Separate names with a comma.
Jag har nu varit 23h på batteri. Har använt den en del men inte massor. Devices har ätit 22%. Skärmen 11%. Cell Standby 8%. Maps 8%. Wi-Fi...
Tyckte jag letat överallt, och igår hittade jag till slut en inställning som var på bland det där, aldrig använt den för sådant så jag förstår...
Har nu i ett par dagar haft problem med att batteriet varit sämre än vanligt på min Xperia V. Och då jag tittar på screenshot så säger den att...
I natt skedde något nytt på telefonen. Ligger och sover och hade tyvärr ljudet på då jag vaknade av Quietly Brilliant. Telefonen har startat om...
Exquizit finns nu till Android, kostar 15 kronor och har en del buggar. Men det är i alla fall släppt.
Stor gissning, men en polare hade problem med just sin DHD att den kunde skicka SMS till vissa men inte andra och lite annat strul också. Felet...
Säkert bra men jag vill ha pass-the-phone frågesport just för att få den sociala delen man tappar när man sitter med var sin telefon.
Exquizit.
Bump. Jag undrar också. Gärna något mer likt exquizit till iPhone där man bara svarar på frågor och skippar allt annat. Men annars som mig att...
Blir väl lite av en hijack men jag är ute efter lite samma sak. Vill både kunna hitta på karta, men även kunna få den att ringa om den är tyst....
Nu kan jag vara ute och cykla, men så här är det i min "värld". Alltså, min telefon... Jag har mina kontakter på Google, d.v.s. de synkas...
Kolla på batteri-informationen och se vad som varit aktivt. Settings --> About phone --> Battery --> Battery use Då ser du vad som varkat...
Jag har fått licensavtalet, men verkar inte fått själva google play, har ingen ny ikon eller liknande. Får väl vänta och se vad som sker.
Volym ner tar mig bara till FTM. Finns ingen recovery utöver den, och i FTM finns väl inte möjlighet att fabriksåterställa? Det är inte en...
Har en telefon köpt på net on net. ZTE Blade. Installareda uppdateringen via nedladdad ZTE Blade Upgrade Tool och det verkade funka, den sade...
Blir väl korspostning men passar nog egentligen bättre här då. Men, någon fler än jag som har dubbla News och dubbla Gallery? Där ena inte fungerar.
Synkronisering gör den väl awake, alltså mail och sådant. Kolla om du har telefonen inställd på att kolla tokofta på allt som synkroniseras även...
Tänkte fråga, Jag har två Gallery, ena funkar inte att starta, ger bara felmeddelande, har även två News, har inte testat starta någon av dom...
Kan ju vara att vissa appar helt enkelt har förbättrat sig för 2.3.5 och när du uppdaterade så kunde du dra ner versioner av apparna som inte...
Krasst sett har man tre år på sig i reklamationsrätt. Eller vad det heter. Det gäller alla produkter. Dock efter 6 månader måste kunden själv...
Och efter uppdateringen har jag nu fått min första FC från HTC Sense... Det var också segare än segast. Fast efter FCn så blev den lite...
Samma här, tar evinnerlig tid att uppdatera men snart kanske den är klar. Spännande värre. Stod att det var 2.3.5 samt då även nästa Sense. Så, gå...
Betala via telefonens kontantkort eller abonnemang är dock inte så bra för oss som har jobbet-betalar telefoner. Då blir det så att vi inte kan...
Har lite strul med WinAmp (Free eller icke-pro eller vad den kan tänka sig heta) efter deras uppdateringsrally som startade för typ en månad sedan...
Glömde, tycker man som jag att iTunes är det sämsta program som någonsin gjorts (vilket är ganska sant för Windows versionen men det ska tydligen...
En smartphone är en dator. Och datorer krånglar också. Är det inte det ena så är det det andra. Sedan så är det ju så att den stora massan som är...
Jag ska göra en resa med en kompis och funderade över spel man kan spela två på på samma telefon. Exempelvis Yatzy (nedladdat någon version),...
Jag lyckades få igång det och sen försvann det igen. Det jag gjorde var att avaktivera kontot hos facebook och sedan aktivera igen. Samtidigt som...
Testar med detta just nu, hittills lite blandade resultat men tack för förslaget. :)
Min GPS är seg. Jag kör GPS status och det tar lång tid på sig, drygt 1 minut lätt ute i klarblå himmel att få låsning - som snitt. Ibland lyckas...
Som jag förstått ska det vara voice-chat i google talk. Inte google voice-calling. Google-voice-chat-saken kan man göra via datorn t.ex. så det är...
Kör stock 2.3.3. Inget extra magi, inte USB i klickat. Har en widget som borde dra vilket är den fina klockan. Sedan är det några som är...
Gröna cirklar på alla där. Och jag har ett konto som är inställt att synka långsammare på off-peak och den synkar, men som sagt, långsammare. Så...
Kör 2.3.3 nu, och för att försöka få ner mängden notifieringar så tänkte jag att jag ska ställa in så att mailen inte pollas dygnet runt utan bara...
Hade problem med att koppla upp mig mot min router när jag nyfått telefonen, uppdaterade firmwaren på den och efter det så fungerade allt hur bra...
Kommer HTC Desire HD få 2.3.4? Någon som vet? Google Talk med voice vore ju rätt smutt och helt klart en vinst. Hur stor skillnad kan det vara för...
Hej! Jag har HTC Desire HD, och med en D-Link DIR-825 router så kan jag inte ta mig till vissa https-hemsidor samt SSL-mail med de inbyggda...