Separate names with a comma.
Tjena, Har sedan jag skaffade min 6P haft problem med att jag får ett överstruket moln i google photos som jag misstänker indikerar att bilderna...
Aldrig haft några problem med Halebop och 4G. Kanske en dum fråga men har du LTE påslaget? :)
[IMG] En bild tagen under eftermiddagspromenad :)
[IMG] Min hemskärm just nu, byter ofta :)
Vassego :)
Antal olästa heter funktionen i inställningar
Den finns inte i default launchern men går att få med nova launcher och nova unread pluginen. Finns säkert fler oxkså :)
Kör en Garmin Fenix 3 samt plantronics headset och det funkar kanon
Jag har en 32gb och har efter två månader 10gb ledigt så för mig funkar det alldeles utmärkt. Men jag lagrar heller inte så mycket media eller så...
Har en Sony Z3 Compact. Finns en repa på baksidan, annars i klockrent skick. Kvitto och låda finnes.
[ATTACH] Fångad under en promenad på lunchen idag.
Ja nu eldas det som skam. Snygg bild :)
[ATTACH]
Precis det där jag menade. Massa fina funktioner som funkar såpass dåligt att man inte använder dem...
En nexus är ju en Nexus. Lite lätt primitiv men det som finns funkar bra. Samsung har miljoner funktioner som funkar sådär (hade S6). Det är en...
Tack, beställde en direkt :)
Idag fick jag äntligen monterat mitt dbrand-skin som jag fick hem innan jag ens fick hem telefonen. Riktigt najs! Nu ska jag bara beställa en bra...
Stiligt!
Nu har jag personligen inte flashat min 6P än, men eftersom Google släpper romarna till Nexus så behöver väl inte saker och ting göras av...
Då ska jag bara jobba mig upp lite i level så joinar jag gärna om det går bra?
Någon som spelar detta fortfarande?
Jag är alltid som en åsna mellan 17 hötappar så det skulle inte förvåna mig om jag är tillbaka på <5" igen om ett tag.
Ja, det där är märkligt. 6P är egentligen alldeles för stor om du skulle frågat mig tidigare. Och när jag fick hem skalen innan telefonen så...
Min är också jämn.
Tack! Hur är den i uppstart? Jag har varit lite rädd för att man ska hinna till jobbet innan stereon har startat....
Hur känns den luren spontant?
[ATTACH] Kameran är riktigt bra som sagt!
Frågan jag hade ställt mig är om du köpte en nexus för att det är en nexus? För mjukvarumässigt är det ju bara 5X att välja på i sådana fall :)....
[ATTACH] Samma hund som sist ;)
Upplever motsatsen faktiskt, gent emot min LG G2 och Z3C så är denna skärm mycket vilsam. :)
Fick min igår jag också!
Tjena, Har ett skumt problem med Google photos på min 6P. Trots att den har molnsynkat bilderna så indikerar den att bilden ej är kopierad. (jag...
Då kontrar jag :)
PMa din mail så skickar jag den :)
Ruggigt snyggt bräde!
Snart ska jag sluta spamma, men vad detta i min värld betyder är att man helt och hållet kan återställa sin Nexus 6P till samma mjukvarumässiga...
https://plus.google.com/+ArtemRussakovskii/posts/Q4LhkED2ZGC hävdar samma sak: "qfuse enabled usually just means that secure boot is enabled.....
Hade varit kanon om Google kunde gå ut med vad som gäller :)
"Based on recent articles, the "QFuse enabled" you see on the Nexus 6P is actually Huawei's way of displaying Qualcomm's "Secure boot enabled"....