Separate names with a comma.
Jag också...de (du menar LG va?) har gjort så lite att det är lätt att ta bort :D CM7 <=> Android 2.3 <=> almost win => Android 2.4 <=> Total Win!
Ja, k-9 är nog det enda vettiga alternativet. Den är inte så himla vacker men den har bra funktionalitet.
Jag kör med WidgetLocker så länge. Väl värt pengarna och funkar klockrent.
Mmm, det är grymt. Har kört det i några dagar nu och har inte stavat fel en enda gång :D
Du kan också testa byta kanal på routern, har hjälpt vissa andra. Android har bara stöd för upp till kanal 11 som jag förstått det...kan vara...
Hehehe, helt rätt. Tack för ett fint hopkok förresten :D
Refundade precis BW men kan testa senare igen. Hos modaco pratas det om LGs alarm. Kanske försöker clock appen starta LGs alarm istället för sitt...
Lyckas tyvärr inte ta mig in i alarmet, jag hittar inte ens dess activity... kanske har den ingen egen? Ska kolla modaco forum också.
Mmm ff4 var helt oanvändbart för mig. Laggade och gick knappt att klicka på länkar.
Hmm... Deskclock kraschar för mig när jag går in och ska ställa alarmet. Någon annan som har detta problem? Om inte så försöker jag flasha igen.
Grymt! Installerar Clcokwork nu och laddar ner din ROM. Ska bli spännande! Tänk att man klarade sig i 10 dagar utan att flasha :P
Då var betan ute: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=37530 Orginaltråd:...
Snyggt jobbat! Här är länk till MoDaCo forums också:...
Bra att läsa för ny Android användare angående säkerhetssystemet i Android:...
Du behöver inte TB för att roota. Det är bara ett backupprogram som är bra att ha. Du behöver inte oroa dig över program som ser ut att vara...
Om den inte finns på hemsidan så finns det nog inte någon ännu. Då kanske man kan testa en systemåterställning men jag såg i något inlägg någon...
Det är svårt att hjälpa utan att veta vilka saker du testat av det som rekommenderas i tråden (3g,wifi, skärmstyrka, sync, location settings) . En...
Börjar se bra ut! [IMG] http://android.modaco.com/content-page/335400/my-lg-optimus-2x-root-hack-dev-progress-findings-braindump/page/60/
1. Ja. Root betyder att du har administratörs (root) rättigheter i operativsystemet. Inga appar modifieras. 2. Ingen aning, tror det. 3. Jo, det...
Rekommenderar definitivt ett köp!
Funkar finfint. Reflowar perfekt.
Netcounter funkar för mig på Hero och O2X.
Har det? Min lur levererades med 2.2.2 och det är såvitt jag vet den senaste officiella uppdateringen. Vissa har fått sina telefoner med 2.2.1 men...
Jag också, felet har diskuterats i många trådar men det har dock ingen egen tråd förrän nu såvitt jag vet. De flesta verkar tro att det beror på...
Laggig så det hackar eller långsam? Du kan testa ställa hastigheten i inställningarna för LP. Jag har aldrig upplevt den som laggig.
Om LG har släppt ROM'n på sin sida kan man säkert flasha den via LG's flashtool. Annars får man nog återställa manuellt.
Kolla in denna tråden: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=37002
Det finns inga spel på Tegra Zone som jag förstått det utan bara förslag på spel som är gjorda för Tegra 2 med länkar till market.
Jag har för mig att appar som man raderar från /system/app måste man pusha tillbaka till /system/app. Har aldrig pillat så mycket med TB utan...
Läs igenom batteri och "vad som drar ström" tråden för tips. Min håller i över 48 timmar med "normalt" användande.
Ja, det säkerhets hål som utnyttjas för att skaffa sig root kallas för "psneuter exploit". Det är bra att vara medveten om att man faktiskt hackar...
Problemet med root är att du som användare kör med totala administratörsrättigheter. Det gör att appar du installerar även de installeras som root...
Batch funktioner funkar även i gratisversionen. Vad Batch verification är för något vet jag inte.
Mjo, men det finns ingen ROM eller ens Recovery färdig för att flasha ROM's ännu. Testa installera LauncherPro, det gjorde jag och allt flyter...
Auto.
Angry birds installeras som standard på sd-kortet så det kan säkert vara något problem där.
Jag har tagit bort F-secure från luren, tror ni man behöver lägga tillbaka den innan man gör en systemåterställning eller lär det gå bra ändå?
Du går in i inställningarna för standard sms-appen och stänger av notifieringar.
Jag kör på dropbox för småfiler och monterar sd-kortet när musik biblioyeket ska bytas ut.
Jag skulle nog lämnat telefonen så och googlat lite och kanske kolla lg's support?