Separate names with a comma.
Har en CeramicWhite SGS2 i nyskick, 1mån gammal, med allt. kvitto/garanti - Men tog den på abb genom 3 så vill du ha den får du låsa upp den själv...
Wow! Tack för det otroligt utförliga svaret! Och nej, jag tycker inte att du "svamlar iväg" i inlägget. Du är en seriös och entusiastisk...
Haloj Mackeb! Jag är faktiskt intresserad av denna tablet - MEN innan jag "commitar" till nåt, vill jag veta vad DU anser om skärmen?? Har hört så...
Din text är en fröjd för mina sönder ockrade ögon ; -) Kunde inte sagt d bättre själv- Nuff' Said!
du har en poäng ang oseriösa säljare och faktumet att dom vill ha pengarna insatt innan dom skickar den. jag försökte absolut inte dissa ditt...
Dock vill jag be om ursäkt för att jag skrev 1995kr. Vet inte hur jag tänkte, har strosat igenom så många reklamblad under sista månaden. Jag...
wow...WOW. Sitter med MediaMarkt bladet i hand där HTC Desire Z säljs för 2199kr...självklart olåst o ny. MEN om den fortf finns kvar för det...
denna tråd borde ligga kvar här som en evig påminnelse till alla ockrare och skambudare! Jag håller med ditt inlägg nåt så in i tusan - och d...
2800kr för en HTC Desire Z????!!!? Wow, människor i dessa "köp& sälj" trådar upphör ALDRIG att förvåna med sina fantasifoster priser...man skulle...
som sagt, min desire finns kvar för 1100kr...
Kanske nåt för DIG att tänka på ist? Folk som inte har lust att vänta på sina pengar i 7-8dgr försöker nog sälja sina lurar här ist, för att inte...
Jag kan gärna köpa din SGS för 1600kr, jag bor dessutom i stockholm. SGS'n kostar just nu 2495kr på el-giganten, och 2222kr hos MediaMarkt....
Jag har en HTC Desire i fint skick med kartong o tillbehör+4GB microsd - Vill ha 1100kr för den. Finns i Stockholm. Mvh///Robban
Har kollat upp MediaMarkt erbj. om Galaxy S och det priset gäller överallt, den enda reservationen är "tills lagret e slut" el tills den 28e denna...
Priset gäller samtliga MM, annars hade TV reklamen el reklamen i senaste bladet specifierat att det ENDAST gäller utvalda MM...finns väl bara 4-5...
Halloj... Jag skulle kunna tänka mig att byta mot min HTC Desire. Det är den första modellen med Amoled skärm. Kartong+ alla tillbehör finns,...
Ingen fara att det blir lite "off topic", inte för mig iallafall...o det är ju 'min' tråd...hihi. Nyttiga tips kan man aldrig få för många av....
Förresten, tack för tipset 'Flexxy' - ska kolla lite närmare på deras hemsida redan imorrn.
Wow, tack för alla inlägg...Men faktum är att mitt inlägg var ett svar på en Samsung GalaxyS tråd - men Admin har antagligen flyttat mitt inlägg o...
Låter ju som överdrivet, galet stor summa, med tanke på att den kostar 2222kr hos Mediamarkt och 2395kr hos El-Giganten SPLITTERNY med full...
Haloj... Detta blir min första post,o faktum är att jag egentligen mest e här för attt hitta en Samsung Galaxy S till ett bra pris/byte. Jag...