Separate names with a comma.
Jag blev erbjuden 169 kr (3Gb) från tidigare 129 kr (2Gb) hos telia. Kund sen hedenhös, typ. Använder wifi 99% av tiden och hade en pott på >80...
Ingen 5G var lite av en överraskning. För 5G uppgradering landar priset på samma som jag skulle få hos telia efter telias stora prishöjning för...
Fick från foxway idag. De halverade värdet på telefonen. Ca 4400 till 2200 Det är något skumt som pågår där. Telefonen var i skick som ny efter...
Hemleverans 2025-02-05 beställt 2025-01-23. :(
Sagt upp det oxå efter en märklig köupplevelse. Sniglade fram tillls typ 9 före sen gick det väldigt fort. Suttit i kö över en timme från i början...
Inget returkit. Fick telefonen i lördag/söndags. Undrar om de inte vill man skall skicka tillbaka i samma kartong man fick fold4 i. Såg nu att...
Någon som lyckats använda vouchern som skall ge 20% rabatt? Kanske inte fungerar på förköp? Vouchern får man drygt tolv månader efter köp av ny...
De borde verkligen ha ett ärendesystem där man kan följa sitt ärende. Nu måste man ringa eller chatta för att få en uppdatering i bästa fall....
Hur funkar det efter man sagt upp upgrade+, tickar månadsbetalningarna på tills det man kunnat skicka tillbaka telefonen?
Tänker att man köper Folden i första hand för man vill åt den större skärmen. Och det är en skön känsla, likt den när man får fler tum på teven....
Samma här. Avslutade också upgrade+ och köpte direkt. Något är generalknas på samsung.se. Säger de skall återkomma på både telefon och mejl....
Nja, tänkte på hur länge det tog innan kundservice svara med mejl.
Hur länge fick du vänta på mejlet? Sitter själv med svarte petter, upgrade+, som någon andra klassens samsungsägare. Undrar ifall det bara är i...
Tror man fick en mejlad rabattkod på 1000 kr till flip3/fold3 alt. 500 kr för watch4 om man föranmält intresse för eventet?
Vet du om förköpserbjudandet gäller då med? Annars blir det upp emot 4k dyrare om man vill ha med penna laddare fodral plus rabatten på 1000 kr...
Jo, så är det nog.Jag är redan kund, tog det i samband med senaste Note Ultra för ett år sen, typ
Någon som lyckats använda upgrade+ som betalning när handlat fold3 via samsung?
Kör Firefox Beta. Har inte märkt något.
Det verkar vara olika datum beroende på eu-land. Vilket gör allt ännu knasigare. Tekniknivå och intresse på beslutfattarna verkar vara i nivå...
Galet. Borde väl isf vara upp till de som godkänner transaktionerna att stoppa detta. Transaktionerna loggas väl via samsung pay så det borde...
Har haft den i drygt 2 år och inte märkt av någon skillnad. Brukar ladda varannan dag eller om jag skall skall ut en på längre löprunda. Vore kul...
Ja, det och den korta giltighetstiden på värdechecken. Återförsäljarna verkar ha fått bättre deal som de kan spä på lite extra.
Lite sjukt egentligen när det finns så mycket elektronik utan giltig ce-märkning. Fast det handlar väl kanske mer om den inbillade säkerheten
Tänkte ge dem veckan ut och se vad de har att komma med. Fast endast ett mejl och det från den 6:e september är uselt från Samsung (Sverige).
Beställde direkt från Samsung. Enda jag hört hittils är ett mejl från den 6 september om förseningar och kompensation i form av en rabattkod...
Jaha, ja. Får köra vidare på note 2 ett tag till då :|
Tycker inte det borde vara ett problem. Xperia Actives lösning funkade för mig
Äntlingen klarhet i frågan. Det fina i kråksången är att det kanske framöver blir löstagbara batterier(igen).
Är inte bara mobilen som kan börja brinna vid laddning. Laddaren t ex. Om telefonen blir varm kan saker i dess närhet ta eld. Brandvarnare är bra...
Känns som det är väldigt svårt få något vettigt via media. Många antagonister och enkla iDioter i mediabranschen.
Alla telefoner kan börja brinna. Sjukt att det tillåts litiumbatterier på flygplan. Förbjud inbyggda batterier.
Vore trevligt med lite statusuppdateringar från Samsung även om läget är oförändrat. Vilken lycka man valde Expressleverans, DHL..
Fick Prel leveransatum 2012-11-20 på min order nu (Telia)
Samma här. Mitt leveransdatum blir framflyttat en dag i taget. Nu 2012-10-31. Kollar man beställningssidan står det i Lager och beräknad...