Separate names with a comma.
Han fyller väl år. :p
Betalning i natura?
Han är inte 18 än. :teeth:
Nope. Ska och ska.. Köp den bil du har råd med och vill ha först och främst. Jag har tränat på ändå trots att jag varit lite snorig och så, men...
Nä, en kille säljer en på blocket för 1500:-, en Samsung Chromebook 2. [emoji4] Har haft ett öga på Chromebook ett tag så nu slår jag till. Om det...
Jag med. Tänkte köpa en Chromebook för 1500:- och prova på. [emoji12]
Det var det jag pratade om. ;)
Aa, men hon hade också bra låtar. Edit: Typ denna när hon sjöng låten Jolene: [MEDIA]
[emoji16][emoji106]
Miley Cyrus för några år sedan var bra. [emoji12]
Hmm, vad tror ni om en Samsung Chromebook 2 för 1500:-?
Visst är det kul?
Du börjar bli med åren, farbror. [emoji16]
Jag har en.
Får väl skriva mitt första inlägg här då
Starta tråden nu bara
Funkar inte så
Bra! ;)
Bra [emoji106]
Har bara haft goda erfarenheter av Inet så jag tycker du ska köpa därifrån. Att du alltid lyckas. [emoji23]
Ja, det är en inbyggd magnet.
Ja. Funkar utmärkt för mig.
Qcy qy7/qy8 tänkte du på?
Ja, jag känner också igen problemet. [emoji53]
Nope
Your loss. Precis!
Varför skulle du inte våga?
Du kan ju pröva och se. Det skiljer kanske om den ena enheten kör typ Eclair och den andra Marshmallow, men annars har det nog ingen betydelse så...
Jo det kan man. Sist jag hade Android så flyttade jag bara över hela Titanium Backup-mappen till mobil 2 och det funkade att återställa apparna.
Matsmart.se sålde en Caffitaly (Löfbergs Lila) kapselmaskin för 49:- Ordinarie pris var 699:- har jag för mig.
Inte en chans.
Det är väl något "turbo mode" som finns på typ alla processorer. :p
Du kan koppla ditt kort och bankkonto till PayPal så dras pengarna därifrån istället.
Vad är det med dig? Varför försöker du skapa onödigt bråk? Jo, Volvo håller länge. Tror dock detsamma gäller för många andra bilmärken så länge...
Android device manager?
LastPass.
Menar du inte Fleksy? :teeth::teeth:
Nope.
Parcel på iOS. Deliveries på android.
Han sover redan så du kan vara lugn. [emoji6]