Separate names with a comma.
Kör bara kör! ;)
Ajdå, du får nog köpa en OP5 istället ;) ;) ;)
Hoppas på bättre lycka nu!
Går det inte bra ;)?
test test
Standard tapatalk. Har nästan aldrig fått notifikationer att fungera bra, varken på iOS eller Android. Stängt av det helt, enklast så :-)
Test
Handlar i mitt fall mer om estetiska skäl än praktisk nytta ;) Går dessutom att fästa SSD lite smidigt och snyggt där.
Har spanat in det, saknar dock garaget/värmeskölden till PSUn ;) Vill dessutom ha ett vitt chassi (efter sambons önskemål...) lutar just nu åt ett...
På jakt efter nytt chassi, tycker mitt nuvarande läcker för mycket ljud och tar in för mycket damm. Har idag et Corsair carbide 200R. Nöjd med...
Upp, se edit.
Skyddsvärd information, men kontaktar du operatörerna får du info om vart närmsta sändare finns :)
Lugnt och skönt ;)
Då prisskillnaden är relativt liten hade jag personligen satsat på den större modellen :) Go big or go home, så att säga ;) Är budgeten tajt så...
Delar denna upplevelse! De iPhones jag haft (6s/6s+ & 7) har samtliga varit snabbare att starta kameran, fokusera och ta en bild, än någon android...
Testat fabriksåterställning? Är en tråkig åtgärd att behöva använda sig av, men kan hjälpa. Annars får du hålla tummarna och hoppas Sony löser...
Blev lite sugen på HTC igen efter att ha läst recensionen på Swedroid. Är det någon som har en HTC och intresserad av ett byte, kontakta mig! :)...
Betydligt mer prisvärt än hos ex Kjell, jag gav typ 350 för min laddhub + laddare. Märke Aukey :) Får skaffa en QC3.0 enhet så jag kan nyttja mina...
Precis, lika bra att ligga i framkant ;) Nu finns ju en del QC 3.0 laddare att tillgå i svenska butiker, var värre i vintras när jag skulle köpa....
Bra grejer :cool: Hade det till min HTC10, gick ruskigt kvickt att ladda den trots 3000mAh batteri.
Alla måste börja någonstans. Jag har läst betydligt sämre alstren hos mer etablerade skribenter. Övning ger färdighet :) Tycker inte du ska...
Skriva kod kanske han ska undvika [IMG] (den var låg, jag vet..)
Du har ju helt klart en känsla för skrift, varför inte göra något vettigt av det ;)
Heads up till redaktionen, potentiellt nyförvärv? :cool: Helt klart ett fängslande sätt att skriva på, fortsätt så @Psicosis
Du får gå med i hemvärnet, då lär du få skjuta pistol ;)
Pistol är kul, riktigt kul. Men det får man väl inte säga :cool::cool:
När det gäller bärbara datorer är Mac överlägset :) Men stationärt föredrar jag också windowsbaserat, är just byggandet som är det roliga!
uhh, seg natt på jobbet :(
Bilen var någorlunda akut. Måste kunna ta mig till jobbet ;) Men några barn är det inte tal om :cool::cool:
På tal om bilar, jag och sambon beställde en Kia Cee´d igår. Drömmarna om en Fiat 500 får vänta :(
Bra pris för en 6s+ :) grattis!
Ja, ångrar mig lite att jag köpte en 128gb 7a istället för en 32gb 7+ :()
Mjo, men 6s+ ger en bättre iOS upplevelse i mina ögon. Sen är batteritiden fenomenal, och kameran har OIS :)
Vågar påstå att 6s plus är den absolut mest prisvärda iPhone du kan köpa i dagsläget! Kör bara kör ;)
Jag ruttnade på min skrivare som höll på sådär, köpte en HP som använder två patroner. En svart och en multi-colour. Fungerar utmärkt att skriva...
Vet hur du känner, jag har precis börjat jobba heltid igen efter två år i skolan. Lär väl inom en snar framtid börja härja på K&S igen. Måste...
Typ ja. Trådlös laddning är något jag saknar, var i mitt tycke den bästa funktionen på S7an jag hade!
Ska försöka behålla denna så länge som möjligt, om inte nästa iPhone bjuder på något riktigt revolutionerande [emoji41]
Men den var snygg första dagen [emoji23]
Min 7a ser ut som skit på baksidan, jetblack. Lär får kränga den billigt :/