Separate names with a comma.
Tack för invitet!
Är framförallt ute efter bilderna men även telefonnummer till vissa av mina kontakter. Men jag får väl fråga efter nummer som man gjorde på den...
Okej det var tråkigt. Men lite skumt funkade på min förra Nexus S som jag råkade tappa bort. Den var iofs rootad men hade såvitt jag vet ingen...
Har en ny Nexus med ett ganska irriterande problem. Jag kan ej lägga till min facebook till konton. Så nu syncar inte facebook med mina kontakter....
Jag hade valt en SGS II. Men så är jag ju lite av en Samsung fanboy också. :-) Sent from my Nexus S using Tapatalk
Var bara att klicka på länken för mig, använder Opera Mobile. Tack för tipset för övrigt, nu ska jag bli rik på lördag. :-)
Fanns inte stock på min telefon så det går utmärkt genom market. ;-)
Efter mycket fram och tillbaka har jag i vart fall nu fastnat för Opera Mobile.
Köpte mig en Nexus S igår då jag lyckades tappa bort min SGS. Är mycket nöjd hittills. Känns mycket mera avskalat och cleant. Dock tycker jag inte...
Ska titta igenom tack för tipset.
Fick för mig igår att uppdatera till 2.3 men med min vanliga otur tappar Kies kontakten med mobilen under uppdateringen och kraschar. Startar om...
Var hittar man bios? Sorry det är jag som är slow. :)
Varför ser jag alltid sånt här på väg till jobbet. får hoppas dom har fixat lagget som kom efter uppdateringen till gamla froyo. Sent from my...
Sjukt störande att man inte kan spola i arkivet. Hade varit bland mina mest använda app om det hade gått.
Jag kan ju tycka att man kunde kosta på sig att testa ordentligt innan man släpper till allmänheten.
Suck nu blir det till att lämna in telefonen. touch-knapparna har hängt sig lite då och då innan, men nu är det hela tiden. Oerhört irriterande...
Så ja då la min market ner oxå. Inga felmeddelanden utan vägrar helt sonika att hämta appen.
Min har spontant startat om i fickan en tre fyra gånger sedan 2.2. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Min SGS funkar bra till det jag använder den till. Dvs bilnavigering och plotta joggingturen. Men så tycker jag ju inte mobilen laggar heller så...
Det låter ju sjukt smidigt. :) Min uppgradering till 2.2 gick förövrigt smidigt, blev inte ledsen av att göra en fabriksåterställning. Nu fick...
Felstavat Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Min förra mobil var en SE xperia X1 med win mobile. Maken till skit OS får man leta efter. Nu ser ju winmob 7 bra mycket bättre ut, men det krävs...
Låter som en app för mig. Sova är lite av nationalsporten I mitt hem då jag jobbar mycket natt. Återkommer med rapport efter en god dags sömn I...