Separate names with a comma.
Har en Redmi Note 13 Pro 5G och får ideligen upp (flera gånger per dag) att det finns bl.a nya teckensnitt eller teman. Varit inne i...
Har skaffat mig en Nothing-lur igår och har gått från från Xiaomi 11T och har en liten fråga. Finns en säkerhetskopia i min X 11T och den ser jag...
Har köpt mig en Kinalur för första gången hos AliE. Är en Logo S6 och påminner ganska mycket om S6 som ett annat märke gör. Den kostade ca 750:-...
Har sökt men ej funnit något bra tips på att nedgradera min 9305N till 4.1.2 från 4.3 (Jävla skituppdatering). Har laddat ner div. olika Odin...
En kompis till mig köpte en SGS Ace med kont.kort på n.o.n. Han skulle flasha in en ny rom, och det gick...... Då kom han till mig då han visste...
Om man lägger in en custom rom så kommer den gula triangeln fram på min Samsung Galaxy S2, och det verkar bli likadant på min Tab 8.9", om man...
Tänkte lägga in en ny kernel i min SGS2. Har laddat in Kies och fått alla nödvändiga drivisar. Stängt av Kies i akt.hant. och startar upp Odin...
Undrar vad som är skillnad mellan dessa plattor? Att den ena bara har wifi och de andra 3G vet jag, men inte mer. Har en 7320 och går det...
Är inte rootad, vet någon hur man gör det? Vet någon vad det är för platta egentligen och om det går att använda någon annan plattas rom....
Jag har försökt att komma in hos MoDaCo utan framgång den senaste tiden. Får bara att sidan kan inte visas, har testat med olika browsers med...
Skulle starta om min Light och när den startar om blir displayen konstig, se bilder. Kan inte heller få någon kontakt med Ligten via Vol + &...
Någon som köpt / vet något om denna surfplatta? Netonnet.se har börjat sälja den för 1499:-. länk : Huawei Ideos S7 7-tums...
Har skaffat mig en Ace som jag tycker lirar bra. Men då jag vill använda handsfree så får jag ett burkigt ljud, spelar ingen roll vad det är för...
Testade med mitt Comviq-surfabo. att se på Mobil-TV från Comviq. tittade på Viasat Hockey i min ZTE och det vart väl bild, men inte specillet bra...
t.ex S24.se via 2.2-imagen eller andra flashbaserade tv-program?
Fick det att fungera, "men fråga mig inte hur jag gjode...." Tack kallt_kaffe för tipset att lägga in Clockworken med Recovery Manager när det...
Försöker mig på clockwork, har följ er perfekta guider här. Efter att ha stängt ner, tagit ur och satt tillbaka batteriet och ska hålla Vol-upp...
Hej. Skaffade mig en Blade hos netonnet här om dagen. Tyckte den verkade bra och skulle passa mina behov. Nu finns det en release av 2.2...