Separate names with a comma.
Finns 4G men tyvärr inte på dom band vi har här. Jag saknar inget, men kan rekommendera ett bra skal. Själv har jag Ringke slim, skitbra skal.
Franco kernel r28 med stock ROM har gett bästa batteritid hittils. Hittils: 1 dag 10 timmar på batteri Samtal: 1h 20 min 51% kvar.
Märk tydligt vilken skillnad i mobilmottagning det är mellan testerna här. Den som hade extremt bra batteritid hade också grönt hela vägen på...
Märkte också att skalet fick fettfläckar lätt, bara att stå ut med antar jag.
Jag gillade Ringke för mycket, kommer köra på det ifall themobilestore svarar någon gång.. De andra skalen verkar så tjocka eller har för hög kant.
Jag har inte fått något svar...
Dom kanske inte var medvetna om det, är ju inte som att dom testar varje skal dom får in. Huvudsaken är ju att dom rättar till felet.
Fick mitt skal idag också, extremt dålig passform på volymsidan. Det går inte att ha skalet på så, för med tiden blir det garanterat märken p.g.a....
Precis vad jag sagt tidigare i tråden - fattar inte hur någon kan lyckas få repor på Gorilla Glass 2 efter bara några veckor.
Jag beställde en också nu, med tanke på intresset är det ju bäst att beställa innan dom tar slut :p
Ja, det är bara två flikar vid toppen och botten som är upphöjda. 9 av 10ggr så brukar dom landa på kanterna, för att dom ska landa med glaset...
Låter onekligen som den nya versionen, ska nog beställa en sådan själv :-) Tack för svaret!
Det börjar komma allt fler "drop-shipping" butiker, gäller att googla väl :) Fick du den förbättrade versionen, eller hade dom den gamla? (Dålig...
Stort tack för den! Har läst från många olika källor, men ingen som gjort en ordentlig studie. Äntligen!
Du kör faktiskt optimalt när du kör ner till 5%, lithium batterier trivs bäst i urladdningscykler ner till 4% men inte under det. Att göra som...
Minst!
Låter som att du inte flashat boot.img filen separat, jag hade glömt det också.
Köpte Nexus 4 delvis p.g.a. den hade mer batteritid än HTC One X enligt specs och har ett större batteri... men detta är uselt. Fick ut 4...
Tyvärr inte, men den finns här: http://www.amazon.com/dp/B0041RRORA/?tag=swedroid-20
Ja det fungerar. Om du får felmeddelande på det, så betyder det att det tog för lång tid innan den uppfattade kopplingen till telefonen. Gör om...
Inga problem, vet att den bara gör så man kan använda andra sim-kort än TreeeEEEEE!!!
ZTE Blade--->HTC One X--->Nexus 4 Främst p.g.a. TreeeeEEEE!!!!
Tack som fan för den, tänkte köra på Energizers platta eftersom den testades ordentligt av anandtech.
Jag kunde inte hitta 1.6 och fick ångest över vilken summa jag skulle donera, så jag tog version 1.3, fungerar utmärkt!
Detta var faktiskt - som trådskaparen säger - skitgrymt! Sparar massor med tid att leta och lära sig, lite synd ändå ;)
Någon i tråden skrev att Nexus 4 inte har gorilla glass på baksidan, vilket den har. Och om du redan har repor, så kan jag tipsa om att ta bort...
Det va som tusan, har du möjligtvis en länk till samma säljare?
Schysst trick! 212KPRWXXX Lustigt nog är min tillverkad i Korea i så fall, fastän det står "Made in China" på boxen. Datum 2012-12 så väldigt...
För dom som tänker skaffa den i Jönköping och inte ta risken att lita på posten, så finns den på Teknikmagasinet för ett nätt ockerpris på 4699:-...
Javisst, jag har uppdaterat min telefon utomlands tidigare utan problem. Men tänk på att uppdateringen är på ca 3-400MB, vilket kan vara...
Visar vårt missnöje :-) Kommer dock inte hända igen, som sagt.
Har nu köpt en Nexus 4, NÖJD!
Ni kan sluta drömma nu, det kommer ingen 4.1 förrän i mitten på Januari. Senaste uppdatering: [IMG] Jag ska nu gå och köpa mig en Nexus 4 för...
Kommunikationen mellan Tre Sverige och Three UK verkar inte tipp-top, att det är UK versionen vi Svenskar får är det inget snack om, den RUU som...
En update från Twitter: "@ThreeUK: @nemesisuk I'm afraid we're looking at mid-Jan."
Har alltid trott att phone house hade ockerpriser, fast det kanske dom har ifall man inte köper där med bindande abonnemang?
Meh, det får bli phone house hädanefter!
Men vad i helvete... det får bli the phone house hädanefter!
Men kostar det inte betydligt mer där då? Jag köpte min HTC One X med Tre Total för 349:- i 24 månader t.e.x. Det priset är värt pillet med...
Det går inte ställa frågor på det sättet, enbart enligt ovan. Bättre att folk skriver i text vilka problem dom har.