Separate names with a comma.
För MIG känns det som att de grafiska grejerna hoppar fram och blir större. Kanske bara en synvilla, vad vet jag. Sent from my Desire HD using...
Att jag tror jag börjar bli sjuk, första gången på 3år... jahapp Sent from my Desire HD using Tapatalk
Jaa, Har väl haft en del konstiga grejer med posten. Först för en månad sen ungefär. Paketet landar i tullen ligger där i ca 1,5v innan de får...
Att folk inte kan skilja på mitt och ditt... True story. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Curry Sent from my Desire HD using Tapatalk
Man kan väl hyfsat... lite så där ibland, två rader sen är det en lucka och sen lite till osv... Sent from my Desire HD using Tapatalk
Har löst det ;) tack till er som slog en pling iallafall. Mod kan ta bort tråden Sent from my Desire HD using Tapatalk
PM:a mig så berättar jag det för dig :) Sent from my Desire HD using Tapatalk med massa skumma ord
Tjenare! Behöver som rubriken lyder lite hjälp. Krav: PayPal Skicka ett PM till mig så berättar jag mer. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Julafton Sent from my Desire HD using Tapatalk
Folk som säger data istället för dator... Data=information Sent from my Desire HD using Tapatalk
Den är mycket bra, iofs den första Android jag har haft så jag har inte å mycket att jämföra med. Allt är bra utom att min skärm spruckigt......
Hej! spräckte skärmen på min DHD i fredags. Så nu behöver jag byta den och känner mig inte så vågad så jag ger mig på detta själv. Hittade...
Tränar för att bli brandman så det blir en del träning. Innebandy 3ggr veckan+ev. Match. Gym 1 gång veckan Går i en backe med en ryggsäck som...
Lite kul måste jag nog erkänna att det var... men den funkar som den ska iallafall. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Bocka ur quick start, eller vad den nu heter och stäng av ordentligt... Om du inte gjort detta
Läste tråden, gick ut i köket för att fixa käk. Tappade mobilen i stengolvet... Jaja, inte mycket att göra.
Sabaton- Midway Sent from my Desire HD using Tapatalk
Att ag är så jäkla hungrig och det är 1h kvar till lunch. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Flygplan Sent from my Desire HD using Tapatalk
Har för mig att jag sett HTC Wildfire i rosa eller om det var rött. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Att någon jävel försökte bränna ner Trollhättans hotell. Förjävligt Sent from my Desire HD using Tapatalk
Småbitar Sent from my Desire HD using Tapatalk
Så här har jag upplevt min: Dåligt batteri: Blinkar rött/orange Snabbare ju mindre batteri det är kvar Fulladdad: Lyser grönt Nytt SMS, mail, FB...
Alla mina lyser lika mycket. Fast i ljusa rum tex lyser de inte alls.
Smsa lite, lyssnade på 1h spotify, spelade kanske 1.5h totalt. Ja, vanligt dagsbruk
Båt
Om du förlänger batteriet passar det ju inte i telefonen!? ;) Idag hade jag 47% kvar när jag kom hem från skolan. Helt okej enligt mig.
Rääcerbil
Att jag blodade ner hela bad rummet när det bokstavligt talat rann ur näsan. Var ju tvungen att torka upp :S
Tråkigt
Inga problem, kul att kunna hjälpa till!
Inställningar-ljud-längst ner.
från samsung XD
borde väl gå att lägga upp en snygg deal på nått sått. Vet inte hut bra du är i skolan men säg att du har 2 prov snart... Om du sätter MVG på båda...
Har samma som du, funkar inte för mig heller. Kommer in till menyn men när jag ska börja spela så fastnar den så jag bara kan se molnen. Kan inte...
Oxfilé
Lyssnar på hockey 1-1 kom igen nu...
Nu har jag nått att klaga på. Ska ut och skottar carports taket. Och att min DHD skriver ätt istället för att...
Inte bra