Separate names with a comma.
Eller dra ner snabbinställningarna, där finns en off/restart knapp
Inte vad jag vet, men Samsung har ju flyttat vissa avancerade funktioner till Good Lock så att det inte ska bli för förvirrande för "svensson" så...
Ja med Good Lock och Home Up kan du ändra det
Om du menar växla mellan ljust och mörkt läge så är det den inringade knappen på snabbinställningspanelen. [ATTACH]
Ja jag brukar aldrig låta mobilen ladda ut, jag håller mig mellan 85 och 20 procent, men därför var det en välkommen nyhet för mig att man kan...
Jag hade inte den funktionen i 6:an då var det 80% när man valde maximalt batteriskydd.
Sjukt bra nyhet i One UI 7 att man kan välja hur många procent man ska ladda som maximalt. [ATTACH]
Vet du om det finns någon modul för att få ner notiserna längre ner på skärmen, typ det ända jag retar mig hitills på i UI 7 att notiserna är uppe...
Jag gillar One UI 7 skarpt, just att man kan detaljstyra så många inställningar, DIY Home är strålande att man kan placera ikoner och widgets...
Jag uppdaterar så fort en uppdatering kommer och min är också fortfarande lika snabb och rapp som när jag köpte den.
Kommer väl i april om vi har tur;)
Blood Incantations senaste, upptäckte dom i veckan och blev helt "blown away" ett mästerverk i death/prog genren.[ATTACH]
Raderade Facebook appen idag, använder den ytterst lite numer det finns andra appar som är bättre för dom ändamål jag har använt FB till, tex....
Måste ge en eloge till D+, 59kr/månaden för Europa League och Conference League är ju fantastiskt bra, lysande sändning och smakfullt lite reklam,...
Disney+ sänder både Europa League och Conference League för 59 kr/månaden, reklamabonnemanget då, någon som vet om dom sköter det snyggt, dom...
Såg nu att maps var satt på begränsat läge under batteri trots att jag aldrig satt den begränsningen på maps, konstigt men det ska nog fungera...
Upptäckte nu på kvällen när jag var ute och cyklade att google maps tappar gps kontakten när skärmen är släckt, skärmen måste vara tänd för att...
Det är One UI 6.1.1 om det är en 2743 mb stor uppdatering även om det står 6.1, kom imorse till min S23
One UI 6.1.1 är här, flera av dom nytillkomna ai funktionerna verkar väldigt användbara och batteritiden ska visst ha blivit bättre av vad jag...
[MEDIA] View: https://youtu.be/e5WvI1CxKLU?si=KnLZkWhXjOfVNbuj
Tycker också telefonen känns rappare, man får väl se om batteritiden påverkas något?
Det här funkade ju fint, inte svårt, bara hämta senaste Navstar från APK Mirror så får man extra valmöjligheter.[ATTACH]
Jag har det armbandet, nu förstår jag att man inte vill ha ett coros armband om man har en Garmin men nylonband är så sköna, och den här typen av...
Jag har ett nylonarband som följde med min Coros apex 2 pro och det är det skönaste armband jag har haft, så mycket skönare än silikonarmband, jag...
Verkar vara en ganska värdelös algoritm som väljer ut inlägg för mig på Threads, under några dagar nu så har en majoriteten av inläggen handlat om...
Samsung S23[ATTACH]
Väldigt lik min bild av månen som jag tog igår snabbt genom fönstret [ATTACH][ATTACH]
Det är fullt med gamla Twitter användare på Threads som säger upp sina Twitterkonton för dom tycker Threads känns som Twitter kändes runt 2010,...
Threads överlever nog utan dig:D
Sociala medier är ju först och främst underhållning, och sen är det väldigt bra ställen att nörda in sig på sina intressen, och alla nyheter får...
Du verkar vara den enda här som längtar, vad är det du längtar till? Vad tillför Threads som inte redan finns?
Mitt genomskinliga Puro skal till min S23 börjar bli gulaktigt och ser inte så fräscht ut längre, vilket är det bästa tunna skal som finns att...
Har inget direkt med det här att göra men jag tycker skärmen har blivit bättre i och med one ui 6 uppdateringen, förut så räckte det med att få en...
Frågan kom när jag öppnade Instagram i morse på telefonen. Men min fråga ovan avser om man surfar på FB genom webbläsaren, insta förstår jag att...
Nu har Meta börjat ta betalt för annonsfritt och för att inte spåra dig, om man inte vill betala fortsätter det som vanligt med riktade annonser....
Laddar ner Android 14 till min S23 "as we speak":)
En liten del av skärmen på min nyinköpta S23 flimrar till varje gång jag stänger en app, är det vanligt på Samsungar eller är det något jag borde...
Första intrycket från Threads är att det är en mycket positivare stämning än på Twitter, kan ju såklart bli för positivt och gull gull, men hellre...
Midsommar:)[ATTACH] Samsung S23
Jag får inga aviseringar från Facebook vare sig i appen eller push, har varit så länge nu, fler som har samma problem?