Separate names with a comma.
Förlåt det var iPhone 13 pro 128GB modellen, den kan bara spela in ProRes i 1080/30. Men jag tycker att mer nites är viktigare än blackest black....
USB-C, videoinspelning bättre än 1080p/30, får direkt en bättre skärm alltså ingen tier som Pro, ingen notch, touchID och är billigare. Om den...
Kommer någon använda phtableten som mobil telefon? Alltså den har allt som fattas i en iPhone 13.
Om du inte vill hamna mellan stolarna så måste du köpa en operatör accepterade telefon för 5G. Om 3G/4G har lärt mig så blir det alltid problem...
om vi inte räknar pension,ungdom så har vi: hällon 4gb för 99, fellö 2gb för 95, comviq är null, karma 5gb för 99, vimla 3gb för 100.
MyBeat billigaste är nu 88kr.
Wayback Machine Blev lite optimistisk med Telia visar realtid av täckning. Man kan inte få en historisk täckning
Du missuppfattar, nu får jag 12GB. Jag tipsar andra att göra som jag.
Nej, hade 6GB och kunde använda erbjudandet för 12GB. Vad jag som befintliga kunde inte kan ha är halva priset och förhands surf. Men i år har vi...
Känns väldigt Oneplus och Supreme. Varför har inte Oneplus och Supreme gjort en colab innan?
Kommer ni göra en tidig första april och göra en recension av chipsen?
Studenter har dubbelsurf nu, vänta på svarta fredag/cyber måndag om det blir dubbel/trippel igen för alla abonnemang(speciellt 95 kr då jag får 12GB).
Du får hålla hoppet uppe tills tredjepart kan modda iPhones med USB-C.
Ipad mini som har USB-C, ingen notch och 4G/5G är billigare än iPhone 13. Kanske man kan skapa en proxy för att ringa med mini. Men det är befängt...
Ingen USB-C..... typiskt men Spple hipsters kommer ändå köpa. 1TB.....ok, Apple är ändå sen. iPad Pro med USB-4, 1 TB och cellulär...
Vi hade ett problem med nätet efter attacken på Drottninggatan då alla panik ringer samtidigt. Nu är jag lite optimistisk, skulle kanske ha funkat...
Skulle man kunna överbelasta 3G nätet i Sverige om alla ändrade nätverks val i sina inställningar? Är det teoretiskt möjligt?
Måste säga att pfc app är enkel att använda, som Nordeas. Revolut är jobbig som SEB.
Samma anledning för VoLTE. VoWifi,Vo5G. Förr var RCS "premium" because money. När e-Sim inte kostar för din andra enhet så byter dom direkt. Sen...
Kontantkort kommer dö ut nu när man måste identifiera sig med BankID och att kriminella går över till IP. Att ge ut gratis kontantkort som reklam...
SIM byts inte ut varje vecka. Det finns värre platsartiklar som används varje dag. Lösning till vårt problem kommer bli att man tar betalt för...
Hur länga har vi haft 2G? Rätt länge och SIM kort har blivit mindre med var generation. Det är BS att Sim kort är miljövänligt. Det är som att...
They went full retard. Värre skulle vara om dom tog en avgift från bredband.
Fråga dig själv vad Telenors plan är med varumärket?
Någon nämnde att Telia bestämmer vem som får vara testare. Sen så finns det Spotify på Vimla forumet som säger att testerna är över vid slutet av...
Kolla URL:en https://www.fello.se/WiFi-VoLTE/?utm_source=sendinblue&utm_campaign=VoLTE_Piloter&utm_medium=email
Vad sägs om fri internationel roaming? Men bara en liten mängd för kommunikation.
Det du får är bättre än vad andra konkurrenter erbjuder. Men får du e-Sim och internationel roaming?
Kan du klicka på länken som finns i mailet?
Alla operatörer använder samma telefonförsäljare så jag gissar att dom gjorde ett misstag.
5G är bara hype och hype 9 av 10ggr är inte rekommenderat. eSim är bra, ni har redan en app. Något som skulle göra hallon populärt är några GB...
Engelska operatörer är giriga.
Hur mycket surf valde du hos Penny? Kommer du behålla den surf mängden hos Tele2 för 99 kr. För att Tele2 billigaste abonnemang är 219kr och man...
Min gissning är att pandemin har minskad resandet och dom har fått en mer tydlig statistik. Finns också 3tre, dom måste öka avståndet mellan...
Hela Vimla grejen är leopard ate my face. Lita aldrig på varumärken, always settle on a better brand.
Är facebook gruppen för testet ännu aktivt? Vet att gruppen är hemlig.
Mecenat har men inte Stuk eller alumni. Dom gör det ju med att höstterminen startar. Det ända negativa med det är att Fello/Telia har en tendens...
Menar du kunder som flyr vilket minskar belastningen? Låter rimligt.
Dom gjorde väl samma sak med 3G och 4G lanseringen. Tog minst 1 till2 år innan det exklusiva slutade. Dom förväntar sig att folk kommer bli sugna...
LOL, igen med att dom försöker säga att kunder vill istället dela upp premium och utlandssamtal, känns som Filter ursäkten. Och samma gamla visa...