Separate names with a comma.
Hej allesammans! Måste kolla med er om någon här i forumet vet vad det är för problem med min S5:a (har en G900FD). När jag går in i...
Nej du har helt rätt att det inte är ett stort problem i sig, men det är bara det att det retar mig att jag inte kan ta bort det. Och ja jag har...
Hej! Jag har en Samsung Galaxy S3 (I9300) med Android 4.3 Samsung Stock ROM. Har rootat med CF-Autoroot samt kör TWRP recovery på den. Problemet...
Hej! Jag undrar helt enkelt om någon här vet om det finns att köpa antingen HTC Desire 500 eller 601 mobiltelefon med Dualsim från något...
Hej allesammans! Jag har en HTC Desire S som är upplåst med HTCdev metoden samt rootad med SuperSU, men den är icke S-OFF. Har kört den på den...
Se här om hur man får root på HBOOT 2.00.0002! Vänligen se följande tråd på forumet för svar på hur man ska få till root på hboot 2.00.0002!...
Hej igen! Här kommer UPPDATERING FEMTIOELVA Har nu kommit på hur man gör för att få rootningen att fungera ÄVEN om man kör med USB Debug...
... och UPPDATERING #2 Kom på nu vad som var problemet med att Superuser hängde sig på det sätt som den gjorde. Är tydligen så att man måste ha...
Ingen orsak llama! Jag tycker det är självklart att man bidrar med lösningen (om man kommer på någon) så att andra också kan bli hjälpta! Finns...
UPPDATERING!! Testade en gång till med SuperOneClickv2.2-ShortFuse rootningsmetoden som jag EJ fick att funka första gången jag provade (därför...
Hej! Nu måste jag be lite om hjälp här. Köpte efter många om och men en Desire S, vilken jag i grund och botten är mycket nöjd med, förutom...
OK men då får det helt enkelt avgöra saken, bara några saker som kvarstår då om jag ska satsa på en Desire X ....... 1) GÅR denna till 100%...
Tackar för all input som jag fått här. Har ingen direkt panik att köpa ny telefon men Desire X var väldigt frestande då den också fortfarande...
Hej allihopa! Har inte postat här på ett bra tag men står nu i begrepp att byta mobiltelefon här... så behöver lite hjälp i vad jag ska skaffa...
Hej allesammans! Måste kolla med er om någon här i forumet vet vad som gäller när det handlar om ZTE Blade och garantianspråk hos Tele2. Jag...
Hallå igen! Har nu kollat runt lite mer om detta problemet, och det verkar som om det har att göra med den funktion som kallas för Noise...
Frågan då blir ju hur jag gör det, och ännu viktigare, hur kan jag göra en komplett backup så att alla program och inställningar osv kan...
Hej allesammans! Jag har en ZTE Blade med Kallt Kaffes Swedish Spring RLS4b. Allt fungerar utmärkt, men jag har problemet att telefonen börjar...
... eller så beställer man det direkt från Zagg i USA. Nu när dollarn ligger bra så blir det jättebilligt. Kommer inte ihåg exakt, men jag...
Alltså nej det var inte så jag menade, utan att det funkade bra att tala i mikrofonen och lyssna i lurarna när jag använde min gamla Nokia 5220...
Hej Alla glada ZTE Blade ägare! :-) Jag måste fråga er om en sak som jag stött på med min ZTE Blade som gjort den ganska jobbig för mig att...
Tjena Kallt Kaffe! Jag har nu uppgraderat telefonen från RLS4b till 5 och är ganska så nöjd fortsatt, dock så har jag märkt att telefonen tappar...
Tjena allesammans! Hoppas kunna få lite koll på läget med min ZTE Blade här. Tyckte redan från början att det var ganska så kass batteritid...
Hej Allihopa! Trodde först att det var en bugg (kanske fortfarande är en bugg), att jag inte kunde ansluta till vissa WPA2 nätverk (Anslut...
Tack för svaret Kallt_Kaffe det förklarar saken. Men då har jag en följdfråga, finns det något sätt att tvinga telefonen att kalkylera storleken...
Kallt Kaffe! Kan du eventuellt kika på den här tråden som jag lagt upp: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=38622 Det verkar som om jag...
Hej! Har en fråga angående en skum sak som jag upptäckt efter att jag installerat Swedish Spring RLS4b på min Comviq ZTE Blade 2.1 mobil....
... jag ber verkligen om ursäkt för att ha startat tråd i onödan. o_O
Hallå igen Kallt_Kaffe! Får lov att återvända till den här frågan igen tydligen... Och nej det är fortfarande inte ett stort problem att...
Nu har förvisso inte jag själv det här problemet (kan trycka på både HOME och BACK för att tända skärmen i släckt läge) - dock skall sägas att jag...
Nej jag skulle väl inte direkt kalla det för ett stort problem, och om det dessutom är en säkerhetsgrej som hjälper en. Orsaken till att jag...
Kallt kaffe eller någon annan som vet hur man fixar detta... Installerade som sagt var Swedish Spring RLS4b igår och är nöjd med den, men...
Tack så hemskt mycket för den informationen. Guld!! :)
Hej! Börjar med att säga att jag inte vet om det här är fel ställe att posta denna frågeställning på och att ifall jag klantat mig så får ni...
Tjena allesammans! Tänkte bara säga det att jag lade in Swedish Spring RLS4b på min telefon nu inatt, och det verkar fungera suveränt. Och...
Hej Munity! Jag är en ganska så nykläckt ZTE Blade ägare här, som tidigare hade en vanlig Nokia Musicxpress mobil. Jag hade tänkt försöka svara...
Hej igen Kallt Kaffe: Tack för svaren på mina frågor, men dessa ger upphov till nya följdfrågor: 1) Angående Kontakte felstavningen på den...
Hej Kallt kaffe! Jag är ny här på forumet och funderar på att flasha din Swedish Spring ROM på min nya ZTE Blade lur då den verkar bra mycket...