Separate names with a comma.
Samma här, jag hade fått för mig att vi skulle få Android 16 i juli men det var tydligen fel. :(
Tack, mitt väger bara 6,5kg så det verkar ju som om att de bara skickat en av de jag beställde. :(
90% (?) Garden Friend Beach S 1622037, solstol, blå OBS! Solstol för barn, passar ej vuxna. amazon-amazon 37,76 kr FBA , Fri Frakt .. amazon...
90% (?) Scotch-Brite 57438 båge golvtorkare, grön amazon-amazon 10,22 kr FBA , Fri Frakt .. amazon FBA .. Prime [spoiler]
90% (?) Duracell-batterier för hörapparater, storlek 675, 6-pack amazon-amazon 6,00 kr FBA , Fri Frakt .. annars ca 60kr.. amazon FBA .. Prime...
Någon som hunnit få hundburen(burarna)? Jag beställde 4 som ska vara skickade men vikten på paketet får mig att tro att det bara är en bur skickad.
Nej, förlåt, jag uttryckte mig dumt. Jag menade alltså att ljudet i samtal fångas upp av fel mikrofon. Jag har ingen annan app än just standard...
Ja, det är säkert bra ljud i dem när det fungerar men jag verkar som sagt inte få igång mikrofonen på dem utan inspelning vid samtal verkar ske i...
Funktionen "under samtal" är påslagen och identifiering av om de är i öronen verkar fungera som förväntat.
Då borde väl "ljud ut" inte höras i budsen? Tänker att om den tror att jag inte har dem i öronen så borde även det jag hör spelas upp från...
Jag har ett problem som jag inte lyckas hitta någon lösning på. Jag köpte S25U tillsammans med Buds3pro och har knappt använt mina Buds för...
Jovi Air Dry Modelleringspasta, lufttorkning utan ugn, ockra, lätt att rengöra, 500 gram 1 i lager men "fler påväg" amazon-amazon 16.84 kr FBA...
När det gällde vattenflaskorna i rostfritt, jag beställde ett gäng men flera av beställningarna har bara försvunnit. Det brukar väl alltid komma...
Finns även mindre flaskor, 500-750ml för 20kr styck. SLUT [spoiler]
Denna lampa var inte för EU/230V va? Såg inte ut så om man tittade på sista bilden.
Ooops, läste visst inte så bra, plockar ner den från blocket och uppdaterar denna annons. Edit: Tack för snabb återkoppling om att jag gjorde...
Mycket bra skick, säljs med grönt Spigen Air-skal och Spigen skyddsglas. Både skal och skyddsglas har suttit på sen dag ett. Finns även ett extra...
Är det fortfarande fel hos Samsung så att man kan använda koderna redan vid 1000kr eller måste man handla för 5000kr som det står i villkoren?
Jag ville också ha slimmat men ändå lite mer skydd och gärna magnet för laddning. Fick bli Spigen Thin fit, mycket efter första veckan. Amazon.se
Lite sugen på någon form av multi-laddare och hittade denna som ser bra ut i modell och pris men de är väldigt tydliga med att den bara ska...
Kanske beror på bil, jag har inga problem med Android Auto med S25U i min Skoda Enyaq. Upptäckte nu att jag hade 11 o-uppdaterade appar så där...
Men det kan ju inte vara meningen att det ska bli så flera gånger om dagen. Har testat några olika Nokia-modem med samma problem, jag har försökt...
Gammal post men väcker liv i frågan igen - jag har Telia 5G med Nokia Fastmile-modem och får samma problem. Några gånger om dagen går...
Tog en bild i all hast vid Korrö restaurang. Ser ljusare ut på bilden än det var, inga manuella inställningar utan bara point and shoot.
Japp, Telia, precis som innan. Har vad jag kan se Telias rekommende inställningar. Har tagit bort eSIM från den gamla telefonen så kan tyvärr...
Ovan macrobilder är närbilder av tyget på öron-muffen på ett steelseries-headset.
Och från Pixel 9 pro Pixel låter en fota lite närmare innan den tappar skärpan men slutresultatet blev inte skarpare för det (min uppfattning)
Bild från S25U, helt oredigerad.
Testade makro precis och jämförde med pixel 9 pro, upplever skärpan som marginellt bättre men en betydligt mycket kallare färg i bilden som ligger...
Jag testade det nu, verkar inte göra någon skillnad. Jag jämför alltså med vad jag är van vid från pixel 9 pro. Det jag funderar på om de är...
Haft min i en vecka nu och kommer från Pixel 9 pro. Tycker den känns fräsch och snabb men en sak jag funderat på är mottagningen. Min upplevelse...
Riktigt najs! Vill sluta jobba för dagen och hämta paket istället nu!
Om mina gissningar stämmer och det är en watch ultra blir jag väldigt glad, det är något jag länge velat skaffa men har haft lite svårt att hitta...
Så, ett jobbigt ställningstagande. Jag har en Pixel 9 pro XL som jag är nöjd med men idag kommer boxen... Hade ni bytt upp till Samsung eller sålt...
Såg att det också går att se IMEI-nummer på Comviqs hemsida, utifrån det kan man få modell och färg bekräftad.
Fick också SMS nu vid.14.41!
Jag tänker att de när de räknade marknadsvärdet har avrundat till närmsta 100-tal på produkterna, men jag kan ha fel, bara spekulationer och...
För att förtydliga min kalkyl (tror detta är listpriser): S25 Ultra - 22500 kr Tab S10 Ultra - 17000 kr Watch ultra - 8500 kr Buds 3 pro - 3000...
Fast där var både ring och klocka vilket jag inte tror, men jag har gärna fel.
Bilden visade 4 produkter så jag tror inte att det är både klocka och ring. Gissningsvis bara klockan. 1TB modellen har listpris på 22490kr tror...