Separate names with a comma.
Bara att reklamera. Vi var med om samma sak med just Mio. Tredje skivan nöjde vi oss med.
Aha tack för input, låter rimligt!
De skriver ju från och med man tecknar avtalet/hämtar ut paketet. Det tolkar jag som då man signerar avtalet med bankid?
Är lite sugen på att slå till på Comviqs erbjudande 100 gb plus Pixel 9a men såg att leveranstiden är 5-7 veckor.. man hinner ju inte ångra sig...
Är det något nytt att marketplace säljare nu kan be Amazon att annullera ordern? Innan brukade det ju skickas ändå..
Retur tiden för tv är 30 dagar hos Samsung så det är ett plus. Deras laptops brukar dessutom ingå i "buy and try i 100 dagar". Så på den fronten...
Du har en LG Oled 55CS6LA för 9999 just nu på diverse olika sidor. https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=7149790
Monterade upp min igår och den var med lite böjd.. men som sagt så verkar det inte påverka funktionen på något sätt. Bilden är skitgrym. Jag hade...
Vet att jag har läst om detta någonstans, typ reddit tror jag..
Har du bild? Min kom idag och fortf i kartongen.
Klarar inte på max settings s.a.s. men funkar väl.. det är ultra som rekommenderas för spel.
Tack för tipset! Blev en 14". Har egentligen inget större behov av en laptop men kan iaf använda den som en mobilhållare..
Var finns infot om att man får buds på köpet?
Förstår inte riktigt kampanjen, behöver man samtidigt teckna ett abonnemang?
Tydligen ska det ingå 3 mån Allente stream som man ska kunna aktivera via appar i tv:n. Ingen aning om det är något att ha men det är iaf till ett...
Oklart men nu hade iallafall Benify själva ändrat rabatten till "upp till 70 procents rabatt" innan var det 60 har jag för mig.. så den biten...
Bring med endast tisdagar för leverans, iaf för mig.. tog du inbärning så bär två gubbar in det
Det är 30 dagars öppet köp hos Samsung.
Jag la en beställning på en 75 tummare... Ska väl tilläggas att jag för typ en vecka sen beställde en 55 QN95B för typ 12500 kr. Helt sjukt om de...
Blir jäkligt intressant att se om ni får igenom köpet. Samsung supporten kunde inte ge ngt besked kring kampanjen och hänvisade till Benify...
Jag kunde inte hålla mig så jag beställde en Z2 från Siba, tack för tipset! God jul på er alla
Hej! Tänkte byta ut min HTC One X, just nu står det mellan Xperia Z2 och Nexus 5. Jag är mer sugen på Z2 (har Ps4 bl.a.) men är rädd för att...