Separate names with a comma.
med tanke på att orginal har 2100 så bör det ju bli en markant ökning.
allt beror sen hur mycket widgets osv du har på alla skärmar, vissa launcher blir lite sega kanske när man har för mycket uppe, svårt att säga man...
Prova också ta bort IP nummer och port numret, kanske hjälper, annars be dom skicka ett nytt sim kort, kan vara nåt knas med det du har nu.
testat rensa apn inställningar till standard?
Har väldigt svårt att se att mycket ram minne slöar ner, det är just det inte gör egentligen, låter som nåt annat spökar i din telefon, om nåt att...
håll inne på skärmen och tryck widgetar.
för mig är det kanske bara småhacking med energiläget på, slår jag av det om jag inte vill spara batteriet märker jag inte av nåt konstigt i vare...
Gjorde ingen skillnad för mig direkt, sen läste jag att vissa appar eller spel kan inte starta ens med gpu rendering on så bäst är att låta det...
det tror jag säkert allt vad s3 har funktioner har säkert note 2 det med :P
men just i android är det bättre ju mer ram går åt för att cacha appar och spel? ser inte att det där ska göra att telefonen blir snabare,...
Låter som ett problem som med alla s3, också börjar låsa sig och starta om sig.. sen förr eller senare behöver man skicka in den :(
ja vad är det du undrar egentligen? det är 2 olika telefoner, en med rätt stor skärm vet ej vad du vill få svar på direkt.. båda klarar 4g så där...
deluxe moon
den släppte dom förlänge sen väl?
ett hårdvaru fel kan aldrig fixas genom ett installera om mjukvaran, du kan hoppas på det bästa men det enda som hjälper är att byta ut mainboard...
vanligt fel, dom borde byta utt mainbord på den, det gör dom väl på alla som hänger sig och startar om sig sådär hela tiden, inte ok.
det är väl ok för att vara ett bilspel på en smartphone men det ser ändå fult ut :P Sen tycker jag NOVA 3 och Shadowgun är 2 spel med väldigt bra...
att mobilen sänker cpu hastigheten osv... då kan den bli trög.
även om du stänger av sök automatiskt ?
jodå massor med zoner i göteborg så där finns det saker att göra :D så om du gillar att röra på dig så kan det vara nåt för dig, synd att vi som...
ibland är gps locken väldigt buggig av nån anledning, väder däruppe kan påverka osv.. inget man kan göra nåt åt direkt men generellt för det mesta...
korkat.. klent batteri som inte går att byta ut och inget minneskortstöd.. förstår inte varför en mobil 2013 ska inte ha stöd för minneskort.......
ser ut som dom har 7 portaler och alla ägs av det ena laget.
mjo jag har rätt många widgets igång och brukar oftast ligga på 120mb ledigt minne, som sagt ju mer som går åt desto bättre.. va ska man med flera...
enligt detta ska den säljas den 21 i berlin, kanske gäller resten av europa med?...
Verkar bli en dålig telefon, första intrycken är att skärmen är dålig? viewing angles och contrast ratio och färger är ju rätt seriösa saker som...
så du får inget ljud nånstans, inte i nått spel eller video alls? ja då är den antagligen paj inget att göra den får gå till service.
hah som att batteriet skulle spela roll när folk ska byta upp sig.
hah ska ni redan dumpa eran kära s3 bara för s4 kommer? fan den blir ju bara större och ännu mer klumpig än trean, tycker fortfarande det är en...
mjo antagligen att den kan spela upp full hd och inget annat men visst är det lite konstigt när telefonen inte ens har en fullhd skärm :P
https://groups.google.com/forum/#!categories/ingress-discuss/discuss-game-play in och skriv ett inlägg där, dom läser där och svarar ibland,...
mjo har sett 3 portaler på samma staty liksom,, helt korkat eftersom det är ju bara dublett.
Mjo i småstäder kan jag förstå det blir ingen motivation, men som sagt ett "kommunhus" är inget direkt unikt alltså som dom vill ha in, det måste...
var bor du i källaren eller? väldigt konstigt att du inte får nåt alls, är det så tjocka väggar eller nåt annat som kan störa signalerna... bor...
låter mer som en trasig mobil du borde skicka in på service :(
har kört på den i evigheter, bara ibland kanske telefonen startar om sig men det beror kanske inte på launchern vad vet jag.
bytte dom inte kretskort? det är ju konstigt, det borde dom ha gjort för annars blir nog inte problemet löst. Vad jag läst här så har dom gjort så...
man ska lägga telefonen i en påse med riskorn.
10-15% kanske, ibland mer ibland mycket mer utan att jag förstår varför.
men fan trodde det redan var ute nu..