Separate names with a comma.
För mig med, dock kan jag komma in i både recovery och download mode.
Haha såklart då jag använt den ett tag:) Bra start;)
Galaxy Gear till salu med svart armband. Säljes i Stockholm helst (Vill att köparen tittar på den först!) Pris: 1000 SEK Allt följer med Klockan...
What? Nekad pga ditt efternamn? wow.
PM'ar.
Serverat på guldfat: http://forum.xda-developers.com/galaxy-tab-3
yes självklart:) Du får en ny länk snart.
nevermind, blev fel fil xD Råkade ladda upp för Note 3 och inte S3:/ Rätt fil för I9300 på väg, något äldre dock. JB 4.1.2.
Yes det är Odin som gäller. Laddat upp 73% till Google Drive sofar.
Klart jobbigt:/! Jag har N9005XXUDMJ7_N9005NEEDMJ4_NEE på datorn om det intresserar?
Ladda ned själv och lägg upp på skydrive, mediafire, google drive, whatever då?:)
Stängt av "nattläget" aka smart stabilisering? Eller kanske inte ens haft det på? Fokus OK?
Med den androidversion din lur har, allt annat återställs (alt. försvinner)
Nja bäst vet jag inte, får inte ut mycket mer än vad jag fick ut av min S3 oh S4a.
Knox Void 0x1 redan?
Intresasnt
Flashar man custom roms i Odin? Tror jag inte:)
Roota och kopiera filer manuellt KAN fungera, släng hellre in root och custom och gör en nandroid.
Isf måste den vara aktiverad, antagligen måste du även ha "synk" på för det ändamålet. Är det inte så att den historiken visar dig platser du...
Nu skrev jag att spotify läggs på låsskärmen och inte i ditt S-viewfönster;) Du behöver inte låsa upp telefonen men du måste öppna locket. Eller...
Du skulle googla lite först men ok.. I supersu kan du välja unroot. Kom ihåg triangle away. OTA lär inte bli tillgängligt pga "egen" status i...
Återställt luren alt. flashat ny mjukvara??
Att roota ska ta ca 30 sekunder. Korrekta filer??
Knox gillar det såklart inte. Eller snarare e-fuse'n.
Vad för historik menar du? I stadsmiljö kan byggnader minska signalstyrkan lite eller en hel del. Normalt fungerar den såklart eller väldigt bra...
Njaaee? Knox är precis som truecrypt. En krypterad behållare för att lagra filer.
Liten undran. Batterirelaterat:) Den rapporterar wifi/gps på under ca 20 timmar och har gjort sen jag köpte N3n men varför?
Ja? Det ska gå bra. Den använder ju BT för samtal, meddelanden och lite annat.
Skip my man, hur går det?
Kanske inte om den är rootad. Du kanske även har custom recovery (anpassa återställningsmiljö) har du det kan du göra en full wipe och flasha...
Vi har dalvik cache, javao ch tillverkarnas egna UI'n.. Ios är bara ios och inget mer, finns bara ett fåtal modeller som kör IOSmen miljontals...
Jag serverar dig då. I romforumet har du en klistrad tråd.
Spotify läggs på låsskärmen så du behöver inte låsa upp den;)
Varför köpa en laddare för ca 900 när problemet kan lösas billigare?
Synkar med datorn? Det får du ha ett program till. Vad jag förstått. Hade en dockning till min s4 och den laddade bara samt hade stereo ut.
Dags att läsa guider. Odin är ett program. Flasha stockrom, du vet aldrig vad föregående ägare har gjort med en rootad lur. Se efter om det...
Ser så ut?
Oft/ Grattis till en god öl :P
Wut?
Kameran är riktigt bra:) Smart stabilisering är en bra funktion (finns ju på tidigare modeller med annat namn) om objektet är stilla vill säga:)...