Separate names with a comma.
Den ryska är inget för oss.... Tycker de kan släppa först till N9005 som de börjat med för att sedan gå över till andra modeller..
Skulle man kunna få tillgång till funktioner som finns i Stock skulle jag kunna ta hem denna..
De superkuninga Samsung Sverige har ingen aning om när den kan tänkas komma.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Sitter också och funderar på den saken... Vad är det för fördel med att vänta på NEE?
Då har KitKat 4.4.2 Custom ROMs börjat komma ut nu på XDA. MYCKET VIKTIG INFORMATION *KOM IHÅG ATT OM DU INTE HAR FLASHAT STOCK BOOTLOADER...
Du kan ju köra in den från Polen om du inte orkar vänta... Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Har du provat? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Det får man göra... Har inte set någon stock 4.4.2 än... Får hålla ögonen öppna.. Frågan är ju om man ska köra custom eller stock 4.4.2.....
S-Pen känns som att den aldrig kommer att komma om inte någon utveklar en app för den eller en .zip med alla S-pen funktioner som man får flasha in..
Nu är det bara att vänta på att Version NEE ska komma ut...
Här kommer en länk från min DB till den iaf så kan flera hämta hem den som inte lyckas vi länken... :)...
Jag lugnar mig nu till det finns för KitKat....
Jag fick hem den tidigare idag iaf.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Kopplar gärna bort Xpose till fördel för den andra...
Kommit upp lite mera länkar på XDA nu för nerladdning... http://www.sammobile.com/2014/01/12/...IhqC48.twitter Mirror:...
Självfallet inte... Ju mera ju bättre... Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Då blir det till att läsa en massa igen... Tar det nog imorgon till första koppen kaffe.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Funkar Simplistic Control Note 3 i denna ROM? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Inväntar nog den.. Men jag kan tydligen inte göra uppdateringen via mobilen eller kies.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Har du installerat kitkat... Jag måste ladda ner den igen.. Vet inte om jag har den som fastnar i bootloopen eller ej. Skickat från min...
Någon som har installerat kitkat på sin Note 3? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Perfekt.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Härligt... Då är det bara att invänta root.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Får inte den att funka... Xposed funkar bäst än så länge.. Men vill hällst ha någon utav de andra.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Kör med stock just.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Det fans 1st gemensam för mj6 och mj7 och separata.. Jag har färstått de rätt att det är Deodexed för att aktivera detta. Skickat från min...
Den är lite skillnad men mycket går nog att göra med xposed. Om MJ7 är slutet på basbandsversionen så har jag MJ7
Denna har kommit upp på XDA =) Model:*SM-N9005 Country:*Open Europe Version:*Android 4.4.2 Changelist:*340325 Build date:*Thu, 9 Jan 2014...
Hur funkar denna? Jag har just nu gått gått tebax till STOCK på min NOTE då jag inte varit så nöjd med någon utav de som jag provat ifrån XDA..
Hittade denna på XDA igår när jag kollade runt lite... Det ser ut som att det kan vara något riktigt intressant om man bara kan få den att...
Yepp... Följer instruktioner.. Får fram datum men kan inte centrera den.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Wanam kör jag med.. Men får det inte att funka alls.. Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Har märkt det.. Byte bort crash igår emot Lidroid. Då Crash apps crashade hela tiden. Just nu försöker jag få klockan centrerad med går inte...
Hur många olika rom har ni använt? Vilken är eran favorit och varför? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Okej.... så har jag också fixat nu... CM11 är nu installerat men måste installera allt bara...
Hur menar du nu? Hur kan den ge dig tillgång till det?
Får hoppas på det.. Drog in Crash ROM då det är några utav TW funktioner som jag använder ofta... Skulle vara mycket fint med en TW/CM hybrid..
Hej, Skulle behöva lite hjälp med mitt Swiftkey... Har just installerat om appen på mobilen och hur tusan gjorde man för att ändra på...
Är det på gång? Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk