Separate names with a comma.
1500 BJUDET Skickat från min GT-P5100 via Tapatalk 2
Kom medbud i tråde Skickat från min GT-P5100 via Tapatalk 2
Som rubriken lyder, Telefonen är blå (ovanligt på 900an) och leveras med alla tillbehör samt skal och skärmskydd. Telefonen är olåst och...
Är det den nya eller gamla modellen? Sent from my Lumia 900 using Board Express
Du skrev ju 4500 från början.. Lumia 900 blå? Skickat från min GT-P5100 via Tapatalk 2
1000 Skickat från min GT-P5100 via Tapatalk 2
Nypris ligger på 4000kr och den är aldrig använd! Plattan har 3g så man kan surfa vart man vill
Tjena! Jag kan ev köpa frisurf om du vill
Riktpris 2500 Sent from my Lumia 900 using Board Express
Som rubriken lyder! Skall sälja min oanvända Tab 2 10" Plattan är vit och alla tillbehör följer med. Affär kan göras i Halmstad öga mot öga...
Pm Sent from my Lumia 900 using Board Express
Kan du maila mig lite bilder på din platta och tillbehören? Eller via pm Sent from my Lumia 900 using Board Express
Har en Vit HOX som aldrig är uppackad ur sin förpackning, kvitto finns givetvis. Finns i Halmstad
3700kr ink frakt om den behöver skickas
Pm Skickat Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Och jag vill helst skaka hand med den jag gör affärer med, så det passar ju oss perfekt. Hörs vidare imorgon då Skickat från min GT-N7000 via...
Hehe klockrent! Vart bor du? Face2face eller skall jag skicka den? Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Den är olåst :) Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Skickar PM
Ge mig ett bud på telefonen, inga skambud dock!
Inte intresserad eller ?
Bump Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Bump 2 Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Låst till 3. Pris 4000 Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Tyvärr inte Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Har en svart i nyskick om du är intresserad
Vill ha 3000kr för noten om den säljs separat
Inte svårare än rubriken låter! En vit htc one x säljes i oöppnad förpackning med 2 års garanti. Telefonen är låst till 3 4000:-
Som rubrik lyder önskar jag byta min galaxy note mot en BLÅ Nokia Lumia 900 Min note är i nyskick och leveras med extra skydd både till skärm och...
Vart bor du Siefman
2500 Vid snabb och smidig affär
galaxy s2? Finns en annons lite längre ner
Samsung Galaxy s2 säljes! Telefonen är i bra skick, inga repor på skärmen. Har alltid suttit skydd på den. Telefonen kommer olåst med...
Du har pm Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Bump 1
Såvida det inte är en special modell som man kan ringa med så avstår jag.
Har även en Galaxy s2 som jag skall sälja!
Söker en Sony Xperia S för en vettig summa! Snabb affär med pengar i handen. Ses helst att affären görs i Halmstad.