Separate names with a comma.
Tack! Lyckades efter många försök genom att gå in på konton och sedan ta bort kontot som tillhörde appen och sedan tog bort jobb profilen. Nu är...
Mmmm ok. Hon hade installerat appen Företagsportalen som i sin tur installerade en massa andra appar, jag håller fingret på Företagsportalenoch...
Hej, Innan min fråga måste jag säga GOD JUL! :cool: Jag gav frun en Huawei Smart klocka och för att kunna installera Huawei appar måste det gå...
Hej, Min dotter har en Xiaomi Redmi Note 12 Pro och det visas 5G på hennes skärm. Jag köpte en Xiaomi 13T Pro 5G men på min skärm visas aldrig...
Tja, Jag skrev till Huawei och postar här nere, jag har inte haft tid än för att testa men har du tid får du gärna testa deras förslag att...
just det, det mogge jag skulle citera, sorry
Samma här, jag skaffade en Xiaomi 13T Pro och nu ringer det inte längre på klockan, har du fått det att fungera?
fick nyss uppdatering i min 13T Pro [MEDIA]
Android 13 och MIUI 14, inga flash eller custom ROM Fick nyss uppdatering, det blev: Xiaomi HyperOS 1.0.3.0.UMLEUXM Android 14
Håller med dig, jätte konstig att det blev så men nu är det som ska. jag undrar fortfarande vad som blev fel.
I morse startade jag telefonen och öppnade Play Butik och sökte efter Klarna Appen och den kom fram som installerade men att det behövdes...
Fungerade men jag undrar hur länge, det kommer att bli uppdaterings tillfälle i framtiden säkert. Tack för hjälpen!
Lite uppdatering... Chattade mod klarna robot och fick följande svar: "Hej blablabla! Tack för att du delade informationen om din telefon....
Tjabba, Idag köpte jag en Xiaomi 13T Pro och saknade Klarna appen, hittade inte att ladda ner, då surfade jag till Klarnas hemsidan och där fanns...
Jag kör långa körningar och min hållare laddar trådlöst medan kag kör ibland 5,5 timmar med gps, det är skönt att inte har kablar som hänger...
Finns det någon Xiaomi som kostar max 10k och har 8/256Gb förutom 13 Pro?
Va synd, 13 T Pro 12/512Gb kostar just nu samma pris som 8/256Gb
Tjabba, Jag är sugen på en Xiaomi 13 serie och kollade på tillverkaren hemsidan men hittade inte information om trådlös laddning. Ni som äger en...
Tja, Uppdatering, nu fungerar allt som det ska, yngsta sonen har sin egen underhållning och storebror är lättnade att han kan spela Fortnite i...
Jag startade som boot loadet nu och nu har jag TWRP igen men försöker hitta filen trpw-3.2.3-0_matissewifi-180918.img som han installerar i min....
Ah ok, jag fattar, men nu säger jag, OH SHIT! Jag tog ner filen till dator men kunde inte se plattan från dator i fil hanteraren och prövade...
Tja, lyckades att få in LineageOS med hjälp av den här video förutom den delen han använder en special kabel men hittar inte hur jag ska få in...
tänkte kanske flasha men hittar inga bra tutorial
Hej, Jag tänkte ge bort min gamla Samsung SM-T530, Galaxy Tab4 10.1 Wi-Fi till sonen så att han kan leka med den, då skapade ett barn Google...
Någon som har testat andra ur klocka än de som finns på Huawei Hälsa? Hur installerade du man i så fall?
Hittade DETTA men frågan är... Vågar man? Han visar som det är i min telefon nu och hur han fixade det. Jag har dålig eftarenhet med ryska appar,...
Hej, Jag hittade några tutorial på youtube om många fler gratis urtavlor till min Huawei GT2 pro än det finns i appen då tankade jag ner den WHT...
Hej, Tack, jag gjorde alla steg förutom VPN då används bara för länder som Reels inte är aktiverad och den gäller inte Sverige. Ingenting...
Hej, Fakta om telefonen: Samsung Galaxy S20 (SM-G980F/DS) One UI v: 5.1 Android v.: 13 Problemet: Det är min frus telefonen det handlar om....
Hej, På jobbet kör jag en Ford Transit Custom och jobb telefonen är en Samsung Galaxy S20 FE 5G. När jag ansluter telefonen till bilen via USB...
Tjabba, På Huawei Hälsa visar att appen hämtar data från min Huawei P30 Pro och GT2 Pro till stegräknare och båda visar aldrig samma, hur kan man...
Tja, Köpte en Huawei GT2 PRO och är mycket nöjd med klockan men Huawei Hälsa appen suger, den har bra funktioner om det skulle fungera men även...
det finns mycket att välja på via wish appen, själv har jag beställt härdat glas och ska testa en silikon skydd som täcker hela klocka
köpte en GT2 Pro och min telefon är en P30 pro. Larmet är inställt på telefonens app klocka och på morgonen larmar även i min GT2 pro och i den...
Tack Så mycket, du är grym!
Tjabba, Jag försöker köra en hard reset på min Motorola moto g(8) power och följer alla instruktioner som på Youtube men när jag väljer Recovery...
Någon som fick problemet löst? Min frus S20 började med samma fenomen.
Ja... det måste kunna vara det men då är HiSuite värdelös att inte kan hantera kontakter på någon annanstans än bara SIM kortet. En sak som stör...
Hej, Jag installerade HiSuite på min bärbara PC och när jag startade appen på första gången såg jag över 500 kontakter, klickar jag i den kommer...
Tjabba! Jag vill köpa en aktivitetsarmband och hittade i en svensk hemsida en Huawei Band 4 för 295:- och en Xiaomi Mi Band 5 för 369:-. Det är...