Separate names with a comma.
Hej Jag har en samsung galaxy note och när man går in på inställningar och så vidare till språk och tagentbord och sen går vidare till...
Hej, jag laddade upp dessa:twframework-res.apk,framework-res.apk,SystemUI.apk.
nu har jag kokat lite men fick ett felmeddelande "SHTF view error log" när jag skulle hämta filerna, så här stod det i loggen: Decompiling...
Tjenare Jo jag undrar om det är ngn här som har koll på vilka appar som funkar att frysa med titanium backup?, jag har en samsung nu och innan då...
Hej igen som jag vet så har jag bara rootat den,dock så finns det clockworkmode manager på den nu men det kom ju i samband med att jag rootade,...
hej hur vet jag om det är en touchwiz rom jag har?,kan jag ta reda på det någonstans? Jag har en samsung galaxy note
Jag har nyligen köpt mig en samsung galaxy note, jag är här inne och kokar i köket och kom på att jag behöver ladda upp mina framework-res.apk and...
Hej Jag läste lite här vad folk använder när dom ska flasha, jag tänkte testa denna:...
Hej Jag har precis köpt mig en galaxy note och läste lite här om denna nya "firmware", jag gissar på att du har testat den, funkar allt som det...
Tjenare,böcker har jag fixat men jag tänkte mer tidningar som exempel bilsport mm!
tjenera,ngn här som vet om och hur man gör för att ex läsa tidskrifter på sin platta?, jag har precis lyckats att låna en bok till den via...
hej ska också skaffa lur och trillade in på denna tråd,s2 är väl en samsung?,men vad är GN för någon lur?,har haft en sony ericsson arc innan, men...
Hej Tänkte ev byta telefon,har haft arc innan och varit i stort sett nöjd,ngn som vet hur arc s är?,samsung mm? mvh
Gott att böckerna blir bra i allafall,vet ngn här ngn bra app för dagstidningar eller ngt annat roligt?
Hej Läste här i forumet att du har en ercisson arc s som du har rootad, jag undrar bara om du möjligtvis är sugen på att berättar hur du gjorde?,...
Hej Jag följde länken här men jag undrar en sak,när jag sedan går in på bibliotekets sida så verkar inte å,ä,ö funka utan det ser bara ute som en...
Hej Jag provade att roota min platta med ovanstående länk,allt gick bra men ssen när jag skulle testa att gå in på androidmarket och internet så...
Hej Jag skulle precis ta hem bruksanvisningen till min platta via acers hemsida, dock upptäckte jag att den bara fanns på engelska, ngn här som...
Hej Vet du om man även kan låna tidningar till sin platta via biblioteket? mvh
Hej Jag tänkte bl a att använda min platta som läsplatta, behöver jag ta hem ngn speciell app för det ska funka?, jag vet ju att man kan låna...
Hallå,har skaffat mig en platta och tänkte köpa mig en skyddsplast och montera på "displayen", jag har hittat två olika men vet inte vad det är...
En sak till,funkar den även om man låst upp sin boatloader? mvh
Hej Innebär det att man kan "reboota i recovery läge"? Jag testade att låsa upp boatloadern och lägga in en annan rom men känner att den romen...
Tjenare och tack för era svar,vet ni hur följande plattor är?,Samsung galaxy s wifi 5.0,Huawei Ideos Surfplatta S7-3G?
Hallå govänner,jag tänkte köpa mig en surfplatta men jag vill gärna kunna använda den som läsplatta också (låna elektroniska böcker på...
ngn här som har ett bra tips? mvh
Hej Vad är CWM för någonting?
Har varit i köket och pillat lite,har nu fått hem min fil och läser följande: 8. Reboot into recovery 9. Wipe cache and dalvik-cache (just...
Hej Jag har varit inne på kitchen och kokat några timmar här ikväll,när jag nästan är färdig och ska ladda upp mina apk filer så får jag...
Hej Jag skulle behöva göra rent min tre knappar längst ner på telefonen, skulle jag inte veta bättre så hade jag gissat på att det har kommit...
Hej Ngn här som vet om det finns en app eller en scanner som gör att man kan lyssna på polis i sverige, har hittat många för utlandet men ingen...
Hej vad innebär bloatware? mvh
Hm,ok,jo jag ska ju som sagt testa uot kitchen och skulle då ladda upp vissa filer till deras sida,och det är ngn av dessa då? mvh
hm,har precis kollat på den just nu, men vilken av dom är det som är stockrom med 2,3,4?
Hej Jag behöver ngn som kallas för en stock rom till arc, jag har en rootad senaste programvaran så om ngn har stock romen med senaste...
Tjenare Aha,du är också småbarnsfarsa?,ja du får jättegärna hjälpa mig att hitta vilken rom jag behöver,jag kör med 2.3.4 i telefonen:),men min...
Du har möjligtvis inte lust att hjälpa mig?,som sagt,inte lätt detta:ehm:,hur vet jag vilka filer jag ska plocka ut då?
Hm,du menar rätt forumdel här på swedroid?
Hej Jag har en sonyericsson arc,jag tror att det är standard-rom jag kör!
Hallå Hm,min rom säger du,var hittar jag den?,gärna en utförlig beskrivning nu,och jag kör med 2,3,4 nu,jag vet att jag har gingerbreak iallafall:)