Separate names with a comma.
Ok, tack för svaren i alla fall. Hoppas att någon annan har koll?
Har gjort det men så visar det sig att vissa inte ha fm sändare ändå eller att dom har det inofficiellt vilket är lite märkligt. Därför tänkte jag...
Jaha så det finns inga andra typ HTC eller Samsung som har det? Har hört att det ska finnas några få men vill vara säker så man inte köper en som...
Jag är ute efter en Android telefon som har inbyggd fm sändare och undrar nu vilka som har det? Jag vet att det finns externa att koppla in men...
Är ju dock en helt sjuk funktion som jag aldrig sett på alla 30 (minst) telefoner jag haft.
Är det någon som testat att haft kameran igång säg 20 min och den inte stängts av? Tror inte dom skulle skrivit med texten att kameran blir för...
Det gör det nog med alla Z2 tror jag. Är nog en mjukvara som stänger av efter en viss tid med kameran i "on" läge.
Kanske är så att han hittar på, ingen aning. Men jag hade extremt dålig erfarenhet av denna telefon och det har kollegan också. Min funkade ibland...
Jag upplevde min Samsung LTE så dålig att jag gjorde en reklamation på den och fick byta till en Galaxy SIII istället. Det visade sig också vid...
Det är så klart skillnad men det är värst i början efter ett tag blir det bättre. Jag kör med copter och det är överlägset när det gäller repor .
Jag har fått mina saker och lägger upp bild på det snart så ni kan se hur det ser ut, min funkade perfekt i alla fall och inga problem med att den...
Förstod det skulle vara så, är aldrig bra med pirat batterier...
Självklart ska dom göra det och inte heller fördumma folk som ringer supporten som t.ex som han skrev om att öka volymen det är inte riktigt...
Nepp sett den men Brodit är bättre dock dyrare men det är riktigt bra kvalité på dessa. Dock ser den bra ut...
Har också beställt Brodit hållare gillar inte när dessa sugpropps hållare skakar så man inte kan läsa vad det står på telefonen. Innan hade jag en...
Jag frågade om t.ex mailen att det var problem med att lägga in fler mail konton och telefonen klagade på att det var för många mail och att jag...
Hur funkade detta då?
Kan nämna att jag har köpt batterier till andra telefoner jag har haft som har varit av ""pirat modell" och enligt specifikationerna mer ampere...
Tack så mycket för svaret.
Hej på er! Jag letar efter ett program som visar för hur mycket man ringt för och varnar när man ringt för ett visst belopp, har ni något bra...
Jag är mycket nöjd, trots att A knappen inte alltid reagerar när man trycker på den antar det är fler som har det problemet?
Du behöver inte lämna den till onoff du kan lika gärna lämna den till någon lokal verkstad som har avtal med SE.
Har flera polare som har iPhone och dom använder nästan aldrig dessa funktioner utan "dubbelklickar" istället. Personligen så har jag en X10 och...
Detta stämmer alldeles utmärkt, jag hade en Billaddare med USB ingång och den funkade inte till X10an så jag köpte en ny billaddare på OnOff...