Separate names with a comma.
En påminnelse om reglerna, det är inte tillåtet att posta refferal länkar. Läs reglerna. Går bra att skicka via PM till folk som har bett om det
Det är väldigt svårt att rekommendera för täckning är extremt individuellt och något som fungerar för en person, fungerar inte för en annan. Jag...
Ah, kommandot ska vara "ok/hej google slå på" följt av namnet. Du kan döpa om enheten i Google Home appen för att enklare kunna stänga av och på.
[ATTACH] Testade nu igen, som du ser går det iallafall bra för mig
Du måste koppla appen mot Google Home appen för att kunna göra det
https://feber.se/mobil/mkbhd-lanserar-egen-bakgrunds-app/472137/ Undra vad MKBHD rökte på när han skapade detta
Nu har jag visserligen bett den starta en radiokanal på en annan enhet och det går alldeles utmärkt för mig
Inlägg räknas inte mot inläggsräknaren i alla delar av forumet. Kolla hur många inlägg forumets räknare säger att du har
Så där, 25 minuter senare så rullar spårvagnen igen
Fast det är inte man messenger som pratas om här!
Messenger har väl alltid tillhört Facebook?
Perfekt, brandlarm hos trafikledningen för spårvagnen jag sitter på så nu är det totalstopp. Stått stilla i nu snart 20 minuter
Har du lagt till en företagsmailadress? Låter som om någon företagspolicy som begränsar detta
Hehe, självklart sker detta PRECIS när man varit i Norge :P
Firefox fungerar utmärkt.
Jobbet gick ut på radion att det inte går att nå trafikledningen per telefon och att vi får använda radion för kommunikation
Mitt Mi Band 6 behöver bara laddas 1 gång varannan vecka :)
Jävlar va skönt det var att bara använda 1 kabel/laddare för att ladda alla mina enheter på resan!
Tror inte Vimla har det. Chilli har inte det iallafall. Verkar finnas en hemsida just om detta Esim » Jämför och hitta bästa priset på e-sim
Så länge du inte ringer upp numret så ska det inte kosta något. Är man däremot utanför EU och tar emot samtal så kostar det pengar. Det står dock...
Utöver att amerikanska iPhones inte stödjer fysiska SIM-kort så kan 4G+ stödet vara begränsat, beroende på hur Apple konfigurerat det. Nu visar...
Samma här. Jag kör med en typ >10 år gammal Samsung laddare som bara ger 1A som max. Perfekt under natten
Mina har inte varit döda detta år. En annan sak med rösten är att när man ber henne spela X (i mitt fall Spela RixFM) så svarar hon "Spelar RixFM...
För det mesta har UPS fungerat bra för mig. Däremot inte sist, då var det lite mer bökigt. Dock så har jag bott i villa de flesta gånger jag fått...
Chattade med Halebop nu. De ville att jag skulle testa att byta APN-inställning från halebop.telia.se till online.telia.se och om det inte...
Vart i landet finns du?
Telefonerna behöver FAT32, eller möjligtvis exFAT (om telefonen har stöd för det) för minneskorten. Sedan har jag för mig att Windows inte stödjer...
UPS har också ombud så värt att kolla om det finns möjlighet att skicka det till ett ombud. För mig tar det ca 1 timme till UPS terminal med...
Om du använder roaming med din svenska operatör får du en svensk IP adress även utomlands. Kinas "brandvägg/censurering" är inte aktiv under...
De flesta paket hos UPS går att be UPS att skicka paketet till ett ombud. Kolla med UPS. Annars går det att be UPS hålla kvar paketet på en...
Och som vanligt så får jag inget såna här samtal. Kom ihåg att ni alltid kan svara på samtalet utan att det kostar pengar, så länge ni är anslutna...
Lite kul o se att SMS:et som man får från sin operatör skiljer sig lite hur de skriver, bland annat att Tele2 påminner om att aktivera data...
Hur stor var filen efter 14:33 minuter? Kan det vara så att den slår i 4GB gränsen som FAT32 har? Nu har jag visserligen en Pixel 1 och där blev...
Ja, pga att Apple tar 30% så lägger Google på det priset
Plats: Lovö Magasin, Ekerö Telefon: Nokia G42 Tele2 5G [ATTACH] Tele2 4G+ B28 + B7 + B7 + B3 (enligt NetMonster) [ATTACH] Halebop (Telias nät)...
Äntligen hemma och har fått i mig lite käk. Dags o sova strax
För mig har det alltid visat både det lokala nätets namn samt Tele2. På mitt huvudsim-kort (Nokia G42) stod det N Telenor | Tele2 och den...
Haha, eller att piloten ville hem ;) tow trucken fanns redan vid planet med motorn på innan ens ombordstigningen började [ATTACH]
Flygningen gick fort. Landade 19 minuter före tidtabell och vi var så tidiga så personalen inte var på plats vid gaten
Plats: Arlanda Flygplats precis när man kommer ut när man ankommer flygplatsen (se bild längre ned) Operatör: Tele2 5G (troligtvis NR3500)...