Separate names with a comma.
Är det google som sparar mina SMS och vem jag har ringt? Det var något nytt...
Typiska självklarheter, självklart vet google vad du söker på i deras söktjänst, vilka kontakter du sparat på deras servrar och vad du skickat med...
Det var ju inte direkt prisvinnande användarvänlighet...
OK, den versionen jag provade förut var bara on/off. Nu verkar det vara ungefär samma, ja.
Måste vara surt när man sitter där med sitt nya dyra flaggskepp och alla personliga data bara blåser ut över internet, när en "miui-ripoff" klarar...
Jo jag har provat PrivacyGuard, men det är ju inte riktigt samma sak. Det är en ganska simpel on/off-funktion, även om det är bättre än inget.
Struntar väl jag i att alla här måste ha HTC, Sony och Samsung, men vi behöver inte låtsas att det "inte går" eller att "BlackBerry är bättre"....
Både Huawei och Lenovo har ju fullständig rättighetshantering för appar direkt ur lådan, här är Lenovos variant: [IMG] [IMG] [IMG] (Klicka för...
Jag antar att du pratar om reklamationsrätten, garantin bestämmer Sony själva om. Till TS: Du förlorar i alla fall Bravia Engine, X-reality, och...
Det var en retorisk fråga, jag vet redan att skillnaden i utseende är marginell mellan CM och AOSP. Själv tror jag att alla som förväntar sig...
Jag behöver inte läsa på något, jag har kört CM 7 till CM 10 (och stock) på flertalet telefoner så jag vet att CM ser väldigt lika ut som stock i...
Vad är skillnaden på CM och stock då? Överklockningsmenyer och lite mer buggar?
I Kina vill man inte köra stock-Android.
Antagligen iFån och sånt.
En kopia på Honor X1.
Fast saknar man 3G-täckning med Tre så saknar man täckning helt. Kör man Tre med bara WCDMA 2100 MHz har man garanterat Sveriges sämsta...
Hmm nu fick jag till några helt OK bilder på samma motiv som blev misslyckade för några timmar sedan (både med Lenovos kamera och CFV5), skumt......
Kan du ta bild på en vägskylt från 50 meter (eller 10-20 meter) med CFV5?
Nja, det verkar fortfarande helt hopplöst att få den att fokusera alls på avstånd längre än några meter?
Nej, det är för att batteriet inte nödvändigtvis räcker så länge. GSM ja, om du nöjer dig med det så är det väl bra. Inte för att Tre har något...
Det finns ju en anledning till att man skickar med två batterier på noname-mobiler... Om du kör Tre vill du nog ha WCDMA 900 MHz också.
De telefonerna har han väl fått gratis kan man anta...
Allt står på kinesiska, du kanske behöver kunna kommunicera med säljaren och jag gissar att många inte har lust eller möjlighet att skicka...
Det kan ju fortfarande skilja på mjukvara och på linsen osv.
Det är nog lite svårare än din post antyder...
Du får nog avvakta uppåt ett år skulle jag gissa, i alla fall om det ska stödja rätt frekvenser för Sverige osv...
Plasten är väl ganska glansig men snyggare än 3C tycker jag, då det finns lodräta ränder på den. Det är väl inget fel på greppet, men var ett tag...
Det står fel på wikipedia, Tele2 och Telenor använder huvudsakligen band 8 på landsbygden. Även TD-LTE band 38 för Tre fattas (fast det gör det...
K910 är stabilare men ändå tunnare och lättare. Här är en liten film som visar hur man tillverkar baksidan på K910:...
Ok sorry, fel av mig, trodde det var 4G-banden det stod innan men det var 3G. I alla fall uselt att det inte finns riktiga specar utan det ska...
De ska kanske bygga ut "sen" men det är bara ett komplement. Där det kommer täckning på band 20 så finns det redan täckning på band 8. Alla...
Om ni läst ovanför hade ni lärt er att Tele2 inte använder band 20 för sin yttäckning utan band 8. Det påverkar alltså inte er alls.
Min flickvän använder sin 3X som enda telefon med dubbla SIM-kort. Den funkar bra med firmware B127 (nu finns B128 men vi har inte uppdaterat...
Man använder band 20, men bara på landsbygden tror jag.
Det är fortfarande fel. Sluta sprida felaktigheter: Tele2:s 4G-nät använder följande frekvensband: 900 MHz-bandet: Ger bra täckning i stora...
Tele2/Telenor använder väl knappt LTE band 20 utan det är mest band 8 fortfarande?
Antar du bara är här för att trolla eller så har du riktigt dålig koll på marknaden. men med iPhone får du jättestor skärm som är perfekt för...
[IMG] Här ser det ut att vara 2,3GB tillgängligt för systemet.
Det är ju sånt skräp folk köper sen har de en massa problem och postar på forumet. Köp ett riktigt SanDisk på webhallen istället.
Om den kommer? Antagligen. Om den kommer i Sverige? Antagligen inte. Problemet med HTC One Dual SIM förutom priset är väl den lilla skärmen och...