Separate names with a comma.
Var hittar du denna option någonstans ? Kör du senaste versionen av XiiaLive där de lagt tillbaka support för AAC ? Får du AAC att fungera på...
Testatd precis att synka med enbart 3G påslaget (inget WIFI) och det fungerade utmärkt.
I whish. Nä, nu är det slut på det roliga. Verkligheten har sprungit ikapp. :) Jo då. Lite grann som dig nästan (dock lite mindre samtal),...
Då har du troligtvis installerat samma version två gånger. Gick på en liknande mina med PC-Companion som hävdade att ny version fanns för att...
Eller så hade de inte så stort val vid den tidpunk de var tvungna att välja.
Faktum är att hela Android känns ibland suboptimal när man 2010 sitter och diskuterar fundamentala saker som BT stöd och voice dailing som kanske...
5800 har o andra sidan nästan hälften så stark CPU som Mini (typ 369 MHz vs. 600 MHz), vilket bidrar till lägre effektförbrukning. Vet inte om...
Vad jag känner till är den versionen är inte generell utan operatörsspecifik (t.ex. har Telia den). 1.1.A.0.8 är den version som resten har.
Jag vet att de har diskuterat att utöka sina telefoner med stöd för Remote Play, men har inget minne av att något speciellt sagts om just X10 på...
Minin har väl inte fått mer än en uppdatering vilket var 1.1.A.0.8 vad jag känner till. Vad har du uppdaterat till ?
Nu var det ett tag sen jag syncade med SE sync, men då fungerade det. Har det någonsin fungerat för dig eller har det slutat fungera nyligen ?
Jo, det kan nog stämma. Från FAQ Skulle du ha lust att plocka bort din begränsning till Nordiska länder ? Ja menar appar som eniro och nordnet...
Jag har mer koll än du tror då jag själv gjort inlägg i tråden. Men det förändrar inte faktum att orginal FW fortfarande laggar och kommer så...
Japp, samma sak på min närmaste Elgiganten.
Ja, låt den ligga i fickan orörd. :) Själv har jag nu haft den uppe i 3d och 11h och har 47% kvar av batteriet efter totalt ca 1h FM radio, ca...
Sorry. Skulle sagt att jag inte ser den via appbrain som jag använder för att synca mina appar. Någon ide varför den syns i market, men inte i...
Tackar. Fungerar klockrent varje gång. :)
När fick du ditt surf abbonemang (nyligen eller är det något sen förut) ?
Nu snackar du massa goja igen. Du har ju inget belägg för något av det du säger.
RFS för Linux har funnits sen typ 2004/2005 då första OneNAND flasharna lanserades av Samsung, så de har ju haft gott om tid på sig att testa om...
Nä, OTA verkar inte blåsa telefonen enligt andra som gjort dt.
Nej, inte som jag förstått det. Fixen går ut på att skapa en fil i Samsungs vanliga filsystem som ligger i NAND flash där apparna sparas. I denna...
Ser ut som vemringde har försvunnit från market (hittar inte den längre). Kan det stämma ?
Appen vemringde har en liknande funktionen, dock vet jag inte om den visar bostadsadressen för abonnenten på kartan eller den faktiska positionen...
Hur lång driftstid i minuter har du på din skärm ? Prova att ha skärmen på minsta ljusnivån ett tag (innomhus finns ingen anledning att ha...
Välkommen till Sony Ericsson värld. Så här har det sett ut på SE forums de senaste åren. Får väl hoppas att det inte är en trend för Samsung...
Definition på Troll från http://www.urbandictionary.com/define.php?term=troll Tycker det mer låter som att det största trollet av oss alla...
Vassego. Har alldrig använt någon taskkiller på min X10 mini, så jag vet inte. I vanlig desktop miljö brukar det vanligtvis vara oanvänt...
Kanske skall lyfta fram lite nackdelar också: 1. Får roota om varje gång du uppdaterar till senaste SE programvaran skulle jag tro. Med ny...
Ja, så är det ju. Batterierna håller helt enkelt inte måttet. Men det var jag medveten om innan jag köpte min mini efter att ha läst en hel del...
I Linux är tillgängligt minne = free + cache + buffers. När mer minne behövs händer följande på ett ungefär: 1. Alloker fritt minne. 2. Om 1...
Du kan ladda ner betydligt fler appar om inget annat (sen tillkommer också bättre BT stöd, integrerat stöd för Exchange mm.). :)
De flesta tillverkare skickar normalt med egenutvecklade tangentbord som default. Därför varierar de i funktion. Finns dock alltid andra...
Du kan titta på vilket som helst då båda till dagsdato uppdateras parallellt. Senaste uppdateringen är basbandversion 1.1.31, skapanummer R2BA026...
Har inte tittat på hur det ser ut hos mig efter omstart, men om telefonen ligger inaktiv så skall ju skärm kontinuerligt sjunka medan inaktiv och...
Ja, skyddet blir ju också flötigt. Bara att torka av lite av och till i båda fallen. :)
Inte alls fel. Basbandversion 1.1.31 = Revision (Skapa Nummer) R2BA026 i dagsläget.
Handlar enbart om vilken version de tror X10 kommer ha vid lansering hos AT&T och inget annt.
I granntråden hos Samsung, så gnäller Galaxy S ägare på avsaknade fixar för lagg och GPS problem som tycks finnas. Så är det här i världen, mycket...
De som beklagar sig brukar nämna lagg på typ uppåt 20 sek eller så ganska frekvent, så du verkar i så fall inte direkt lida av laggproblemet som...