Separate names with a comma.
Min optimus 2x gjorde samma sak med det löste sig efter dryga en månad..
följ bara guiden här som är skriven av FearKill. Ställ dina frågor här eller i NVFlash tråden så kan någon hjälpa dig
iPhonen är dyrare än SGS2 så jag tycker inte att det är konstigt att han vill ha pengar i mellan. MEN iPhone 4 är gammal nu jämfört med SGS2an så...
Ta det lugnt du behöver inte svära! Det finns inte så mycket du kan göra om du inte har nån back up tyvärr för utom att göra så som. När det...
Men då måste det vara nått fel med min O2X för att den startar inte om av sig själv längre xD
Har du installerat Rom manager? I så fall installerar man clock work genom rom manager. Om du har clock work recovery så kan du starta den genom...
Om du gjorde nån backup innan du la till den nya batteriet så kan du bara göra en restore och så är du tillbaka. Men om du inte har gjort nån...
Själv så har jag aldrig använt stock launchern till nån av mina android telefoner, använder bara LauncherPro! :)
Jag har också haft samma problem, men det brukar lösa sig genom att ta ut SD kortet och stoppa in den igen efter ett par sekunder!
Fan jag vill ha viber! Har registrerat mig men har inte fått nått svar än... Fan att det ska gå så trögt...
Eller hur haha vad är det som var så roligt?
Hur kommer det sig att jag inte kan spela upp filmer när jag har lagt in den här rommen eller cyanogenmod? Filmer som jag kan spela upp i stock...
Jag tycker att vid 5" så borde det klassas som en liten 3g surfplatta istället för mobil xD
Telefonen säljs nu också!
Jag har för mig att man ska kunna bocka i funktionen i CyanogenMod Settings.. Kommer faktiskt inte ihåg..
Jag tycker att min 4" med 480x800 räcker :)
Har en SGS ifall du är intresserad för 2500 kr
Hittade den här rommen över hos XDA. Rommen är baserad på CyanogenMod 7! Använder den just nu och tycker att den är grym! Jag har över 200 mb...
Tyvärr så kan man inte göra det i stock rommen, men i CM7 så kan du göra det :)
Fyfan vill också ha den i mobilen -.-
Man laddar bara ner Adobe Air och sen behöver man inte göra något mer med den. Sen installerar du bara dom spelen du vill ha och börjar spela,...
Om det står att du måste ha Adobe air så kan du väl testa först med att ladda ner Adobe air Skickad ifrån min O2X
Jag hade samma problem fast jag har tele2 för ett par dagar sen, men det löste sig av sig själv. Det var säkert något fel med tele2 då. Ni borde...
Jag använde den här för ett par dagar sen, men bytte tillbaka för att jag inte gillade app drawern och att det laggade när man scrollade förbi hem...
Fungerar den där skärmen på våra modeller? Tänkte bara för att vi har ju p990 och det står att det är en p999 skärm.
Jag vet att gorilla glaset är stark men ändå så har jag skärmskyddet på. Jag byter hellre ett skärmskydd än skärmen, billigare är det också :P
Mitt batteri blev mycket bättre efter 2 veckor typ, verkar som om batteriet "lär"sig hur du använder telefonen :) Skickad ifrån min O2X
Har fått kvittot på den nu!
Har du testat ditt sim kort i en annan mobil? Problemet kanske ligger i operatören och inte telefonen. Om det fungerar med en annan mobil då kan...
Jag tycker att du borde få lägga upp den så länge det inte är något privat eller pirat material.
Inga problem :)
En sån här notifikations fält vill jag ha [IMG]
Den är ju inte transparent?
Att roota mobilen är som att bli Admin. Typ som en dator så brukar det finns ett administratör konto och ett gäst konto. Utan root=gäst, med...
Bump Skickad ifrån min O2X
Jag har skickat ett pm till dig Skickad ifrån min O2X
När jag körde stock rom så fryste jag Lg launchern och körde med Launcher Pro istället, nästan varje gång jag kopplade in USB kabeln så kom det...
Om du har flashat in Root filen genom Clock Work och märker att din telefon inte är rootad när du startar den igen så borde du testa det här!...
Annars så fixar du Titanium BackUp och backarupp alla dina program som du vill ha i nästa rommen. Om du backar upp ett spel med hjälp av Titanium...
Min fungerar också nu! Äntligen fan :)