Separate names with a comma.
Var bor du ? Batteritid för Toshiba AC100 ? hur stor HDD? AC100-10D eller AC100-10G modellen?
Jag har exakt samma problem som dig. Kör twooey 1. Vilket PDA och modem kör du ?
Prova att gå in till settings -> Account and sync, Välj ditt gmail konto och Välj remove. Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Den kostar 299kr från deras hemsida. Du borde kunna få samma pris i butik Samsung Galaxy Tab Dockningsstation - Elgiganten
Det var jag som köpte iPod touchen. Jag rekommenderar AndroidGR som säljare. Fick iPoden via posten 1dag efter banköverföring. Snabb leverans...
Satan, när jag ansluter USB kabeln och mountar USB storage så hänger telefonen sig och sedan startar om. Har ni samma problem med GALNET? Jag har...
Hur tänker man när man tar bort Gmail, youtube och Gtalk ? Gmail och youtube går att tanka från Market, men hur får man in Gtalk ? Edit: löste...
Vilken browser och fw kör du? Har du provat att byta browser? Opera, dolphin, firefox? Jag kör 2.3 med dolphin hd, Telia abonnemang utan problem....
Tack, jag har tagit bort appen. Får hoppas det hjälper.
Nej, jag kör med LauncherPro och har inte stött på lagg sen jag flashade telefonen för 2dagar sedan.
Heheh beatiful widget ska inte dra mycket tycker man. Har sync var 4e timme och aldrig haft problem förens jag flasha på MUIU. Det är illa när...
Jag kör original kernel. Har iofs aldrig haft 2dagars batteri tid oavsett ROM.
Märkligt. Jag har alltid kört beautiful widgets och aldrig haft problem med den. Jag får prova att ta bort widgeten. Har du löst ditt batteri...
Har en äcklig batteri drain med MIUI V6.0. Batteriet håller ca 16h i idle mode jämfört med ca 30h med original 2.3.2 FW. har ni några batteri...
Bjuder 300kr, kan hämta i Lund.
Tack för en fantastisk ROM. Saknar dock vanilla alarm appen , någon som har den? Vill helst undvika "Clock" då den saknar timer, stopur och inte...
Var bor du ?
Fyi, USB-port ger bara 0.5A. Håll dig till Taben's laddare så ska det gå snabbare :-)
Jag använder microfiberduken som man får med till solglasögonen :-)
Var bor du? Bjuder 700kr. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Finns det kvitto? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Var bor du? 300kr bjuder jag! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Var bor du? Byta mot Samsung Galaxy Tab Gt-P1000? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Jag har en Samsung Galaxy S med alla tillbehör, kartong, kvitto/garanti (köpt i tyskland i 2010 aug). + ett original extra batteri, bilhållare,...
Tack men gick inte att installera. La den i system/app och gjorde en reboot utan att den installerade automatiskt. Testade att installera...
Dumt av mig att ta bort den. Har någon .apk för stock browser för 2.3 som passar overcom rom ?
Jag kör Opera och Dolphin HD. Båda har sina för och nackdelar. Opera är kass på flash medans Dolphin HD är mycket långsammare än Opera. Båda...
Lämna in taben. om de kommit fram till att den är rootad så måste de väl lyckats starta den? Isf blir problemet löst? Jag tror inte att...
Hoppas det stämmer. Finns det fler rykten eller är den bekräftad än? Länka gärna! Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Samsung ljuger alltid. Flasha på inofficiell 2.3 istället i väntan på svensk 2.3.
Kvitto? Lämna in den i service centre ?
jag rekommenderar också overcome rom . Jag kör själv i 1ghz och tycker det flyter på galant. Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Kanske? kolla med butiken du köpte från. Borde ju stå på hemsidan.
Kanske låst till Tele2? Testa med annat telenor eller telia simkort .
Kan du ringa med den? Ställt in APN ? Testa annars med annat simkort och kolla om den ligger fel i Taben. Taben ska startas om när simkortet...
Ha inte ångest, Taben är riktigt prisvärd. Kör med stock ROM ett tag, om du upplever lite lagg så rekommenderar jag också Overcomes 2.3.3 ROM som...
Vilken firmware var det? Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Testa en återställning av routern.
Om jag flashar denna, blir det problem sen att flasha på officiell 2.3 när det släpps ? Edit: tror svaret på frågan är Ja, med odin men inte kies.
Finns kvitto och garanti kvar?