Separate names with a comma.
+1000000000 Xperia Z.
Drog väl upp fyra abborrar som jag och polarna + flickvän precis grillade med vitlök och smör. Gött som mos på knäckemacka! Xperia Z.
Göra en Nandroid backup på en stock sony rom. Vilket skämt, 45 minuter senare lixom
+1 Xperia Z.
Satan vad jag gillar Elgigantens reklam på tvn! Xperia Z.
Tack! Hittade ett på knivhuset för 500 riksdaler! Får se vad lönen räcker till i slutet av månaden, woopwoop Sent from my starship.
Vart kan man köpa ett svärd till ett bra pris? Sjukt taggad på att köpa ett Sent from my starship.
Hela 17 bast! Sent from my starship.
haha vafaaaan... antar att det blir många hundralappar mer då.. men det kanske är värt? :) Inte på jakt efter någon ny tv nu ändå, men kul att ha...
Är den här tvn najs eller? :) http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=745640&cks=ASS&assoc=E6A9658B-577B-4238-8A03-39D3E33C33C7 Sent from my...
Nja jag kan inte påstå att det är så mycket som förut. Om man kikar på batteritiden så brukar skärmtiden ligga på ~4h på 3-4 dagar. Vilket jag...
Hehe joru ;) måste erkänna att det vart en mycket trevlig jobbkväll, en av de bättre! Dels för att jag kände rätt många av studenterna och så!...
Lagomt taggad att diska 500 tallrikr med tillhörande bestick och hela köret ikväll från studenterna på deras bal.. Dock blir det många...
Aha okej. Isåfall tar du cm tycker jag. Pa var verkligen det värsta jag använt, det kan bli bättre om de får ordning på det möjligtvis. Annars kan...
Det var som fan :) haha närå! Men har du tänkt att köpa med dig nån schysst leksak hem? :) Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Det fungerar svinbra! Inte sånna stora förändringar bara. Märkbart snabbare att öppna kameran, softkeysen blir mer transparenta på hemskärmen, den...
Sweet! Vad ska du göra där? Plocka hem lite schysst saker till mig när du ändå är där då ;) :p Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Fan då missade du ju precis 4.2.2 läckan! Den tankas atm i min lur :D Xperia Z.
Såååååja :D Xperia Z.
monxDIFIED, heter rommen! Och den hittar du här! Den är stockbaserad fast med lite tweaks såklart. Jag gillar den skarpt! Enligt mig är det den...
Någon som har koll på hur man får hela luren till telefonläge och alla appar på samma dpi? När jag sätter den i ''phone mode'' så verkar det vara...
Mono nånting. Dock typ version 01-02, inte orkat uppdatera :p Nja PAC körde jag förut, ingenting jag blev så förtjust i :p + att pa's...
ÄNTLIGEN har de uppdaterat pa till 3.6! Blir installation imorgon! Sweet Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Haha vafan ;) då får man ju göra som man vill höhö Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Aha! Ja det har du ju rätt i :) jag vill bli vuxeeeeeen Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Äntligen hemma efter en 7 km promenad, skulle tälta med klassen. Det sög så vad gör man inte för ens egen säng Sent from my starship.
Haha är det så? Är det töntdricka? :( Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Corona med en limeskiva i måste tamefan vara det godaste jag druckit i ölväg! Satans du Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
"nästintill" Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Tycker iOS 7 såg ganska schysst ut. Fast det hade ett ganska barnsligt utseende måste jag säga :p
Okej! Schysst. Då finns det alltså ingen anledning till att inte uppdatera då :) Xperia Z.
Har du använt 4G på riktigt nångång? Skulle aldrig välja bort det! Satans skillnad mot 3G. Xperia Z.
Gör så! Säg gärna senare hur den känns :) Xperia Z.
Sonys kamera är bättre ja. Stamina mode lär aldrig komma till CM, det är en Sony-grej :) Xperia Z.
Om ni inte sett det så kan ni flasha 307 nu. Här: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2283518 Sent from my starship.
hälften kvar :D Sent from my starship.
Kameran blir helt klart sämre, enligt mig och mina bilder iaf :p skärmen kan jag dock inte kommentera! Xperia Z.
Ska pula lite med polarns N4a nu, vilken rom ska jag slänga in? :) Xperia Z.
Jo den känns inte bra bara. Tar lite snett typ ;) Haha såklart.. Xperia Z.
Jag har tröttnat på det. Vilket gick väldigt fort. Jag känner bara allmänt anti CM överlag. En mycket överskattad rom enligt mig. Visst dom har...