Separate names with a comma.
Någon som har råkat ut för problemet med mikrofonen och fått rätsida på det? Den fungerar inte vid samtal men om man kör genom högtalaren eller...
Både vit och svart 16GB säljs på SIBA för 2490 kr just nu
Wordfeud, Quizkampen, FB Messenger är väl de jag saknar.
Varför ska de behöva uppdatera apparna? De har väl inte ändrat något rörande det?
Bara jag som har slutat få notifieringar från vissa appar? Någon som vet om det finns någon inställning man kan ändra i? Har kollat i apparna,...
Min sensor som känner av när man ringer verkar ha slutat fungera. Skärmen stängs inte av när man håller telefonen mot örat vilket gör att man...
Ser mörkt ut med andra ord... Får försöka laga displayen isf.
Tyvärr sa gör jag inte det.... Finns det nagot sätt att komma at bilderna utan att använda skärmen? Jag maste välja USB-läge sa därför fungerar...
Kände mig som flera andra också lurade när jag insåg att min Galaxy Nexus fick uppdateringar från Samsung och inte Google och kan inte tacka dig...
Min skärm gick sönder och är helt obrukbar och KIES vill inte hitta telefonen. Jag vill komma åt mina bilder och lite filer som ligger på det...
Har ni haft det länge eller började det bara helt random nyligen för er?
Hej. För ungefär en vecka sen så började min telefon helt random att tappa kontakt med nätverket. Jag har Telia och det är samma sak oavsett vart...
Lägg till en signatur under foruminställningarna.
Testade lite till och märker att om man gör ett mellanslag innan man byter från specialteckensläget till bokstavsläget så fungerar det inte men...
Något jag irriterar mig på är att det inte blir automatiskt stor bokstav när man avslutar en mening med "?" eller "!", "." fungerar bra. Och ja...
Inget hos mig heller, har JPA/JPP/JP4.
De verkar ha tagit bort uppdateringen... Hittar inte heller 2.2.1 och jag har NEE (som ett par skrev ovan).
Någon fara att spoofa sitt regionsid?
Är sugen på att slänga in 2.2.1 från UK genom registry hack. Är det någon skillnad mot den som kommer att komma till Sverige senare? Kan telefonen...