Separate names with a comma.
Det alla inte förstår här är att både jag och cruzzade (vad tusan han nu hette igen) INTE PÅSTÅR att kameran är dålig, vi vill bara veta om det är...
Haha skrev en likadan tråd innan, webhallen ville skicka så samsung skulle undersöka det, skulle ta 2 veckor ungefär så jag sket i det.
Skicka tillbaka den och köp en ny då haha, gud va märkligt att dom inte tar det för 2 pixlar, har doat tidigare för 1-2 pixlar dock inte inet och...
Jo men om det vore mjukvaru och det inte är så för alla andra så börjar man ju tveka lite, visst betalade jag inte 6000 för kameran men om det...
Haha det är 100% för mig med, allt du beskriver passar in exakt, jag har kontaktat webhallen och tänker doa, inte ska kameran vara skit när man...
Men frågan är ifall detta bara gäller oss eller är det så för alla andra med? Ingen annan verkar ju klaga om detta. Annars funderar jag på att...
Du är inte ensam om detta, min blir precis som du beskriver det, känns som att ifall jag fokuserar på något och håller mobilen mega still så...
Sjukt bra! Wifi hela dan dock, har kollat på serie, surfat en massa, svarat på mail och sms. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Tack för en snabb affär, hoppas du är nöjd med telefonen chrippe7 :)
Osäker har inte kvittot här framför mig men juni/juli skulle jag tippa på samma release-å, kan kolla upp och höra av mig senare!
Då ändrar vi till 2 lax :)
Menar S3, har inte riktigt hängt med priserna men ni är välkommen att rätta mig :)
Säljer en blå GS3 i utmärkt skickt, finns några osynliga repor på baksidan kanske men framsidan är perfekt. Har aldrig tappat, använder alltid...
Suger rejält att det ska hända mig igen, hade samma problem med S3 och fick byta ut. Kan ni kolla om ni har samma problem på eran S4, gå in på...
Du kan ju lämna tillbaka telefonen, enligt distanslagen kan du lämna tillbaka inom 14 dagar från när du fick varan. Du får öppna och testa.
Jag har inte bråttom med att sälja den då den bara har legat här, vart går eran gräns för en HoX? :) Vi kan väl börja med inte under 2k iaf.
Har en vit i superskick förutom nån liten osynlig repa på skärmen "utanför den grafiska delen" så det störs inte! Finns i stockholm med kvitto,...
Haha, RuffyM ;) Tack ännu engång!
Fett sjyst av dig, jag tar gärna en om du har över :)!
UTE! Shell and core applications Connection to the GSM network (on Galaxy Nexus and Nexus 4) Phone calls and SMS (on Galaxy Nexus and Nexus 4)...
Säkert ikväll som det släpps;) För sugen, längtar wäwä! Det kommer nog bli mer än så, men folket här på swedroid samt hemsidan kommer med...
Oöppnad plus kvitto, varför inte lämna tillbaka på öppet köp :P?
Kör själv 4.2.2 - Märker inga problem alls faktiskt :) Blåste du telefonen efter 4.2.2? Ta backup på dina saker sen blås telefonen så du har en...
Synd att du finns i göteborg, annars har jag en HoX i nyskick, tror jag har köpt en SGS2 av dig tidigare osäker :p
Budar 80 spänn!
Har en one x komplett i nyskick förutom en liten tunn repa på skärmens kant, dvs att den är utanför den *grafiska* delen, sysn ej på bild, pma din...
Sugen på testa en note aldrig gjort det men så sjuuukt nöjd med min Nexus och vanilla android haha, får jag fråga varför du inte säljer den och...
Testa annan launcher och se om det laggar där! Tex nova
Känner mig rätt nöjd :D nästan 4 timmars skärmtid, 7 timmar uppe och 40 % kvar! Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
Ni har väl också tänkt på att S3, Xperia S, HoX och alla dom välkända också har högtalaren precis på ryggen? :)
Den är ju oöppnad.. ;-)
SATANA, varför läste jag den här tråden för, hade säkert aldrig upptäckt det men jag hör också något i min :neutral:
Själv hämtade man precis ut sin från webhallen :-) Bokade 11 december!
För er som har bråttom, webhallen har 2 kvar i stockholm :) http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/164587-lg_nexus_4 /RuffyM
Webhallen säljer alla färger har jag för mig ;)
Inte för att förstöra något men påminner mycket om Playstation snubben, så försiktigt bara!
Den där nummer 2, svarta mobilficka, tror du att Nexus 4 passar i den? Hur mycket skulle du vilja ha för den då? :)
Haha varför inte använda pengarna som du använde för köpa 8 nexus till julklappar istället? ;) Du påminner lite om Playstation snubben, heads up...
Just nu är stock JB tror jag men kan återställa och relocka om det så önskas :) Skärmen är perfekt, inga repor alls, behandlar mina telefoner som...
Haha men om man är medlem på swedroid så är det ju nästan garanterat att man rootar sina mobiler ;)