Separate names with a comma.
Om du inte vill roota telefonen kommer du bara kunna spela in ljudet från högtalaren med mikrofonen, om ens det. För att kunna spela in...
Jag har bara testat två, några versioner av CyanogenMod 9 och Omega 9.0 som jag kör nu. Föredrar Omega eftersom den stödjer automatisk...
Jag fick för några dagar sedan för mig att köpa en ny telefon för att ersätta min (fullt fungerande) HTC Hero. Det blev en Galaxy S II, en telefon...
AndFTP stödjer SFTP (SSH File Transfer Protocol). Jag använde det ett tag, men tyvärr är det enormt långsamt på min gamla HTC Hero eftersom allt...
Ja, Scanner behöver ett visst antal tecken (4 tror jag) för en komplett analys annars avbryter den. Jag skrev det som en variabel någonstans....
Den där wikisidan är ju bara en förfrågan om ett API. De har ju inget i dagsläget. Ifall de hade haft ett med de funktionerna som frågas efter...
Tack för buggrapporterna. Ska kolla på detta.
Det kommer när någon skrivit ett. :) Det är johannilsson som skrivt tillägget för Chrome men han verkar inte vilja skriva ett till Firefox....
Denna rom ska definitivt testas. Tack elelinux! Är det verkligen meningsfullt att föra en journal i en Apps2SD-partition? De enda gångerna det...
Jag gjorde svg:n i Inkscape. Har aldrig använt svg i Gimp. Detaljerad vektorgrafik brukar dock inte bli så bra om man renderar dem mycket mindre...
Bra att du fixade. Det verkar som att vissa skriver högraste delen med mellanslag innan #dokumenttyp# och andra skriver ihop det med gironumret....
Den layouten på hemsidan ser mycket bättre ut. Bra jobbat!
Ifall du redan har ett konto så lägg upp den du. Hmm, jag undrar hur många som kommer att använda den om vi bara har ett extension för Chrome?...
Hemsidan ser lite för mycket ut som en blogg med den layouten tycker jag. Bra att du börjat med den dock. Kanske kan jag försöka knåpa ihop något...
Har du testat den Buzz? Jag kan inte heller testa ifall den bara stödjer Windows.
Angående att kolla mellanslagen, det borde inte vara några större problem att lägga in den funktionen i Scanner. Tecknen är ju i monospace så det...
Japp, jag experminterade lite med det innan jag lade upp första versionen av aGiro på GitHub, men övergav försöket på grund av krångel. Jag...
Jag funderade på problemet med felaktiga inskanningar. Det är bra om vi förbättrar bildanalysen, men det kommer nog ändå att förekomma felaktiga...
Här står det. http://unicase.blogspot.com/2011/01/egit-tutorial-for-beginners.html Gör en fetch och sedan merge.
RickardP: Testa senaste versionen på GitHub. Jag har fixat NullPointerException tror jag. Kan inte upprepa FC:et i alla fall.
Tack, jag hittade felet, ska fixa. Det är nog min commit från i morse som ställer till problemen med Chrome också.
Jag lade in Pausa imorse efter bara ett par tester så den funktionen är inte buggfri än. Posta gärna en buggrapport och inkludera loggen, typ "adb...
Jag kör med engelska locales, så översätt: Tryck verktygsikonen > Tools > Extensions > Developer mode: Load unpacked extension > Bläddra till...
Det är nog en bra idé att öka lite. Är i CameraManager man gör det har jag för mig.
Tasker? Ja, jäklar vad dyr den är. 42.07 kr! En förmögenhet!
Jag kommer inte ihåg ifall någon har bidragit med info om Swedbank eller om någon kunnig har tillgång till den banken. Själv är jag för okunnig...
Det var allt just nu. Vad jag ändrade är ungefär att lägga till en egen klass för ListView-texten och lägga till en special-listadapter för att...
Nä, det går bra, men vänta gärna ett par minuter. Jag håller på att merga in lite ändringar till CaptureActivity och ska ladda upp om några minuter.
Ok, det blir bra. se.droidgiro.scanner är bättre. Det låter vettigt. Jag gör en droidgiro-testing branch ifall jag känner behovet. DroidGiro...
Okej, jag har nu försökt läsa på lite om git men förstår fortfarande inte hur jag ska använda det på bästa sätt.. Bör jag göra en fork av...
Ok. Ett annat alternativ som jag tyckte var rätt kul är Giroid. Det verkar dock ha en betydelse i engelsk eller amerikansk slang. Jag är för...
Min röst går till Droidgiro. aGiro var ett rätt rätt fantasilöst namn ändå. Förvisso finns det en hel del appar med "droid" i namnet redan men...
Jag skulle nog föredra att använda en QR-kod eller pinkod för autentisering, som pakerfeldt skriver blir det nog mindre krångel för användare....
Det låter intressant, men är inget jag vill prioritera just nu. Dessutom har jag ingen C-Pen att testa koden med. Kanske någon annan har möjlighet...
Det tycker jag verkar intressant. Jag gillar inte tanken på att skicka allt till en webservice som inte ligger på en lokal server. Verkar inte så...
Ja, jag känner till det. Kommer inte ihåg varför jag inte fixade det. Naturligtvis ska den fortsätta skanna. Angående vad jag skrev tidigare,...
Jag läste igenom din klass Invoice lite hastigt. Bra jobbat! Mycket snyggare än min lösning. :p Ska bli intressant att testa den när du jackat in...
Det låter mycket bättre än vad jag tänkte göra. Fixa det du istället. Jag skissade upp en liten modell över hur programmet skulle kunna...
Jag kom just på att det kanske är onödigt för programmet att känna igen vilken nummerserie det skannar. Ifall det skickar resultatet omedelbart...
Jag gillar den idén. Det låter som ett ganska stort projekt, men om någon här kan skriva ett sådant program vore det nog perfekt. Som sagt har jag...