Separate names with a comma.
du kan ju prova köra in androzip på din tjejs telefon o backupa programmet för o sen dra över .apk filen till din legend. Dock vet jag inte om...
Du kan försöka gå in i recovery igen (håll nere voldown + power när telefonen är avstängd). Hur länge har du låtit den stå vid den vita HTC...
efuse används ju i milestone också och den har ju rootats utan problem.
Det finns på dom flesta htc lurar, iaf alla jag sett inkl desire o legend. På undersidan på legend, ett hål med en pinne genom som du drar loopen...
tesa ansluta telefonen i USB o skriv "adb-windows shell" i rootmappen du har från modaco.
Så du har testat ta ut batteriet och sen stoppa i det igen. För att sen hålla inne volym ned samt powerknappen, så du kommer in i vanliga fastboot...
du behöver nog goldcard för allt rootande.. Eller, iaf om du ska från nån lands-specifik (eller operatörs specifik), men den som säljs i sverige...
Vart hittade du klockan?
recovery borde du kunna köra utan SDkort i (gå in i recovery, koppla USB sladden och se så den hittas av windows, kör sen recovery-windows (eller...
Ja, lampuu kräver SU och detta kräver i sin tur Root (typ, samma sak). Om man har SU/ROOT så frågar programmet när det startar första gången...
Du kan inte avinstallera uppdateringarna, nej. Alternativet kanske är att roota och köra en äldre build men eftersom HTC gjort nå fuffens så kan...
rent praktiskt så startar du ett program, sen trycker du på på Home (går till "desktop") och startar ett annat. Sen för att hoppa mellan dom genom...
Som standard ska Data vid roaming vara avstängt, men annars är det lättast kanske och slå av data eller ladda ner APN On-off widget, som stänger...
Hur får ni tether och fungera? När ja kör den så hittar min laptop datorn och ansluter. Telefonen blippar sen och visar min dator som klient samt...
Froyo fungerar till legend, det enda som behövs är drivrutiner till komponenterna (tex panelen osv), själva operativet kräver inte värst mycke...
Min slocknar, och tänds, om jag lägger en hand på ovansidan (eller örat). Den går också, om den är svart och man har nå i vägen för sensorn,...
Jag kör CleanEnclair men får störande ForceClose på com.htc.bgp. Ingen aning vad jag ska göra åt det... -- testar köra en whipe av allt, se om...
Kom på hur man gör, man går in i fastboot (voldown+power) och sen recovery. Skriver sen recovery-windows.bat, som finns i zipen du tar ner för att...
Jag har rootat min legend nu, men inte för o verka för noob - hur flashar jag en annan image? Tex, nån av dessa. Dom kommer i en zipfil men ja...
Tja, du kan ju prova en factory reset. Givet då försvinner allt på telefonen (ej sdkortet), kanske är nå program som jävlas.
Jag tror alla roms är svenska (menyer etc), då det är WWE versioner. Dock verkar detta inte fungera på min legend med senaste updaten (1.31.405),...
Finns det nån stock-rom för den svenska legend? Ifall jag gör detta, kör in en custom rom osv finns det nå sätt o få ship-rom tillbaka?
Visst, operativet blir lite snabbare med froyo och den nya JIT'en. Men faktum kvarstår att det bara är bästa scenario och du mest troligt inte...
låter som att displayen blev blöt. Kapacitiva skärmar kan bli koko av vatten..
Tja.. en tanke jag får är att du kanske ska prova detta: inställningar - program - utveckling - USB Felsökning (kryssa i). koppla sen in...
en sak som bör tänkas på med GPS'er i mobilerna är att dom har få motagare och framförallt är långsamma på att uppdatera! Jämfört med en vanlig...
vilken version av office/outlook har du? 2010 funkar inte med htc sync i dagsläget. Mer konkret än det vet jag inte. Hittar datorn telefonen när...
att enbart köra WCDMA fungerar inte bättre. Tvärt om att bara göra 2g fungerar bättre men då får man ju värdelös fart på surfet. Störande att...
jag satt i soffan idag med telefonen liggandes brevid mig på en filt. När jag skulle klicka på skärmen hände inget (toppen av pekfingret), medans...
vad är det för filer? på min legend kom bara htc sync. Sen på kortet jag köpte till (sandisk) så fanns det nå sandisk media manager. Men inget...
jag har märkt att om man tar bort (eller flyttar) flera bilder så är galleriet ganska långsamt på att uppdatera. Om jag säg tar bort 700 bilder...
ja det kommer fungera utan tillgång. Under synkronisering på meny-inställningar så kan du under "google" inaktivera sync med picasa. Det är...
Det som tar ström är som sagt 3G, ni kan under restore-menyn rensa batteri-minnet (den lagrar statestik där), hur man gör får ni googla själva då...
E-post på program menyn (dvs inte Gmail) kan köra Imap mot gmail och sen lagra på SD kortet (extern lagring), så där kan du lägga saker o sen...
kolla på K-9, finns på market. Har en hel del inställningar. Sen i gmail appen så kan du välja hur många dagar bakåt mailen ska hämtas (cachas...
är det mailprogrammet eller gmailprogrammet som gör detta? Skillad på dom två..
Efter o läst i tråden så finns Apps2SD och även market-enabler, finns folk som fått ME att funka med hans SU-root.
Nu har Paul på modaco kommit ut med en guide för hur man rootar Desire. Då legend är väldigt snarlik i sin utformning så kommer snart rootguid för...
Är du säker? Och jag citerar:
Skrev precis på Desire tråden, Paul O'brien (android.modaco.com) har rootat Desire och fixat SU o access till /system. Root är inte långt bort nu...