Separate names with a comma.
Den där har ju faktiskt elektroniken på insidan, och kopplas genom själva dörrhålet. Så det är ju bra.
Om jag förstått den rätt så är den inte kopplad via Wifi. Man kan alltså inte se på mobilen. Och då tror jag det finns dom som filmer genom...
Problemet där är ju också att den skickas från Kina, så det tillkommer ju diverse avgifter via posten. Ändå inte så dyr. Men inte så bra med något...
*Bump* Söker samma sak. Vill inte heller egentligen ha elektroniken på utsidan. Dumt om det inte finns, för att ha en skärm på insidan hjälper ju...
Jag har just hämtat ut en Vivo X8 från posten. Kollade någon video-recension för den, där dom i android inte fick helskärm på sin TV/Monitor via...
Inte en enda låt var en solklar kopia. Ingen var ens i närheten av en kopia. Vissa av låtarna hade likheter med andra låtar. Men om man gillar...
Självklart är det inte den låten vi prata om. Läste du trådskaparens inlägg? Sen när kommer "Catch and release" från 90 eller början 00-talet?...
Jag misstänker att den låt du är ute efter är Narcotic av Liquido, det var den låt jag inte kunde sluta nynna på efter att hört Frans låt första...