Separate names with a comma.
Stänga av träningsnotifieringar Gå in på apparna i din klocka genom att trycka på den nedre knappen, tryck på Samsung Health. Gå till settings...
Här är en bra jämförelsevideo att kolla [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=zwBZh1LCpmI
Har du backupfunktionen igång i Google Photos så kommer dina bilder att backupas när telefonen är igång och den blir uppkopplad mot Wifi som...
Ok nu har jag hittat ett hyffsat smidigt och bra sätt som är gratis: Ta hem Portify. Jag använder Windows, vet inte hur bra det fungerar i OS X...
Lite smidigare men jag är smålänning :D Synkas även ändringar du gör i listorna nu i efterhand? Då kan det nog vara värt det för en del. Yes,...
Det sjuka är att det lär vara mååååånga som av just denna anledning inte byter tjänst. Varför har Google inte fixat något smidigt sätt att...
Uppdaterad och testad variant nu när Google Play Music blev aktuellt för mig igen: Ok nu har jag hittat ett hyffsat smidigt och bra sätt som är...
Ok nu har jag hittat ett smidigt och bra sätt som är gratis: Ta hem Portify. Jag använder Windows, vet inte hur bra det fungerar i OS X eller...
Såg den tjänsten och några andra men flertalet vill ha betalt för att kunna göra det jag vill. Alternativt kan man bara föra över en spellista i...
Jaha då är man åter i läget för att köra igång Play Music och försöka få över spellistor från Spotify. Sist jag gjorde detta skrev jag ihop en...
Hmm jag fattar inte riktigt heller... Vad har du gjort det övriga timmarna som skärmen varit tänd? Eftersom Youtube som har mest förbrukning bara...
Fick samma problem igår. Jag har dock inte några andra enheter utan bara dammsugaren så bytet till Europe gjorde inte så mycket för min del. Fick...
Funkar inte med Samsungs Gear app och Gear S3 märkte jag. Är därför tillbaka på Android O igen. Samsung ska tydligen veta om detta och jobbar på...
Hur mycket bättre? Vad hade du för skärmtid innan uppdatering? Funderar på att lägga in P....
Det kommer gå. Det är mer som att ringen inte reagerar på alla "click" så att säga. Annars kan du väcka den genom att trycka på någon av knapparna.
Duschar med min nån gång i veckan när jag duschar i träningshallen men hemma brukar jag alltid ta av den. Inga problem så här långt (haft klockan...
Det låter lite konstigt, Pay ska var med i Gear-appen, jag har den där. När jag hade danskt SIM-kort fick jag inte upp Pay där eftersom det inte...
Jag kör med Google Pixel XL, lite frustrerande det här men andra saker funkar bra. Därför vore det skitnice om folk kunde lägga ut en bild här på...
Tack för bilden på kampanjen. Jag har samma problem som du.. funkar ett tag sen kan jag inte längre se kampanjerna. Funkar som du säger ett tag...
Jag har också oftast 3 timmars skärmtid. Spelar inga spel bara surfar, reddit,kollar Facebook, lyssnar Spotify.... Men jag har allt på som kan...
Jag kan inte se kampanjerna för Pay längre det buggar sig sen en tid tillbaka. En kompis sa något om biobiljetter vid 10 köp innan 5e maj. Kan ni...
Tackar för tipset. Det är ju rätt sjukt att det var smått omöjligt att hitta det alternativet när jag bläddrade runt på sidan men om jag följde...
Tackar för detta. Funkade hur bra som helst på min Pixel XL + iClever Himbox HB01 som jag har i bilen.
Hej, Är det någon som har Yakuza 0 till salu till PS4? Vart sugen på att ge mig in i serien och alla säger att man ska börja med den här delen....
Tråkigt... Verkar ha att göra med när något fastnar i fläkten. Googlade lite men hittade inte så mycket mer än så. Error 18 - Xiaomi Mi Robot...
Tack för svar! Nej jag har inte hört något ännu tyvärr.
Är det någon som köpt nån lampa från ikea med sockel E14 på senaste tiden? Jag har en som surrar hemma men den är på en plats där ljudet inte...
Tycker allmänt att klockan är lite ostabil gällande batteritid. Min brukar bli kass efter uppdateringar ett tag, vare sig jag kör...
2,3 mot sovrummet och 1,9 mot badrummet. Cirka mått då det är svårt att se säkert trots att jag tryckte huvudet mot golvet, hade ficklampa och...
Jag vet faktiskt inte, har bara läst att alla ställer in Mainland China så då gjorde jag med det :) Har för mig det var något som inte funkade om...
Yes, kan kolla ikväll. Glömde bort det i helgen :)
@bernard Just det tog lite bilder på mina trösklar och adaptern. Trösklarna nedan klarade Roborock utan problem. Edit: ursäkta dammigt golv på...
Ja Neato har jag varit nöjd med, det är min andra jag har nu. Tyvärr började den första strula, hittade inte hem till dockningsstationen, hjälpte...
Då så har man en en Xiaomi Vacuum 2 liggandes på utlämningsställe för UPS, kommer hämtas efter jobbet idag. Beställdes den 29e mars kl 13 och...
Snyggt! Får provas....
Men var ser de din mejl här på swedroid? Jag kan inte se din mejl... förstår väl kanske lite vad gäller dig men inte Olskar
Ah ok. Tycker ändå att det egentligen inte är OK, de kan ju inte med 100 % säkerhet veta att det verkligen är du. Förutom när du skrev igen i...
Heter din mejl likadant som ditt konto-namn här?
Aha det där därför min ibland börjar ladda, slutar ladda och sen börjar igen några gånger innan den till slut laddar som vanligt. Kör då med...
Förstår inte hur de kopplade ihop ditt google-konto med ditt Swedroidkonto? Har du samma mejladress som ditt konto-namn här eller? Edit: För man...