Separate names with a comma.
Det var jag som skrev det inlägget men jag har ingen administratör. man kan inte ens lägga till eller ta bort någon i plats och säkerhet. måste va...
Får detta meddelande när jag försöker uppdatera: "Det gick inte att få tillstånd från GT-I9000 administratören". Programmet stängs. Har...
Jag får precis samma meddelande! Vad fan kan man göra om man inte vill flasha in uppdateringen?
kan inte uppdatera. står att jag ska "uppdatera samsung kies till den senaste versionen och därefter den inbyggda programvaran i telefonen" har...
tror ni att dom fixar buggen som gör att meny- och bakåtknappen lyser hela tiden när skärmen är på? det stör som faaaaan när man kollar...
Man hittar inte ens youtube-appen. man kan bara hitta appen genom att hålla inne hemskärmen och köra genväg.. skandaldålig uppdatering. men...
Ok, ett och ett halvt dygns hårdtestning av 2.3.3 och helhetsintrycket är tyvärr ganska negativt. Flytet förbättrades ju ordentligt i 2.2.1 och...
Okej tack, prövat omstart av datorn samt omstart av telefon men vill helst inte facory resetta i "onödan". jävla helvetes kies alltså.....
JAG HAR EXAKT SAMMA PROBLEM!! HJÄLP FORT!!
grymt! tackar så mycket!
Måste man inte ha den absolut senaste versionen då?
jag får fan inte kies att funka! vad ska jag göra?
Är det så? Låter ju lovande :) har ni med tele2 samma problem eller?
Jag har kommit på en väldigt störande bugg på min galaxy s. Jag använder Tele2, bor i göteborg och har i allmänhet väldigt bra 3G-täckning men när...