Separate names with a comma.
Det skulle jag också gjort om det inte vore för deras kampanj de hade när jag beställde den att man får betala efter midsommar
att erbjuda fri frakt är ju ett hån. vilket jag också påpekade och då svarade de med att de inte gjort något fel.
Nu har jag pratat med kundtjänst på CDON. Idag fortsätter de hävda att de följer sin turlista noggrant och de hävdar att ingen Samsung Galaxy S4...
svarta allihop så även min
är din skickad?
Det som gör mig så otroligt irriterad är att samma sak som hände mig förra året vid S3ans ankomst upprepas nämligen det att folk som beställt...
Nu har jag pratat med 3 polare som beställt sin S4:a från CDON 17/3 23/3 och 19/4 och alla de har fått information om att telefonen skickats...
Ja och det värsta är att nästan exakt samma sak hände förra året när jag beställde min S3a därifrån. Då beställde jag den också samma dag som den...
Jag beställde min telefon 15/3 på förmiddagen så fort annonsen kom upp på cdons sida. Ikväll har jag pratat med kundtjänst 2 gånger och de...
Jag hoppas att du har rätt
Har precis varit i kontakt med CDON och de har inte fått in en enda telefon idag och de skulle förhoppningsvis få in telefoner under slutet av...
Bump
Har en Sådan som finns i länken. passar alla tv med hdmi ingång. http://www.siba.se/product/12193164/...92831429261882 Fick denna i julklapp av...
SÅLD
600:- inkl frakt
Remuz 500 inkl frakt så lågt kan jag tyvärr inte gå med tanke på hur pass ny den är.
Fler bud?
Playstation : här http://www.youtube.com/watch?v=tvw9SL2BRFU
Finns i Falun
Kan skicka den mot "faktura" till rätt person
Vill bli av med den så fort som möjligt.
Har en Sådan som finns i länken. passar alla tv med hdmi ingång....
har ett problem med ljusindikatorn på min s3a den blinkar precis som den gör vid oläst sms mejl osv fast jag har inga missade samtal mejl sms...
Har fått tag på en platta nu så lås detta
Har kontaktat flera moderatorer på Swedroid och bett dem ändra mitt nickname här inne. samtliga har svarat att endast de kan göra det. och det är...
Jag har Samsungs 32Gb micro sd funderar klock rent. Sandisk 64Gb hade jag först men det krånglade och telefonen hittade inte minneskortet vilket...
bump
Har fortfarande inte hittat någon. vill ha en vit och kan betala max 1600:- inkl frakt.
Söker efter en samsung galaxy tab för en inte allt för stor slant. så har du nån att sälja hör av dig.
Kan ju vara så enkelt också att han som sålde den på tradera köpt den begagnat tidigare och tyckte att telefonen inte var något för honom och...
önskar köpa en samsung laptop. skriv vad du har att sälja och hur mycket du vill ha för den.
Hur kommer man åt ordboken i telefonen och kan ändra ord?
har en Samsung Galaxy S2 1 år gammal som är i väldigt bra skick. har alltid haft skyddsfilm på. det medföljer en samsung original docka,...
Köpte Invisible Shield men den var så fult skuren så den kastade jag. så köpte jag Copter istället Fullbody men då var baksidan så liten...
Den var kärlek vid första ögonkastet 10/10
Jag har haft en S2a tidigare och i jämförelse med den så är den ju hal då den inte har räfflad baksida. Men speciellt hal tycker jag inte att...
Skitsamma om den går sönder när man tappar den från den höjden. det är inte så ofta det händer. Samsung gör och kommer alltid att göra bättre...
Hur gör jag för att stänga av automatisk ljusstyrka i kameran?
Chattade med CDON supporten nyss och fick mig ett kollinummer på min mobil. Deras order-sida har inte uppdaterats sedan fredag men jag ser på...