Separate names with a comma.
Har testat lite mer och det visade sig att multitouch fungerar Om knapparna inte är för nära varandra... t.ex du kan inte hålla nere H och trycka...
Jag testade Smart Keyboard som har ett iPhone skin men tycker inte det är "perfekt" direkt.. Jag har testat med ett gäng olika tangentbord och...
ahaa tänkte inte ens på det:)
Jag testade också detta men min startade heller inte om.. Kan det vara något annat som också är fel som ni har gemensamt?
Varför 960x800? Bara undrar alltså :p
Tjena! Finns det något lätt sätt att editera layouten på keyboarden? Jag vill t.ex inte ha punkt och komma brevid space så man får space knappen...
Testa ta bort: -ab 128kb Tror den klagar på bitrate men förstår inte varför :p
Tycker det låter som en bra idé. Skulle också vilja ha det.
Känner inte XP igen telefonen över huvudtaget? Det låter som att drivaren inte är riktigt installerat..
Det är ffmpeg från Ubuntu som inte är kompilerat med H.264 stöd. Du kan testa följa denna guiden: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=786095
Det var mer ett tips ifall han inte fick det till att fungera med CM så kunde han gå tillbaka där han var exakt innan han flashade. Så slipper han...
Du kan ju göra en nandroid backup av din nuvarande setup först, sen flasha cyanogenmod så ifall det inte fungerar så kan du bara köra en restore...
Jag kör med CyanogenMod och det var bara till att klicka i Settings-> Wireless & networks-> Internet tethering så fungera det direkt. Har dock...
Tjena! Jag vet inte om detta är rätt tråd så ni får gärna flytta den. Men jag undrar om det är någon som vet vart man kan köpa original...
Tjena! Jag sitter här och kollar lite på en HTC Desire och som jag har förstått det så har den inte släppts i Sverige än!? Kommer det gå att...
Av någon konstig anledning så försvinner inte APN-inställningarna längre :p mycket märkligt.
Tjena! Jag har flashat min Nexus One med CyanogenMod 5.0.4.1 och mina APN-inställningar försvinner lite då och då.. t.ex när jag startar om...
Har inte använt Windows på minst 5 år så jag har ingen aning:p ffmpeg finns till Windows också så antar att du kan köra denna raden i...
Testade mig fram lite och tyckte det fungerade rätt så bra med:ffmpeg -i invideo.avi -acodec libfaac -ab 128kb -ac 2 -s 800x480 -vcodec libx264...
Klart du kan, det står till och med i specifikationerna för Nexus One att den stödjer 32GB minne ;) Och nej de har inte kommit än, jag väntar också:(
Jag är inte helt hundra på vilka specifikationer nexus one har när det gäller video, eller hur man får ut det mesta utav att konvertera. Jag...
Antar att du använder fodralet man får med telefonen!? Jag märkte också att man inte hör alls lika bra om den är i fodralet, men är den utan...
Med tanke på att den inte har lanserats i Sverige än så är det kanske inte så konstigt att den inte är så "out-of-the-box"-anpassad för Sverige....
Finns på market. Scandinavian Keyboard och Swedish Dictonary, det är bara till att ladda hem och välja det som Input Method sen är det bara att...
Okej borde de inte ha släppts än? Man tycker det borde ha ramlat in på hyllorna nu, det är ju Mars...
Tack för du sa att TED fanns som Android-app!<3
Testade att flasha med den .zip-filen men den ville inte starta upp efter det. Den bara stog på den flashiga bootlogan om och om igen så jag fick...
Det var bara till att skapa en "notifications" mapp i rooten av SD-kortet och lägga in en .wav-fil så fanns den i listan:D EDIT: Om du vill ha...
ah tack:cool:
Kan man lägga till egna ljud? Vart isåfall? Jag skulle vilja ha den "Mail mother fucker!" som signal när jag får mail :p Är det någon som har den?...
Jag skickade också iväg en efterfrågan på en Android-app. Hoppas de släpper en snart :)
gah, never mind. Hittade hur jag kunde göra. Borde söka lite mer innan jag gör posts
Jag installerade Market Enabler och glömde köra "Save current settings" och valde T-Mobile US, men det går inte hitta Spotify om man har något...
Okej tack så mycket, ska testa genast! :D
Riktigt awesome! Hur menar du som en "flashable zip"? Ska jag plocka ut framework-res.apk och ersätta den med den nuvarande? Eller finns det ett...
Jag vet inte riktigt vart jag ska hitta något bra smiley-tema men kanske kan testa med aMSN's smileysar? De finns på:...
Tjena! Jag fick min Nexus One igår:) Hittills är jag super nöjd! Några små saker jag undrar bara. Går det att byta ut de gröna android...
Minneskortet boneP köpte är ett class 10 kort och det du länkade är ett class 6, alltså är boneP's mycket snabbare vilket gör ett dyrare pris :p
Hehe jag kan inte riktigt hålla med om det. Så bara för DHL har missat att dra skatt på vissa paket så ska dom sluta dra skatt helt och hållet?...
aha då var jag som hade förstått lite fel på hur det hela fungerade, jag trodde det var borderlinx som drog VAT. Men skatt ska man egentligen...