Separate names with a comma.
Jo jag hitta det till slut :) tack ändå Sent from my clone in Uranus using space stuff.
Ja jag har tagit bort ett par skräp appar med hjälp av titanium backup, gratisversionen. Har frågat trådskaparen om det, återkommer med svar när...
ACR - samtalinspelning (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nll.acr) Sjukt smidig och enkel, testat den och ljudet är bra i...
truecaller - överlägsen.
Hur fixar man dessa listor till adaway? Jag hittar inte adaway i root/data/data.. och går inte att skriva in länkarna i blacklist heller, hur gör...
För sega svar, jag fick hjälp på XDA av trådskaparen till denna: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2565758 Jag har nu rootat min...
tror inte många kommer se skillnaden då det är väldigt små detaljändringar, men nr 5 tycker jag iaf :)
Någon annan som möjligtvis har svar på ifall denna metod kommer funka att roota och inte fiffla med KNOX?...
Jag registrerade mig på xda för att försöka få hjälp med den metoden men gick inte att skriva om man är ny, så skrev i en hjälptråd men inte fått...
Men en av videona som va utan oden, ska tydligen vara ett sätt att komma runt knox grejen. Eller anser du att det är struntprat? Här är metoden...
Jag hitta denna videon på youtube som sägs kringgå knox, vad tror ni om det? https://www.youtube.com/watch?v=GiZ7D2zjJdA
Jag bryr mig inte ifall KNOX är kvar i mobilen, så länge den inte stör root access för apparna och så, läste någonstans att KNOX typ blockerar...
Jag bryr mig inte så mycket om KNOX då jag inte använder det, tyckte den var skum när jag testa och tog massa plats. Vill mest bara få alla root...
Jag har kollat runt en hel del om att roota min galaxy s4 med android 4.3. Jag hitta denna videon, publicerad 19 dec 2013, vad tror ni?...
Jag har sett flera videos på folk som rootar S4 med 4.3. ingen har nämnt något om KNOX, vad är det som kan hända, någon?
Okej men tcntad sa att man kan unroota i supersu, det stämmer väl? Jag använder inte KNOX, testat det men tog bort det, så appen bara skräpar i...
Vad menar du med "triangle away"? Så det är inte möjligt att få uppdateringar OTA, bara genom kies?
Jag har haft min S4 i 3-4 månader och allt har funkat bra, men har under lång tid vart sugen på att testa root och apparna som kräver det. tex...
Hur går det till? Fungerar inte att prata med tex 3 pers i ett samtal.
Inte särskilt komplicerad, inte en massa finesser och inställningar. Sen beror det hur man är från person till person, vad man tycker och vad man...
2x Battery har gjort så att mitt batteri håller minst 2 dagar innan jag behöver ladda, rekommenderas kraftigt!
Rekommenderar STARKT 2x Battery! Den gör precis det den beskriver och sparat mig sjukt mycket batteri, från fullt batteri har jag haft mobilen...
Det finns en funktion med kameran på xperia arc s "sweep multi angle" så jag undrar, är det endast med arc s eller ska det vara med android 2.3.4?...
Uppdaterat, verkligen värt att bli av med root för detta, nöjd! :D
Ohlala, nu tror ja nog de är värt att uppdatera och få bort root om man kan ta screenshot utan app med 2.3.4. Rootade för att kunna ta screenshot...
Nej men dessa två har jag fått det meddelandet av
Okej, jag är rätt ny på root-grejen så vet inte vad för appar som är bra att ha, och måste uppgradera mitt bank kort så jag har tillgång att kunna...
Jag har rootat..
Har inte möjligheten att köpa appar, och vet inte vad ADB är.. kommer upp massa konstigt när man söker efter det på market.
Så hur kan man avinstallera denna?
har också spricka både över och under ljussensorn, orkar inte bry mig eller lämna in den för nytt plast då det säkert kommer bli samma sprickor...
Det går inte att byta docka.. när jag laddar ner så kommer de inte fram något i mitt galleri när jag går in för att byta, visar endast ikon-pack...
Vad menas med "olåst starthanterare" (unlocked bootloader)? Och hur vet jag om jag har det eller inte? Och vad är det för skillnad på 3.0.A.2.184...
vart hittar jag den? behöver jag nergradera något eller vilken version av android är detta? tack för ditt svar
är rätt ny med detta och har precis rootat min Arc, har android 2.3.3 3.0.1.A.0.145 och det finns en uppdatering, men det står att den måste...
Jag har ett problem nu efter att den blev rootad, om den blev rootad som den skulle är jag osäker på för jag gick genom en hel del saker som fått...