Separate names with a comma.
Är det någon som kan använda wifi samtal med hallon och comhem?? Enligt comhem är det hallon/tre fel.
Tap to wake Finns.
Tror att det är fel på mina öron ;-) köpte ett par skullcandy Push samma med dom.
Hoppsan råka visst beställa med ;-)
Flashforge adventurer 3 Säljes. Uppdaterad med den nya nozzle, gamla medföljer med. Extern filament hållare samt filament. Skickas inte....
Kan tänka mig ett byte med.
Öppnade och testade så det funkar nog inte. Men tack ändå.
Denna funkar. Skullcandy Push Blå | Dustinhome.se Testa denna annars. Bägge funkar för mig. Skullcandy Push - Blue | Billig
Blåa Snabb testade, passade inte mig. 500:- plus frakt alt hämta på Eriksberg Göteborg Skullcandy Push Blå | Dustinhome.se Dyraste länken ;-)
Inte än.
Passade på att fråga om dom hade någon lösning på att den är lite seg. Fick detta tipset då. 1. Connect your phone to the charger and keep it...
Fick hjälp av supporten. Tömde cache och clear storage I telefon funkade.
Har fått ett konstigt fel. Kan inte svara när det ringer. Den bara fortsätter ringa. Någon med samma problem.
Köpte hörlurar av mig, med avhämtning. Perfekt. Rekommenderas XXX
Köpte en amazfit bip av @torsktunga Perfekt. Rekommenderas XXX
Föredrar upphämtning. Åker till Barcelona i morgon bitti.
Nej hen ångrade sig.
Säljes. 200:- plus frakt alt hämta på Eriksberg Göteborg.
Folk tycker det låter väldigt bra. Har bytt från vimla till hallon med så det kanske är det.
Är visst inte själv med problemet. WiFi-samtal på Galaxy S10 via ComHem C2 Hub - Nätverk och uppkoppling
Är det någon som får det att funka med comhem s router? Mitt funkar när jag inte är hemma. Kopplar jag upp mig mot wifi så kommer ikonen vowifi...
När jag inte är hemma står det vowifi. Hemma står det inte det. Mysko. Sitter på ett kafé med wifi nu. Det måste nog vara comhem routern som...
Hmmm står mobildata för mig.
Nu så.
Riktigt dum fråga men hur zoomar man? Funkar inte med fingrarna. Hade visst djup på då funkar det inte att zooma.
Bjuder 500:- inkl frakt.
Fick hem mina bw-fye2 idag. Måste vara något fel på dom för det är ingen bass alls. Eller är det någon inställning?
Fick mina idag. Måste göra något fel för det är inget vidare ljud. Total avsaknad av bass. Låter sämre än mina redmi airdots.
Nu blev det så här igen. Förra gången löste det sig av sig själv.
Så klart. Tack.
Kanon.
Mörkt läge? Vart hittar jag det?
Nästa fråga? Kan man byta plats på knapparna längst ner? Pil vänster skulle jag vilja ha på högersida då jag är vänsterhänt.
Håller på att uppdatera nu. 2 uppdateringar direkt. Är quickstep original launcher?
Du kan välja att visa det. Självklar tillkommer nätägarens priser.
Låter bra. Har beställt ett skal. Skall tydligen komma i dag enligt postnord.
Sitter ni med era nya telefoner nu era typer ;-) Min kommer ev på fredag.
Postnord har skickat min telefon till Björkö utan för Göteborg. Vad glad man blir jävla klantar.
Blå 4gb 64gb 2000:- inkl frakt. Sänkt pris Smartphone med stor skärm och popup-kamera
Köpte en Psp 4 av mig. Inga problem. Rekommenderas trevlig köpare. +++