Separate names with a comma.
Jag anser att det är lite Apple's fel då jag inte anser att man ska kunna köpa saker så lätt i ett spel för barn.
Undrar lite detsamma, men är samtidigt lite skeptisk till att spelen inte skulle fungera på en telefon med kraftfullare hårdvara. Men kan ju ha fel
Ja nu är det nog ingenting mer än att det är en HTC som talar för sensation (pyramid) dock så får jag erkänna att det känns skönare i handen med...
Säger varken bu eller bä men för att få ett slutgiltigt svar, kan ingen hitta en källa på detta? Ska leta lite själv :) EDIT: "– Om det händer...
Jag personligen skulle byta ut det i alla fall, finns ju inget som säger att det kommer att bli fel på ditt kort. Dom jag har pratat med om det...
om du kombinerar foto och videoinspelning så vad jag läst så fotar ARC ja bäst men är tydligen laggig i videoinspelning. Tar du kort i dagsljus så...
Men dock samma processor som Desire S och incredible S dock mer RAM i HD så den är fortfarande den bästa där och tror att processorn i HD är...
Skulle verkligen inte godkänna en sådan lagning, hade nog själv om jag fått sådant gensvar som du fått blivit så arg att jag gått upp i domstol....
O2X är nog bäst på dom punkterna, dock så vill jag säga att jag har hört rätt mycket klagomål på mjukvaran (ska tydligen vara laggig) aldrig...
Tycker att om någon får reda på att personen har fått fram en ROM som fungerar utan lagg och sånt ska skriva det här och säga till ;) är lite sugen :)
om det är original minneskortet med märke samsung så kan jag säga att det har varit stora problem med det men dock mest att det helt och hållet...
I princip som Galaxy S fast utan amoled tyvärr. Sen tror jag att nexus S har bättre flyt och sen får man ju inte glömma att den kommer uppdateras...
Om jag ska vara ärlig så om du kan leva med storleken hos DHD så tror jag att du kommer bli väldigt nöjd. Bra kvalitétskänsla, snabbt internet,...
Vet inte hur det är om man blir trött i ögonen så att säga om man ska läsa längre texter men går utmärkt att läsa (bra storlek på text)
Ungefär detsamma som incredible s men lite mindre ram och 3.7" skärm Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Även om det fungerat ett tag? Jag gissade ärligt på att det var något sånt och inte telefonen :-P men vad ska den inställningen stå på? :-) Sent...
Har räknat på detta och vi tar spotify att jämföra med då jag tror att detta tar i alla fall för mig upp den mesta av datatrafiken på min telefon....
Jo det är så att en kompis har en Galaxy S och nu att den tar inte emot sms men hon kan skicka sms utan problem. Någon som vet vad problemet kan vara?
Angry birds flyter på fint i min ACE, dock så har jag bara spelat banorna i början :)
Samsung Galaxy S har ju tydligen en väldigt bra GPU. Kamera delen är väll lite minus med att du inte har LED-blixt på den annars så är den ju okej.
Jag hade en X10 tidigare och jag skulle verkligen inte köpa en ny, räckte med att det vara lite fuktigt i luften (lätt duggregn, innan efter regn)...
http://www.phonehouse.se/Barbara-datorer/Tablets/Toshiba/Toshiba-Folio-100-Tablet Denna har du också för 3000:- Tyvärr så är det nog rätt svårt...
Jag gillar faktiskt HTC sense, tycker att det fungerar fint gillar att man t.ex kan bläddra bland alla widgets så att man ser en preview. Dock ska...
Ja ungefär, är mest ram och skärm som skiljer is och dhd och även faktiskt nya desire s. Sen är det ju lite design som skiljer också givetvis :-)...
+4" skärm till att surfa och spela spel (ser lite bättre) +Processorn som är densamma som i Desire HD +LED-blixt +-Kameran är endast okej -ingen...
Tror att ARC är den bättre av dom två. Beror nog väldigt mycket på vad du ska ha telefonen till dock, ska du fota så är det ju helt klart ARC utan...
Jag har ju Desire HD och tycker att den fungerar suveränt, har kollat film och så och tycker man ser allting väldigt bra. Vad gäller filöverföring...
Tror att det var meningen ;) man måste bli rättad när man har fel annars så lär man sig inte något ;) Nej alltså det personen mena var att man...
Nej detta är inte omöjligt dock så får man ju inte SE's egna launchern utan en replika :)
Jag kör med 3Mbit, tror att 1Mbit fungerar bra men då får man vara beredd att kanske få vänta en liten stund medans klippet man ska kolla på på...
Tyvärr är det lite så att ju mer du stoppar i en telefon ju kortare livslängd kommer den att ha tyvärr. Så med andra ord så kommer telefoner strax...
Jag håller fast vid min mening dock, den som älskar iPhone för vad den är skulle aldrig köpa sig en android, den som älskar android för vad den är...
Ja du ser :) För att köra lite ontopic så kommer ju nexus alltid att vara på topp, dock ingen tillverkare. Av tillverkarna så känns det nästan...
Tänkte mest på att hero och legend har ju varit med längre än SE och dom har uppdaterats i alla fall till 2.2, om dom får 2.3 eller inte vet jag...
Tillverkaren som uppdaterar sina telefoner längst har jag fått en upplevelse är HTC. Jag räknar då bort nexus lite för att det inte är en...
Jag känner mig rättad :-) Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Telefonen blir lite snabbare med mer RAM. ROM mjukvara och ja väljer man rätt ROM så kan telefonen bli snabbare men man kan inte ha mer ROM.
Klar, men säger som vissa andra här. Ändra färgen :p
Kan inte uttala mig om X5 men tycker att ACE är en väldigt trevlig telefon. Dock så tror jag att du hade fått mer svar under köpråd
Du vet inte hur man kan göra så att den alltid visar hela sidan? =)