Separate names with a comma.
HTC Hero kanske är intressant?
Beror på va du har :)?
@Blerimus nejdu, Jag är mer inne på 3gs / 4. Men tack ändå. :)
Telefonen finns fortfarande kvar HTC Hero Froyo 2.3 Installerad. Ruggit bra kamera. 5 Megapixel. Bytte den med en snubbe här ifrån på...
Låter intressant som fanken. Dock så har garantin gått ut på telefonen. Men vart finns telefonen?
Förklara lite närmare på det ;P
Har en HTC Hero som ja tycker att ja provat på det mesta med. Funkar kanon bra till massa härliga appar. Bytte den med en snubbe här på Android...
Koffesalt. Jag hade det problemet också, gjorde precis allt. Inget funkade, Då installerade en annan ROM för att testa bara. Körde Neo 2.1 Funkade...
HTC Hero + pengar emellan ?:)
Helt hundra på att denna hade det https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=32871
Tror det var denna modden ja körde Dock så fungerar inga spel osv. lite knepigt tro :P
Har problem att installera program på mn telefon, pågrund av så lite minne på vanliga minnet. Nu har ja ett SD Kort 8 gig, Hur kan ja installera...
Du sitter där o fipplar o blir galen på att telefonen inte funkar, appar kanske inte funkar till den du har nu. Eller andra problem. Jag laddade...
I min mening som ja testat nu så Tycker jag faktiskt HTC Hero slår mitt rekord inom mobiler, Riktigt fin telefon, Hyffsat stor skärm, billig på...
Synch problemet vart fixat, Ja som var så jefla klantig o tryckte på ngt ja inte skulle trycka på :D Telefonen har nu en ny ägare. :)
@bjoer Jo det kan nog vara så. Får väl försöka mig på o roota lr ngt :P Suger dock på det, så ja får la be gamla ägarn att hjälpa mig ;D
Jag kör ju som sagt Cyanogen Mod 2.3 Android. Och jag är sjukt förtjust i Pocket Legends. Och vill forsätta lira det. Till min fråga, varför kan...
Jag vill ha 2.1 Versionen tror ja det är. Bytte precis telefon med en kille här på Swedroid, vet dock inte hur man gör xD!
Vill installera tillbaka till den gamla versionen av android, Suger dock lite på att göra sånt ;P Lite trök när inte spel osv funkar på denna...
Sedär ja. Flybox ligger 40 min ifrån mig :)
Checka in Android Skribenter Sökes. Lycka till :)
Jollelund är nu stolt X10 Mini Pro Ägare. Tack för ett trevligt besök och ett lyckat byte :)
Har själv problemet när den ska syncha, så försvinner mottagningen. Suger ju lite pung!
Har en X10 Mini Pro Black Edition. Intresserad? Skriv i PM!
Halloj Android Folket! Har tröttnat lite på min X10 Mini Pro Black Edition. Är nu intresserad av en annan Android Telefon. Lins Skydd Svart Skal...
Tjo! Vill ha lite teman samt ett bra Switcher program så ja kan byta osv. Någon som kan ge dl links i PM?:) Tack så jätte mycket :)
Jag körde faktiskt Task Killer i min Huawei U8220. Vet dock inte om de fungerade så bra. Tänkte mer att de kanske käkar internt minne o batteri...
Hoj gott folk. Behöver ett Task Killer program till min X10 Mini Pro. Ett bra program för domma telefonerna? Tacksam som bara den :)
Har loggat in med mitt gmail konto, den synchar i ca 10-15 min. Sen lägger skiten av o inte kommer tillbaka. "För närvarande problem med sync....
Nja. Har faktiskt själv en X10 Mini Pro. Tycker det är en otroligt rolig och smidig telefon. Så nej verkligen inte, passar alla . :)
X10 Mini Pro. Svart. Inte en enda repa. Fungerar utmärkt. Otroligt rolig telefon. Intresserad? Hör av dig i PM! OverNOut J Btw Bump
Som Rubriken Lyder. Intressekoll för att se hur många är intresserade och vad ni har att erbjuda. Det är inte en enda repa på den. Skärm Skydd....
Nja :P Bryta garantin e ja inte direkt high på. Suger att dom inte har släppt en officiel update -.-
Halloj gott folk. Nu har jag tröttnat lite på min Huawei U8220. Är är sugen på byta bort den mot något annan rolig telefon. Det är en Huawei...
Har en Huawei U8220. Nästan som ny, ny servad med nytt kretskort hos tre. Vad erbjuder du?:) Garantin gäller fortfarande. :)
Hejsan alla. Det är såhär att jag har 1.5 i min telefon, o jag tänkte kika om det finns nån nyare update till min telefon? Någon update som är...
Till 3.e tydligen, men ja har kört i två olika tre kort, men den vägrar att ansluta! :S
Halloj alla Swedroid folk. Fick en fin liten Julklapp av min morbror. Huawei U8220. Får inte något Sim Kort att funka, inte ens 3.es sim kort....