Separate names with a comma.
Jag har sneglat på Amex ett tag, men flyger sällan med SAS då vi har mycket närmre till Linköping där det är KLM (Flying Blue) som gäller. Vad...
jnsson - tack för svaret! Är det något vi har i Sverige eller kommer att få de närmsta åren? Om vi inte har/kommer ha det så spelar det ju ingen...
Vad innebär det att 4G+ inte fungerar? Är det någon ny 4G-standard? Finns den i Sverige? Köpte du telefonen flundst? Fungerar den bra? Jag ska...
Hej, jag är inte intresserad av något byte.
Prissänkning
Hej, Jag lämnade in min Nexus 6 på lagning och fick en helt ny tillbaka. Tänkte dock fortsätta med min Nexus 5 då 6:n blev för stor för mig. Så nu...
Hej, Har haft lite problem sista veckan som jag inte riktigt vet vad det är. Kanske har jag (eller dottern) kommit åt någon inställning. Jag tror...
Hej, Kom tillbaka till kontoret idag och kopplade in mitt headset som jag använt till min Nexus 5 utan problem. Med Nexus 6 fungerar det dock inte...
Tänk på att leveranstiden kan variera kraftigt beroende på färg och GB, så speca gärna för vilken modell som ni anger datum etc.
Då vi inte hört något från Netonnet lade jag i lördags en beställning på blå 64GB från Elgiganten. Kom fram idag :)
Varför vill ni ta bort krypteringen?
Tack för tipset! Jag ska kolla igenom och se
Hej, Jag håller på att sätta upp en telefon utan SIM-kort för min dotter mest som leksak. Jag tänkte att jag skulle lägga genvägar till...
Nu har jag bytt telefon till en Nexus 5. Precis samma SIM-kort och abonnemang. Nu hör jag upptagettonerna, så i mitt fall ser det ut att ha...
Irriterande. Jag har Telia. Man blir så osäker på om det blev fel eller ej.
Hade sådana problem för några versioner sedan, men det löste sig med uppdateringar (antar jag). Sedan KitKat har jag fått tillbaka problemet igen...
Hej, Ofta när jag ringer ett nummer så läggs samtalet på direkt. Hinner inte höra något tutande alls. Osäker på om det har att göra med att det...
Hade liknande problem med en tidigare mobil (tror det var Sensation). Satte man den i billaddaren och körde GPS blev den på tok för varm och...
Har någon lyckats bli av med notifikationerna för tjänster sedan 4.3? T.ex. får jag en notifikation om att "Astro Player Pro" körs i bakgrunden....
Tack för svaret Ogre! Jag hann börja titta på Nexus Root Toolkit och efter att ha ändrat en inställning i det fick jag igenom ändringen. Dock blev...
Hej hej, Vad är det minsta jag måste göra för att roota telefonen? Ska inte lägga in någon custom rom, men vill köra appar som kräver root....
Körde in Button Savior nu och det fungerar klart bättre. Tack för tipset! Sent from my Nexus 10 using Tapatalk 2
OK, trist att behöva lägga in en annan ROM för detta. Hoppas de löser det... tycker jag behöver trycka på någon av de tre knapparna konstant och...
Hej, Efter att ha kört Ipad i många år märker jag direkt hur mycket jag saknar en hemknapp som man når enkelt. Jag håller oftast plattan i...
Är Nexus Toolkit detta? Försvinner data eller inställningar om jag bara kör Root-alternativet? Jag vill kunna köra appar som kräver root, men...
Hm, verkar ju vara något allmänt fel ändå då. Jag körde tre dagar utan appar och fick inga problem. Nu lade jag in några appar (Spotify, AndFTP,...
Har tagit bort alla appar och kört en dag nu utan hängning. Ska köra någon dag till innan jag börjar installera igen.
Trist att fler har samma problem. Då lär det ju inte bara var mitt exemplar som är konstigt. Tänkte göra en reset av telefonen och låta bli att...
Hej, Är det fler som har problem med att telefonen ibland låser sig med släckt skärm och vägrar vakna? Telefonen är fortfarande på och...
Fodral Någon som hittat ett bra fodral som telefonen passar i? Gärna i läder och tunt.
Hej, Jag har precis lyckats roota och körde in en nightly build av CM10. Det mesta fungerar alldeles förträffligt. Vad behöver jag göra för...
Om du söker på "SL SMS" på Market så hittar du flera stycken appar som gör just detta.
Är det en sådan här som du menar Toneloc, HBH-DS220 - Overview - Extras - Products - Sony Ericsson ?
Tack för de nya tipsen. DS220 kan fungera ja. Kan jag fortfarande ha bilen som Handsfree och DS220 kopplad mot Media Audio eller vad det brukar stå?
Undrar om inte den där sista kräver MMI-lösningen som inte är gratis? BMW börjar se allt mer attraktivt ut... lustigt att en så liten sak kan...
Tack för era svar! Jag vill definitivt köra ljudböckerna från telefonen då jag även lyssnar på böckerna utanför bilen och då vill fortsätta på...
Jag är på väg att köpa en ny bil (Audi) och den klarar inte ljudöverföring via Bluetooth. Istället måste man köra med en 3.5mm kabel. Handsfree...
Hej, Säljer min Nexus One nu när jag köpt en ny. Inga repor på displayen och allt fungerar bra (även power-knappen). Skickar med ett 32 GB...
Hej, Finns det något mailprogram som läser upp mail med en datorröst? Sitter ofta i bilen och får mail och man vill ju ogärna knappa på...
Hej, Tack för svaret. Nej jag menar en funktion i den vanliga klockan-appen som följer med telefonen. Man ställer in larm och kan sedan välja att...