Separate names with a comma.
Efter att ha installerat hitta.se i förra veckan så kunde jag inte skicka några sms, alla sms hamnade bara med status "skickas". Efter en vecka...
Hej! Jag bumpar tråden lite eftersom detta felet inträffade för mig idag. Jag använder själv Jorte / Smooth Calendar. Jag lyckades fixa...
Ja, klockan gick rätt när jag vaknade. Tack för tipsen!
Tack för era svar! Jag använder ingen taskkiller och telefonen var inte avstängd ;) (fulladdad med nätadaptern i väggen). Den är också uppdaterad...
Hej! I morse ringde inte alarmet, min flickvän hörde inte heller något så jag är säker på att den inte ringde. Det är första gången detta hänt...
Jag har problem med widgeten Bookmarks. Av någon anledning så startar programmet upp ett nytt fönster av webbrowsern varje gång jag trycker på en...
Bump, det måste vara fler som stött på detta?
Jag har problem med Jorte, jag vet dock inte om det är samma som trådstartarens men jag återanvänder tråden lite. Efter att jag rensat påminnelsen...
Jag bugar och bockar! :)
Kan man ändra så att bakgrunden inte blir transparent i fb-widgeten?
Jag håller med. Det känns onödigt med en klocka på hemskärmen i och med att den både finns uppe i "statusbaren" samt i lockscreen. Jag antar att...
Funkar inte om man har "LP-buggen". Men om man byter shortcut i dockan till "Kontakter" så kan det lösa sig.
Jag använder den vertikala eftersom jag tycker bättre om att visa det så
Appdrawern i Go Launcher är lite knepig. Jag lyckas inte trycka upp en app från listan eftersom scrollfönstret rör sig lite upp/ner när jag...
Okej, jo det är ju självklart. Men jag menar mer att ha applikationen på vänt i bakgrunden för jag antar att man måste ha den igång på telefonen...
Ni som använder tasker, märker ni att det drar mycket batteri?
Jag kan skriva under på att detta fungerar. Dock så fungerade det inte förrän jag resetade telefonen till grundinställningar och la in LauncherPro...
Blir den obrukbar även om man har uppdaterat LauncherPro när nya versioner släppts?
Funkar detta verkligen? Jag har hört att det inte skall gå över 3g utan endast om man kör via wifi. Att operatörerna har låst porten eller...
Vad vill du säga med det? Jag förstår ju nyttan med dessa funktioner, annars hade jag aldrig skaffat mig en smartphone. Men jag har väl rätt att...
Sedan har jag ju inte min telefon på mitt nattduksbord i 48 timmar. Jag är kanske kräsen men jag tycker att 48 timmars standby är rätt kasst, då...
Update: Jag stängde även av "använd google platser" under nätverksinställningarna och detta har nu gjort att jag idag hade 94 procent laddning när...
Jag försöker alltid klicka på dina understrukna namn eftersom det säger min hjärna att understruket = klickbart. ;)
Tack, jag stängde av facebooks synkronisering. Får hoppas att det hjälper lite. Men annars tycker jag det är värdelöst att behöva ladda telefonen...
Vilken knapp ska man annars trycka på? Sen är det väl bäst för minneshanteringen att inte använda så kallade task killers? Processerna borde ju...
Nu har mitt batteri blivit genomuselt. Jag har Launcher Pro (tre skärmar), sony ericssons egna widget för bt,wifi osv., smooth calendar och snow...
Den andra bilden du visar är Sony Ericssons egna widget som heter strömförsörjning eller något liknande. Du borde hitta den om du väljer "lägg...
Jag testade appen ovan och det var verkligen en värdelös app för den raderade alla kontakter på mitt gmailkonto. Men som tur var så fanns det en...
Haha! "Jamaica has a bobsled team!" :P Min X8 åkte också i backen härom dagen och den klarade sig utmärkt.
Han använder antagligen LauncherPro. Det finns fortfarande ingen lösning på problemet.
Detta felet har redan konstaterats. Det är LauncherPro som är boven. Inget svar från devs än så länge men förhoppningsvis fixas detta till.
linux.fm var ju bra ;)
Hej Swedroidare! Jag söker efter bra radiostreams som jag kan streama till min telefon. Har någon några bra länkar som ni vill dela med er utav?...
Jag har själv inte laddat ner något tema, men om du skaffar plus-versionen så skall det finnas oändligt med nerladdningsbara docks ikoner och...
Om du menar hur launchern uppträder så måste jag säga att jag är mer nöjd med Launcher Pro. Det är bättre flyt och den är snyggare och har bättre...
Vad har du för applikationer installerade? Du kanske har något som drar cpu-användning i onödan? I övrigt så anser jag att min batteritid har...
Vad skall man med ett silikonskal till? Stötdämpning om man tappar mobilen i golvet? Själv så anser jag inte att plastlocken är så nödvändiga att...
Med tanke på att 2.1 inte varit ute så länge så har jag svårt att svara på detta, men med 1.6 och adw.launcher så tyckte jag att den drog lite mer...
Hela forumdelen som du har skapat tråden i är till för just X8. Om du delar upp frågorna i olika trådar med bra rubriker så får du nog bättre svar...
Jag är extremt nöjd med min lur efter uppdateringen. Ett givet köp!