Separate names with a comma.
NPF26F är ju 7.1.1 beta. Verkar inte finnas någon stabil version till 5x över 7.0 ännu.
Har ni gjort fabriksåterställning efter uppdateringen?
Har haft min sen i mars, och är överlag väldigt nöjd. Upplever inte samma problem som andra användare här rapporterat. Ganska slimmad vad det...
Dummaste jag hört! Varför säger du att man inte borde återställa? Vad vet du om det? Återställ helt enkelt!! Jag delar hur som inte alls dina...
Dock förutsätter det att skärmen fungerar som den ska.
Om du byter rom via odin, blir den återställd
Svårt att svara på. Vissa behöver köra reset, andra inte. Jag tror jag behöver återställa min tex. eftersom jag lider av sämre batteritid.
Hur hittade ni det? Sökt, men utan framgång. Länk?
Kommer använda S4an minst ett år till, sen blir det förmodligen inte Samsung. Jag är bra less på deras tråkiga mjukvarugränssnitt för att inte...
Kenu Airframe passar till S4 och skal med marginal! Du kan nog ha ett ganska maffigt skal utan problem med denna.
Dock kommer jag fortfarande inte in i recovery... :\
Denna S4 har jag haft sen i aug. tror jag. Pratade med någon i sthlm och han trodde de hade batterier inne iaf, ska åka dit om nån timma så vi...
ahaa, okej! Möjligt att problemet med att komma in i recovery kan vara batterirelaterat då? Den försöker boota, sen startar den om... Har du...
Svar; Ja! Det är svullet! Men förklarar det mitt problem med "blockeringsmeddelandet" och att jag inte kommer in i recovery?
Har ett stort problem efter senaste uppdatering, som snarare känns som ett virus! Började med att enheten varnade för att ett program försökt få...
har läst att man inte ska kunna få 1080p@60p med någon annan adapter än Samsungs officiella MHL 2.0 adaptor, stämmer det? Det funkar alltså inte...
tR har ju rundade kanter, vilket gör glaset mindre skört vid sidostötar. nano ska enligt tester ha en halare yta än de andra glasen. Jag hade tR...
Hur stänger man av LTE? dvs. bara köra 3g/2g! Har försökt googla, men fattar att jag inte får upp någon guide. På min s4 är det inga problem att...
kanske på touchwiz färgschema, men om du tex. kollar film eller på någon web-sida där svart verkligen ska vara svart; så är det precis så svart...
Ja men då har han fel. Om man testar svart i ett helt kolsvart rum, så är det just Helt svart!
nää vadå, är bakgrunden svart, släcks ju pixlarna som de ska på en oled skärm?
mycket märkligt svar...
Nej du behöver inte roota i de flesta fallen. Dock är det inte speciellt svårt att roota heller, se "Rom-avdelningen" för mer info.
näe, inga bubblor alls iom att det är glas. Se bara till att skärmen är helt ren innan installation.
Ett tunnare hade inte varit fy skam, då mitt tR på 0,4mm är lite tjockt i mitt tycke. Kan tillägga att jag hade lite problem att få glaset 100%...
Ett tips är ju att skydda skärmen med tex. ett Spigen Tempered Glas. 0,4mm glaset gör min mobil lite tyngre och en del tjockare. Finns numera en...
Kör ni återställning efter uppdateringen?
Fick min kinakopia av Spigens Slim Armor igår! Det känns självklart att det inte rör sig om det omtalade originalet med top notch byggkvalitet...
Går från S2an till S4an, pga. att bindningstiden gått ut, och jag var sugen på en ny pryl..., inte för att jag absolut behövde en ny mobil....
Går det på något sätt att synka mina bokmärken i den inbyggda webläsaren från mitt Googlekonto, så som man gör i Chrome? Frågar eftersom det gick...
hur stänger man av 4G?
Innan uppdatering: Mörkröd-tonad skärm, Ingen smearing. Efter uppdatering: Ingen mörkröd-tonad skärm, däremot har jag fått smearing, dvs omvända...
från Spigen.com?
OT: men hur fixar man flash till den inbyggda?
klart det fungerar, men med S2an var det iaf så att de använde ett annat "modem", som gav bättre täckning med deras nät.
hur lång tid tog det att få skalen?
har du länk till deras UK shop?
Tack som fan för ditt intryck och dina bilder! Behöver ett skal till min S4 asap egentligen, så jag kan börja använda mobilen! Synd bara att...
Detta har jag också uppfattat som ett problem. I min S2a har jag på nåt sätt synkat bokmärkena med de jag har i Chrome på dator och mobil. Jag kan...
näää, "TREs mjukvara" brukar innehålla ett annat modem, som är mer anpassat för deras nät. Man kan ju dock alltid dra in "stock" via Odin, å...