Separate names with a comma.
Uttalandet gällde både Desire, Legend och Wildfire.
HTC sa att utrullning av 2.2 till deras telefoner skulle börja i Q3. Läsförståelse är viktigt. :) Nu behöver du inte bry dig om den principsaken,...
Dubbelpost. >.>
Detta fick mig att garva våldsamt när det lyckades. Visst ska man aldrig underskatta friktionen men hallå.. ;) [IMG] Och jag som kämpat så...
Det är ju inget problem egentligen. Bara att ta bort alla ikoner och minska antalet skärmar så har du tagit bort en hemskärm helt automagiskt. ;)...
Jag blir också mörkrädd av att läsa här, och jag är inte ens på jakt efter en telefon. Vad är det för hemsk värld vi lever i? :eek: :p
Man ser det liksom från ett fågelperspektiv mer när man redan sitter på Froyo antar jag. Man blir inte lika hysterisk. :) Tänker i samma...
Vet inte hur det fungerar rent tekniskt. :p Visst ska det som skrivs på Facebook även det vara sant, även om det kanske inte kan synas i...
Kan ju vara massor med saker. Operatörerna ansvarar ju antagligen för kvalitetskontrollen själva av mjukvaran som pushas till deras kunder, och de...
Kan ju lika gärna vara en lokaliseringsfråga.
Jag tvivlar på denna konspiration.
Det går inte. :D
Det där fick mig att skratta. Man hade ju lika gärna kunnat svara att "3G" är det bästa nätet om man vill ha 3G-täckning. :p ;) Visst ska...
Den där artikeln känns det som är baserad på några snabba googlingar på ämnet. Systemkraven är ju dementerade sedan länge.
Sjukt, sjukt najs. :D Nu vill jag bara kunna ladda ner och installera det till Cyanogenmod 6.1 också. :p
Yes, samma sak existerar på alla lurar med autofokus. Inget defekt. :)
Håller med! Bara för att knapparna till höger är mindre lika våra allas designreferens iPhone betyder det inte att det är fulare! :p
Spontant känns det som om du borde avstå från att göra det, men visst, här är en bra länk. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=794829
Spännande! Mitt bidrag! :) [IMG] Cyanogenmods strömkontroll Lamppu - ficklampswidget LauncherPros widgets för twitter och sms Snowstorm -...
Hmm, har kanske något liknande. Trots att jag är i stan och bör ha bra signal så hoppar den till 2G då och då, och vill inte gå tillbaka till 3G...
[IMG] Cyanogenmod strömkontroll Lamppu - ficklampswidget LauncherPros widgets för twitter och sms Snowstorm - väderwidget TypoClock Flurry Icons...
Tveksamt om jag orkar sätta mig in i detta. Funkade bra i alla fall. :)
Tråkmåns. ;)
LauncherPro? Fliken som följer ikonerna i dockan är den del av bakgrunden. ;)
Går ju att skapa en mapp i Astro med det namnet också. ;)
Ser ut som antennkontakter, för någon form av antenn i skalet.
Jag kan tänka mig det. Det vore självmord av Samsung att släppa ett dussin Galaxy S modeller med samma hårdvara i, och sedan nu, ganska snart...
Förutsätter att det är samma som i Galaxy S.
För stor, för plastig, ingen hårdvarurevolution etc.. Hade hoppats på lite mer inför Nexustvåan, även om det säkert är en sjukt kompetent lur. :)
Vad är grejen med gammelfågeln? Ena gången brakar den igenom hela spelplanen, andra gången är den lika mesig som den vanliga röda. Hmm-hmm.
Usel recension. Läs Swedroids istället. :)
Skulle fortfarande påstå att det viktigaste är att trådarna används överhuvudtaget. :p
Detta är krångligt och inte särskilt gynnande för aktiviteten i de båda trådarna skulle jag tro. Det är redan tillräckligt krångligt att hitta...
Finns det något sätt att få tangentbordet att rotera till landskapsläge men inte i musikspelaren, med accelerometern? (och launchern egentligen,...
Legend har definitivt detta problemet. Inte för att jag haft några praktiska problem pga detta, men några pinnar försvinner ibland, visst. :p
Det fungerar på samma sätt trots att det står install. :)
Tror inte detta blir riktigt intressant förrens det kommer stöd för svenska. Håller med! Underligt sätt att locka folk detta.. :eek:
Skippa hotmail. ;) Jag gjorde det sen jag fick reda på att det finns en funktion att skyffla vidare alla ens mail från hotmail-kontot till ens...
Kommer antagligen komma upp svarta skal på Ebay skulle jag tro. :)
Diablo-typsnittet ser riktigt trevligt ut. Någon som vet om ÅÄÖ finns i det? :)