Separate names with a comma.
3 arbetsdagar via Sonys support. Fick tillbaka den med nytt front- och bakstycke, hur snyggt som helst.
Har exakt samma problem på precis samma ställe. Fick du det åtgärdat av Sony?
Har också stock 2.3.3 och är sugen på CM7. Av det jag läst här på forumet så fattar jag det som att det finns en risk att telefonen blir totalt...
15 minuter är det numera
Bockar du i strömknapp så kan du avsluta samtal med den.
OTA kom väl med 2.2.1 som drogs tillbaka?
APK:n kan du få med t.ex. Astro File Manager och du behöver inte roota för att få den. Välj bara "back up application" i Astro, så får du ut den....
Det kommer vara skillnader. Dra inte tillbaka den för att släppa exakt samma kod några veckor senare. Antagligen bara buggfixar.
Ja, då avinstallerar man den gamla modden och installerar den nya.
Ser ut som Widget Locker. Finns på market
Hade ett liknande problem där ramen klickade lite när man tryckte på den. Hjälpte att lossa pytta lite på skruvarna som håller ihop telefonen på...
Fungerar perfekt! Varnar för att jag inte har ADB, men det är bara att ignorera.
Funkar ändå inte. Kan inte installeras för mig.
Fint, men om man nu inte rootat, hur får man in apk:n i system/app? Fungerar inte med restore backup i Astro.
Gör gärna det. Jag får alltid ett felmeddelande när jag försöker installera den moddade versionen med utbytta "bilder".
Ja och på den listan väljer du att ta backup på widget locker så får du ut .apk:n i en map i mobilen. Flytta över apk:n till datorn. Sedan gör du...
Om du har Astro så öppnar du det och trycker på meny knappen, väljer Tools och sedan Manage/backup applications så får du apk:n i en map på sdkortet.
My bad, hade inte upptäckt backup funktionen i Astro
Antar att detta kräver att telefonen är rootad?
Slå in *2767*4387264636# i dialer så får du upp en del info. Det är de tre sista bokstäverna i PCode.
Du måste ha produktkod NEE på telefonen. Du har antagligen XEE om du inte ser uppdateringen. Vilken Kies version man har spelar ingen roll vad jag...
Påverkar detta produktkoden i mobilen eller lurar det bara Kies att uppdatera?
Tror bara att de med produktkod NEE kan uppdatera för tillfället.