Separate names with a comma.
Japp gick att lösa med note buddy som man tankar på play store + Tasker, med detta kan man starta egentligen vad som helst när pennan dras...
jag gillar dock knappar.. Löste det med button savior, dock så vill jag att appen ska stängas ner när pennan är insatt. Funkar så länge med...
Mitt problem ligger i när jag använder pennan så måste jag ändå trycka på hårdvaruknapparna med fingrarna, om jag vill trycka på meny eller...
Godmorgon grabbar och tjejer, Jag har sökt och sökt men hittar inte svaret, så ni får ursäkta om de finns 10 såna här trådar.. Om jag har...
Fick en invite tidgare och kan inte vara mer tacksam.. google+ blir det för hela slanten nu framöver! Jag kan dock inte ge min bror någon invite.....
Hemskt trevligt att äntligen ha ett vettigt och smidigt alternativ till fb, av videofilmerna att dömma. Någon vänlig själ som kan skicka en invite...
Tja tja! Jag har haft tele2 i alla tider och kör just nu med en HTC legend, fast nu verkar det ju som om htc sensation är på väg och vad jag...
samma problem här, över 3000 fb-kontakter fast i själva verket har jag 200. vissa telefonkontakter har över 40 länkar till facebook. avmarkerar...
hej, skaffade mig legend idag.. haft hero tidigare. undrar bara en sak: mitt sd kort som jag fick med hittas inte i mobilen, men det gör mitt...
Hejsan! Jag har precis köpt min xperia x10 mini och tänkte uppdatera programvaran ifrån sony ericssons hemsida. jag gjorde allting rätt...
Jag är rätt säker på att ni har missat nånting i texten som ni skriver... jag hade samma problem och ibland är det så enkelt ;)
Jag har ALLTID haft problem med mms.. och inga mms inställningar finns för Hero. Så vad är det för inställningar du har lagt in manuellt? har...
Är det teflon på dom skalen också då eller? tycker nämligen att det är väldigt bra att ha och kunde inte hitta den info på sidan :)
taskikiller is the shit, det folk kanske inte vet om (jag visste inte det ialf).. man måste starta programmet och sen trycka på ikonen längst upp...
Jag kör på tele2 200 mb/mån.. använder enbart wlan när jag är hemma eller om jag är hos någon kompis och jag måste göra något som kräver mycket...
Aaah vad skönt att veta att man inte är ensam.. har haft detta problemet i 3-4 veckor precis som ni har. Köpte min hjälte för 1,5 månad sen så det...
Haha, man är ju totalt insnöad på Robo defense vid det här laget.. har rootat min telefon men jag verkar ha problem med att hitta uppgraderingar...
Ska till brorsan idag som är kung på datorer får hjälpa mig.. byta OS är inget jag ger mig in på i vilket fall. Vi får se hur det blir helt...
okej, tack för hjälpen.. men det är ju totalt värdelöst.. håller hjälten igång för mycket program som den inte klarar av?!.. hur ska man kunna...
vet ju inte om det är ett problem som enbart rör Hero. När jag lyssnar på mp3 genom standardprogrammet så hackar en hel del låtar.. somliga mer...
Börjar på Nr4 (startskärmen) 4 - där har jag alla nyttiga program som jag använder dagligen, så som webbrowser, tv guide, kamera m.m. 5 - Där...
- MSN - jag använder HI MSN pre-cupcake (finns en annan version, beroende på vilken version du har av android, jag har 1,5) - Facebook - använder...
jävla lyckost, själv sitter man här med nyckellåst bara :( :p
Du laddar ju ner programmet genom "butiken" som finns på din mobil.. om du vill ladda ner ifrån din dator och för över på det sättet så går...
förstår inte riktigt, det ända jag ser i astrid är ju "remember the milk" .. och det suger ju, dessutom så kostar det. är det någon som har...
Jag skulle vilja att en shoppinglista kom upp när jag är i närheten av affären.. men förstår inte riktigt hur detta ska gå till. finns ju ingen...
Sen när android 2.0 kommer till hero.. kommer man kunna istallera detta felfritt, har ju som sagt rootat min telefon nu och fick lite ont i magen...
"WeekNow" är grymt också.. visar veckonumret i statusfältet.. ÄLSKAR statusfältet :D drar man ner det lite bara så ser man datum och veckonummer :P
jag betvivlar ju att de var något av de programen jag hade lagt in.. men nu har jag redan tagit bort dem (klantigt) men det var ialf inga...
Det ska vara hederliga program allihoppa.. men tog bort de 5 senaste programmen nu. var kissprogram som jag inte behöver ialf. får hoppas att...
:O:O:O fick precis ett sms ifrån en polare där de stod "varför hör man inte när du ringer?" tänkte inte mer på det.. men något senare så...
Kanon! Tack så hemskt mycket! :D
Tjenare tjenare! Har lite funderingar på om man skulle ge sig på att kanske programmera något apps. har två sköna idéer som jag skulle vilja...
OPS! Fel Fel :P
1 min gått.. och ca 5 sek hade räknats :) Onödigt att skriva "waketime" då jag suttit med mobilen non-stop sen jag fick den i fredags (Hero) :D
Låter väldigt vettigt!
haha, löste allting själv :P så kan väl låsa den här tråden, eller kasta den
Same shit här.. Kan någon ta sig i kragen och ta reda på varför det är så här istället för att spekulera :P Maila HTC nu och fråga! BTW, har...
Att ingen har nämnt "Apps organizer" än :O kan ju faktiskt vara den grymmaste apps någonsin. (ÄCKLIGT bra för de som har lite för "många" apps ;)...
ÄLSKAR det programmet!! :P