Separate names with a comma.
Min ide med o ha en nexus höll inte..tanken va snabba updateringar från google .men gör matten själva..det låter bättre i teorin än va d va...
Nån som vet hjr man skapar en ikon med genväg till notifications i jellybean? Mvh
Southpark inte sluthpark lol ..
Sen jag fick JB så crashar web läsarn när jag ska kolla på exempel allsp ...där hittar ni för övrigt alla sluthpark avsnitt stream...riktigt bra...
Finns det nått sätt så att man kan ha youtube lirandes i background? Men att man kan multitaska annat samtidigt?
Nån som vet eller kan forska i hur man får greasmonkey add on att fästa på firefox 14.0.? Jag försöker få icefilms o lira på telefonen ..men har...
STORT TACK TILL DRLABAN ..du är grymt hjälpsam mer än man kan förvänta sig av någon ..tack för du tog dig tid med mig du e en stor tillgång för...
Kan någon snäll människa hjälpa mig att via chatt leda mig igenom processen att göra min yakjux till yakju ? Vore sjysst om nån ville ta på sig...
My back up pro låter livsfarligt...när jag läsye alla kommentarer ...måste jag ha pro eller räcker det med gratis versionen? Har några andra...
Tack båda... Men blondy ...är det många moment? Jag vet inte vad sdk är...riktig newb här...och min lur e inte rootad...kan du förklara lite mer...
Tror ni att ni har bättre data utan drops med det där ni kör än original stock orörd telefon? Jag har inte rört min lur och jag kan knapt sätta...
Kan någon tipsa mig om den bästa telefon back up appen? Som backar up allt sms bilder appar allt..gärna nått man inte ens behöver plugga in i...
DÖD ÅT TENGIL!!!! Jag fick ota under natten ..reagera åxå på texten Tycker inte samsung sköter sig speciellt bra ...tycker dom ska innefatta...
Nähe ok ..kör ni åxå på stock? Allt jag lagt in på min lur e nova launcher..tycker bara det är så konstigt att inte alla fick samtidigt...jag...
Hehehe
Fan nu verkar alla fått update utom jag och maracana ...tycker det är förjävligt att vi ska behöva känna oss såhär utpekade...
Trött idag...jag menar såklart att det e konstigt att vi som har tre INTE får uppdate samtidigt
Shit va klumpigt stavat lol sorry.... Ere inte konstigt att vi som har tre får update samtidigt?
Är det nån som har tre och fätt update? Isåfall varför hat jag foryf inte fått update? Jag har tre
Tackar ..bra o veta jag har 89 när mina pinnar e fulla...men brukar ligga på 99
Samma händer mig ..när jag delar internet från min lur och har i laddaren Omstarter presis som du beskrev med animationen..och ibland lägger...
Jag kör med tre och deras datamax vilket förut definerades som 10mb/s Men dom har en ny form nu som jag kör vilket kan teoretiskt komma up i...
Tja ... Vilka datahastigheter når ni i era hem? Och vad e högsta nånsin uppnådda Oavsett vart ni befunnit er? Typ jobbet osv Själv har jag...
Yo! En skum grej som händer mig är att när jag kör activate mobil hotspot Så stängs min mobil data ner ..titt som tätt !! ingen aning om...
Edit....spela spel som wow /starwars osv på er data via er telefons internet
Har ett par frågor till er som anvönder sig av er mobils internet som hotspot eller usb teether Hur går det för er när ni tankar ner något från...
Ah ok ..jag ger samsung en chans då ....jag hörde att samsung väntar på På godkännande från google innan dom skickar en OTA nu här ..kan det...
Yep datan försvinner helt ibland här åxå då står det inte 3g eller H Minst 3-4 gånger per dag ..och om jag kör data spel på min laptop MÅSTE jag...
hej....jag har inte rootat min lur Men jag har märkt att jag tappar datan rätt ofta blir grått istället för blått Och jämferelsevis hände alldrig...
Ahaaaa fan va najz
Ska man göra om luren till yakju eller inte? För o nack? Och jag som är newb skulle behöva nåns 'ledning' via telefon eller så..nån som vill...
Vad är wifi direkt till för? Jag delar internet via hotspot...varför skulle man köra wifi direkt? Vad e skillnaden?