Separate names with a comma.
IPhone 16 och 16 Plus kör med 60Hz, så det är liknande där också tyvärr
Beroende på telefon men aktivera aviseringshistorik så kan du kanske upptäcka vad för notis det är
Köpt datorn av @Zerge
PM:at medlemmen
Enligt https://dl.dell.com/content/manual18565546-latitude-5290-owner-s-manual.pdf?language=en-us så är det Intel inbyggda grafik på CPU:n
Det är beroende på bank. Länsförsäkringar som jag har behöver man besöka ett kontor om enheten inte har NFC stöd
Ah, right
Jo tack. Ja räcker gott o väl med inbyggda och hur man själv använder enheten Tror inte det. Hur menar du? Jag vet diagnos, men ändå
Pappa fortsätter envist med Norton, även fast jag sagt att det inbyggda räcker. Jag har lessnat nu och sagt till mamma (för pappa har installerat...
@bernard eller någon annan. På jobbet så det en resenär som betalar med en ring (tänk galaxy ring). Går det att betala med galaxy ring? Eller vad...
Jag håller helt med. Jag brukar sluta på ca 50-60% en vanlig dag. När jag var ute o reste så slutade jag runt 20% eller däromkring. Mycket skönt...
Jag gillar inte alls att köpa på faktura eller på kredit. Jag köper saker jag har råd med, annars spara till det
Fick bli ett tygskal till Pixel 3a jag fått [ATTACH]
Med 5G skulle jag säga nja. Telia har haft 5G på gröna linjen genom innerstaden längre än Tele2 som exempel. De kanske bygger kabeln tillsammans,...
Jag vill inte behöva ha med mig en powerbank bara för att jag reser lite eller använder min telefon mycket under en dag. Det var det som gjorde...
Hur länge har du haft telefonen? De första dagarna upp till 1 vecka kan telefonen dra mer ström innan den anpassat sig för hur du använder telefonen
Hur är telefonen använd? För något måste ju ligga på topp. Så det beror helt på hur telefonen använts
Om jag minns rätt har Apple blivit tvungna att tillåta detta under året som gått Jag kan inte minnas att Google har haft den regeln. För jag har...
Inte på alla telefoner. Samsung t.ex. kör fortfarande med knappar som standard (iallafall alla Samsung telefoner jag fixat med) Det var innan...
Använder knappar, då jag växlar mellan 2 appar ofta i jobbet så är det enklare med knappar än swipe.
Tagit bort o tagit bort. Har mig veterligen aldrig haft stödet på Android sidan. Dock ingen aning om varför
Kostar 4990:- hos Elgiganten just nu
Det finns inte något som kommer vara 100%
Du har kunnat betala utanför, men inte på en iOS enhet. Det är ju så Spotify har gjort
@chraist Hittade du inget beggat?
Ja, det är löjligt lång tid. Man hinner t.ex. gå ut gymnasiet (som exempel) och fortfarande ha delbetalning
Öppna Foto appen sedan Samlingar -> Människor och husdjur
Skärmar? Kan du ta en skärmbild?
Du rundar inte Apple. Du betalar via Apple och det är därför det är dyrare
Det är för att du betalar via Apples App Store.
Skulle väl vara mail, men testa att ring lite senare utanför de vanliga tiderna när många ringer
Meh. Jag känner mig inte mindre säker bara för att jag inte får uppdateringar varje månad. Jag körde med en custom rom som slutade få...
Beror ju på hur litet format du vill ha men både Pixel 8 och 8a är mindre telefoner iallafall
Och hur gör man det då?
Bör det inte göra. Fungerar alldeles utmärkt hos mig med Tele2 och jag gör med adguards DNS Går väl inte utan root?
Ja du. Prismässigt och uppdateringsmässigt, så finns Samsung Galaxy A55, men den är mycket bredare och längre än 8a.
Pixel 8 och nyare får 7 års uppdateringar från släppdatum. Pixel 8a kanske skulle passa?
Inte mig veterligen. Jag kunde aktiverat mitt fysiska kort igen när jag ringde kundtjänst och frågade, i mitt fall Tele2. men jag känner inte till...
I BRF:ens återvinningsrun. Någon som handlat mycket på Amazon? [ATTACH]
Visste inte ens om att 3 hade en sån funktion. Det borde alla operatörer ha!